LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Gloeilampenwinkel

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Gerard Askes
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2019 04:21

De Gloeilampenwinkel

Ongelezen bericht door Gerard Askes »

Ik heb een bestelling gedaan en betaald bij De Gloeilampenwinkel (degloeilampenwinkel.nl). Het gaat om een relatief klein bedrag. (32.55 euro voor 15 gloeilampen) De site ziet er mooi uit en lijkt in Nederland te zitten. Bestellen gaat ook goed en snel. Na de bestelling ontvang je netjes een bevestiging van Christiaan. En daarna wordt het heel stil. Email wordt niet beantwoord. De telefoonnummers op de site zijn niet in gebruik. Je kan op geen enkele manier contact maken met deze club. Elders op internet zijn al legio klachten te vinden van deze praktijken. Wel geld innen maar niets leveren. Een zuiver geval van internet oplichting.

Zijn er meer gedupeerden? En...gaan we er iets aan doen?

Ik heb aangifte gedaan. Tja...

Mvg, Gerard.

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: De Gloeilampenwinkel

Ongelezen bericht door riddert »

Ik denk dat je niet alleen staat. Het webwinkelkeur is ingetrokken, en de overige reviews liegen er niet om. Schijnt dat sinds de overname van de winkel het niet zo soepeltjes loopt.

Ridder777

Re: De Gloeilampenwinkel

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Op het kvk nummer vind ik dit adres misschien even een keer langsgaan als je in de buurt bent.

Delysen Media

KVK 75533251
Vestigingsnr. 000043399045
Notenstraat 27
2555ZN
's-Gravenhage

75533251 0000 000043399045 Delysen Media Groothandel in verlichtingsartikelen Detailhandel via internet in huis- en tuinartikelen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: De Gloeilampenwinkel

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De Feedbackcompany reviews op de site zijn niet verifieerbaar. Dan weet je meteen al dat het niet in orde is. Langs gaan is volkomen zinloos.

Ridder777

Re: De Gloeilampenwinkel

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Dat weet je toch niet heb jij een glazen bol?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: De Gloeilampenwinkel

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Hilarisch, dat Webwinkelkeur. Wat een wassen neus. Dat mensen daar nog in trappen. [verwijderd]

https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/De ... nkel_11955
Laatst gewijzigd door Radar op 25 nov 2019 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: onnodig taalgebruik verwijderd

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: De Gloeilampenwinkel

Ongelezen bericht door Theotrucker »

DeGloeilampenwnkel
Polakweg 16-17
2288 GG Rijswijk

Klantenservice: 070 221 0000

KVK Nummer: 75533251

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: De Gloeilampenwinkel

Ongelezen bericht door riddert »

Bob Schurkjens schreef:
24 nov 2019 18:41
Hilarisch, dat Webwinkelkeur. Wat een wassen neus. Dat mensen daar nog in trappen. Webwinkelmeur zullen ze bedoelen.

https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/De ... nkel_11955
Wat is er mis met het webwinkelkeur?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: De Gloeilampenwinkel

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dat is toch glashelder? Wat heeft topicstarter aan dat keurmerk gehad? Helemaal niets. Het is een lege huls.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: De Gloeilampenwinkel

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Volgens mijn mogen we nog op enkele na geen Gloeilampen meer kopen, zou mijn niets verbazen als je over een week of 6 een pakje met invoerrechten van buiten de Europese Unie zou krijgen van deze NL winkel.

En vooraf 1x bellen, krijg je een toon of afgesloten, hoeft niets te kosten als je na 1x overgaan ophangt...
Vooraf een winkel controleren voor je bestelde is wel zo handig.

En waren het wel Gloeilampen, zie nu al Led lampen van dubieuze merken al vanaf €1,50 in de buurt super, dus waarom bestellen... en de betere rond de €3,- die meerdere jaren mee gaan....

Ik vond een standaard lamp van 25 watt voor €2,05 maar die gaan 3000 uren mee, dus geen standaard maar industrie lamp met langere levensduur en trilling bestendig, niets grote voorraad die we verkopen zoals ze roepen!
Dit zijn dus speciale lampen die ze als normaal verkopen, als ze tenminste leveren!
Ik zocht een heldere lamp, en normale gingen maximaal 1000 uren mee.

Gesloten