LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sky-marshall

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
B. W. Maris

Sky-marshall

Ongelezen bericht door B. W. Maris »

Beste redactie,

Naar aanleiding van uw programma Radar waar ik regelmatig naar kijk zag ik uw uitzending over Sky marshalls/Best Alert. Mijn zoon is geinteresseerd in een opleiding bij Best Alert. Dus dacht ik er goed aan te doen om even te informeren bij het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen. De inspectie vertelde mij dat er geen klachten bekend waren en dat Best Alert goed staat aangeschreven.
De diploma's en certificaten zijn erkend, zoals van persoonsbeveiliger, evenementenbeveiliger, alarm centrale operator, particulier rechercheur en een aantal andere opleidingen. Men vertelde mij dat alle scholen voor beveiliging onlangs zijn doorgelicht en dat Best Alert meer sterk dan zwak scoorde. Er is een rapport over gemaakt en dat is openbaar en kan iedereen inzien. Wij zien met vertrouwen de opleiding tegemoet.

Met vriendelijke groet,

B. W. Maris

anoniem

Re: Sky-marshall

Ongelezen bericht door anoniem »

Graag wil ik reageren op de ingezonden reactie van Dhr.Maris. Als het Min.van Onderwijs het bedrijf in kwestie een goede beoordeling geeft, heeft het Min. haar werk zeer slecht gedaan. Ik adviseer deze heer om eens te bellen met het VPB/SOBB en het SVPB, allen gevestigd in Houten. Verder heb ik een discussie ondekt op www.beveiliging.pagina.nl waar genoemd bedrijf behoorlijk negatief door de molen wordt gehaald. En daar zijn vele gegronde redenen voor! Ik hoop van harte dat de zoon van deze heer zijn opleiding niet in Best gaat volgen, er zijn enkele opleidingen die hun zaken vele malen beter voor elkaar hebben en een meer professionelere uitstraling hebben.

Gesloten