LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
thelighted1234
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2018 16:00

Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door thelighted1234 »

Ik zag bij thuiskomst dat mijn aanhanger scheef over 2 parkeerplaatsen stond. Even op de camera gekeken om te kijken wat er gebeurd was. Nu bleek een chauffeur van een bedrijf, Houthandel Martin Robben uit Oldeberkoop, deze aan te kant te hebben gezet om te kunnen laden en lossen.

Op zich prima, maar de aanhanger is nu verkeersgevaarlijk achtergelaten en een auto parkeerde er tegenaan. Ik had het fijner gevonden als men de moeite dan ook had genomen hem weer even in een parkeervak te zetten. Ik heb het bedrijf op normale manier gebeld en het gesprek verliep stroef. Waar ik problemen over maakte. Ik heb gevraagd of hij het leuk zou vinden als ik zijn spullen thuis ongevraagd neerzette. Ik moest maar naar het bedrijf komen, dan zou hij me -bedreigend- wel even te woord staan. Dat ik me als een idioot druk maar om dit soort dingen.

Nu ben ik daar geen klant en was een excuus al genoeg geweest, maar als je zo met andermans spullen omgaat en op deze manier mensen bedreigend te woord staat, dan raad ik iedereen af hier mee in zee te gaan. Bij conflicten wordt je bedreigd. Communicatie hebben ze niet. Let dus op!
Laatst gewijzigd door Radar op 31 mar 2018 07:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door Brahms »

thelighted1234 schreef:Ik zag bij thuiskomst dat mijn aanhanger scheef over 2 parkeerplaatsen stond. Even op de camera gekeken om te kijken wat er gebeurd was. Nu bleek een chauffeur van een bedrijf, Houthandel Martin Robben uit Oldeberkoop, deze aan te kant te hebben gezet om te kunnen laden en lossen.

Op zich prima, maar de aanhanger is nu verkeersgevaarlijk achtergelaten en een auto parkeerde er tegenaan. Ik had het fijner gevonden als men de moeite dan ook had genomen hem weer even in een parkeervak te zetten. Ik heb het bedrijf op normale manier gebeld en het gesprek verliep stroef. Waar ik problemen over maakte. Ik heb gevraagd of hij het leuk zou vinden als ik zijn spullen thuis ongevraagd neerzette. Ik moest maar naar het bedrijf komen, dan zou hij me -bedreigend- wel even te woord staan. Dat ik me als een idioot druk maar om dit soort dingen.

Nu ben ik daar geen klant en was een excuus al genoeg geweest, maar als je zo met andermans spullen omgaat en op deze manier mensen bedreigend te woord staat, dan raad ik iedereen af hier mee in zee te gaan. Bij conflicten wordt je bedreigd. Communicatie hebben ze niet. Let dus op!
Prima dat u dit bedrijf voor eeuwig aan de schandpaal heeft genageld.
Effe vraagje terug, Je bekijkt dus blijkbaar met je camera de openbare weg, is dat nou zondermeer toegestaan, zeker nu je de verkregen privecy gevoelige gegevens (met naam en woonplaats) opzettelijk met iedereen deelt?
Hoop van harte dat Martin er een zaakje van gaat maken...
Laatst gewijzigd door Brahms op 30 mar 2018 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door Brainless »

@Brahms
Misschien betreft het wel een gezamenlijke parkeerplaats op privéterrein.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door Brahms »

Krijg toch sterk de indruk dat de aanhanger op openbare parkeerplaats stond. Anders ontstaan er toch ook geen verkeers gevaarlijke toestanden. Het was tevens bij zijn woning, dus niet op een groot prive bedrijfsterrein.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door crazyme »

Feitelijk is er niets bijzonders gebeurd. Chauffeurs komen wel vaker zaken tegen die in de weg staan en dat moet worden opgelost.

Veel drukte om niets.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Tegen die camera's die iedereen filmen op de openbare weg moet eindelijk eens opgetreden worden.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door witte angora »

thelighted1234 schreef:Ik zag bij thuiskomst dat mijn aanhanger scheef over 2 parkeerplaatsen stond. Even op de camera gekeken om te kijken wat er gebeurd was. Nu bleek een chauffeur van een bedrijf, Houthandel Martin Robben uit Oldeberkoop, deze aan te kant te hebben gezet om te kunnen laden en lossen.

Op zich prima, maar de aanhanger is nu verkeersgevaarlijk achtergelaten en een auto parkeerde er tegenaan. Ik had het fijner gevonden als men de moeite dan ook had genomen hem weer even in een parkeervak te zetten. Ik heb het bedrijf op normale manier gebeld en het gesprek verliep stroef. Waar ik problemen over maakte. Ik heb gevraagd of hij het leuk zou vinden als ik zijn spullen thuis ongevraagd neerzette. Ik moest maar naar het bedrijf komen, dan zou hij me -bedreigend- wel even te woord staan. Dat ik me als een idioot druk maar om dit soort dingen.

Nu ben ik daar geen klant en was een excuus al genoeg geweest, maar als je zo met andermans spullen omgaat en op deze manier mensen bedreigend te woord staat, dan raad ik iedereen af hier mee in zee te gaan. Bij conflicten wordt je bedreigd. Communicatie hebben ze niet. Let dus op!
Eigenlijk vraag ik me af wat er verkeersgevaarlijk is aan een aanhanger die scheef over 2 parkeerplaatsen staat. Kun je dit nog even toelichten?

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door Costnix »

Het kan nog erger:
Bij een schoolreis naar Parijs hebben we met zijn dertigen een in de weg staande lelijke eend opgetild en deze op het trottoir neergezet.
Onze bus kon anders niet verder en keren was ook niet mogelijk.
De auto stond nu klem tussen een boom en een lantarenpaal :-D

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door kokka »

witte angora schreef: Eigenlijk vraag ik me af wat er verkeersgevaarlijk is aan een aanhanger die scheef over 2 parkeerplaatsen staat. Kun je dit nog even toelichten?
wellicht stond de aanhanger voor het verzetten verkeersgevaarlijk, en hebben de mannen van de houthandel hem even voor je op een parkeerplaats gezet

stofzuigertje

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

In de meeste van de nu nog 380 gemeentes mag je maar 3 dagen parkeren met aanhanger.... volgens de APV.
Dus was deze wel daar legaal of het hele jaar?

En parkeren, als ik jou aanhanger ramde die een beetje creatief stond, ik mag hem recht zetten en ik heb 3 spiegels + camera in bumper!
Dus als ik jou aanhanger zou raken, moet ik jou schade vergoeden en ga je toch nog steeds vrijuit.

Als een houthandel zware dingen komt lossen zoekt die een plek en als een niet aan paal gezette aanhanger lastig is.... wel diefstal gevoelig als je hem zo makkelijk weg kunt zetten... bij mijn is zowel de handrem op slot als de ketting voor zodat ze de boom niet stelen! :mrgreen:

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door Brahms »

Pluim voor de moderatie voor het aanpassen van de topic titel !

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Verkeers gevaarlijk? In Oldeberkoop? Kan me daar werkelijk niets bij voorstellen.

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Ts,
Blijkbaar moet ook hier Feestboek meuk geplaatst worden. Het is hier geen pleur maar neer en klaag maar raak.
Hoop dat de vervoerder in kwestie u vriendelijk verzoekt om en publiek verexcuseer te maken. :mrgreen:
Denk overigens dat hier het verhaal neer te zetten meer tijd heeft gekost dan het weer goed zetten van de aanhanger.

Sassefras1968
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 mar 2018 11:51

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door Sassefras1968 »

Die houthandel had ook de aanhanger terug kunnen plaatsen zoals hij stond na het laden en lossen, was wel zo netjes geweest.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Informatie met illegale camera opgenomen met persoonsgegeven op het internet zetten is verre van netjes.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Theotrucker schreef:Informatie met illegale camera opgenomen met persoonsgegeven op het internet zetten is verre van netjes.
Het is zelf verboden!

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door 16again »

Theotrucker schreef:Informatie met illegale camera opgenomen met persoonsgegeven op het internet zetten is verre van netjes.
Valt een bedrijfsnaam ook onder persoonsgegevens?
TS kreeg telefonisch een grote bek, dat was de echte reden voor plaatsen van dit bericht.

Houthandel had gewoon de aanhanger terug moeten zetten na laden/lossen

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Bedrijfsnaam plus woonplaats.

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door 16again »

En vestigingsplaats van een bedrijf zegt weinig over het woonplaats van werknemers.
Dat er een persoonsnaam in de bedrijfsnaam zit, maakt nog niet dat dit persoonsgegevens zijn:
J.P. van Eesteren B.V. is een "Aanneming Maatschappij ."
Meneer J.P. van Eesteren is al meer dan 40 jaar dood

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Chauffeur houthandel zet mijn aanhanger verkeerd neer

Ongelezen bericht door sjohie »

Sassefras1968 schreef:Die houthandel had ook de aanhanger terug kunnen plaatsen zoals hij stond na het laden en lossen, was wel zo netjes geweest.
We weten niet hoé die aanhanger stond om te beginnen, bijvoorbeeld of die er wel veilig stond, en of die er volgens de APV ter plaatse überhaupt wel mócht staan.

Gesloten