Ik kom regelmatig in Oost Europa en daar weet ik dat wifi niet altijd gegarandeerd is. Kan ik daar dan boos om worden? Nee. Hetzelde dat ik daar de eerste douche nog moet tegenkomen die normaal werkt.Erwin85 schreef: ↑06 feb 2019 16:21U doet nu alsof ik er slapeloze nachten van heb... Ik kan niet begrijpen waarom u het zo goedpraat dat het systeem blijkbaar niet deugt. Als het systeem bij Ziggo/KPN enzo niet zou duigen en iedereen regelmatig een dag zonder internet/tv/(mobiele) telefonie zit, zou dat wat u betreft ook geen probleem zijn omdat dat aan het systeem ligt dat nu eenmaal zo werkt, dat het bij een onverwachte wijziging bijvoorbeeld een hele dag plat ligt?
Wat deugt er niet aan het systeem van DHL? Het enige dat u dwars zit is dat er geen foutcode is om een pakket opnieuw in te kunnen plannen. Dat oplossen is niet zo makkelijk. Het pakje kan vergeten zijn te laden, kan in een verkeerde auto beland zijn, wellicht met een verkeerde vrachtauto mee naar een ander depot. En zo zijn er allerlei redenen te bedenken waar een meldcode voor gemaakt moet worden. Het blijft niet bij die code, ook voor de opvolging zal processen gemaakt moeten worden. Of het pakje is blijven staan of met een verkeerde bezorger is meegegaan is qua oplossing hetzelfde, maar qua aansturing verschillend.
Zie het als artikel 5 die de politie gebruikt. Als er een uitzonderlijk situatie is die niet in een hokje past, dan wordt je bekeurd op basis van artikel 5. Niet thuis is in dit geval het kapstopartikel.