LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eens met ed

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ed weet wie

eens met ed

Ongelezen bericht door ed weet wie »

ten eerste ben hier meer dan en jaar waren pakketten niet nodig om wat te doen nu word je verplicht wil je wat doen om er voor te betalen.
ten tweede voor dat zo was werkte lycos al niet ,veel vast lopers.
ten derde deze beta versie is niks werkt niks hier kan niet eens chatten als ik in room ben zie mezelf niet eens wat ik zeg of ik krijg geen lift .
ten vierde heb je en pakket werkt de helft niet doe er wat aan.

Eddie

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door Eddie »

Als je zo een bericht naar Lycos stuurt zullen ze er niets mee doen. Ik begrijp er geen reet van.

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door momo »

zo is het ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heksje
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 aug 2003 14:46

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door heksje »

Een oplossing gewoon een andere chat gaan zoeken die wel werkt en laat dat rot schip lekker zinken

MIEPIE

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door MIEPIE »

Geachte lezers,

Wel kan ik bepaald niet begrijpen lezen dit stukje maar niet wegneemt dat duidelijk makkelijker leest dan bericht wanneer niet leesbaar maar treuren niet voor ik zal cursus zuid-afrikaans leren volksuniversiteit waardoor meer duidelijk in bericht zijn geschreven.

Weet u wat het probleem is met het onderwijs van tegenwoordig???

Taal is niet meer wat het geweest is!!!

Weet u wat ook een probleem is:

Niemand heeft meer tijd om zijn zojuist getypte bericht goed na te lezen (of ze zijn hier te LUI voor). AUB duidelijke taal. Zit niet te raaskallen achter je toesenbord...........

Groente van []V[]iepie

MIEPIE

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door MIEPIE »

Wat ik nog was vergeten:

Weet u wat belangrijk is:

- SCHRIJF GEEN SPREEKTAAL
- GEBRUIK PUNTEN, KOMMA'S, HAAKJES E.D. (ze zitten godv#$%^&* niet voor niets op dat ding dat daar voor je neus ligt)

rund.

groente van []V[]iepie

Astrid C
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 okt 2003 14:50

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door Astrid C »

Wel kan ik bepaald niet begrijpen lezen dit stukje maar niet wegneemt dat duidelijk makkelijker leest dan bericht wanneer niet leesbaar maar treuren niet voor ik zal cursus zuid-afrikaans leren volksuniversiteit waardoor meer duidelijk in bericht zijn geschreven.
Wat is dit dan? Goed Nederlands?
Het is heel gemakkelijk een ander op zijn vingers te tikken maar tik dan tenminste zelf wel op de goede lettertjes van je toetsenbordje!
en ehhh Miepie.... Lees je eigen tekst ook nog even na, dan kun je zien dat het wemelt van de fouten!
Laatst gewijzigd door Astrid C op 18 nov 2003 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door Gast »

ach, die Miep heeft nooit wat nuttigs te schrijven, alleen anderen afkraken over hun taal en spel fouten..
Wat ik nog was vergeten:

Weet u wat belangrijk is:

- SCHRIJF GEEN SPREEKTAAL
- GEBRUIK PUNTEN, KOMMA'S, HAAKJES E.D. (ze zitten godv#$%^&* niet voor niets op dat ding dat daar voor je neus ligt)

rund.

groente van []V[]iepie
Geen spreektaal?? en wat was dit dan???

En groente is gezond, maar is geen officieel Nederlands woord om iemand gedag te zeggen o.i.d. Rund is een een dier, dit heeft in het Nederlands geen betrekking op personen!

Astrid C
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 okt 2003 14:50

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door Astrid C »

........ kortom een echte Miep........

Volgens mij is Miep in dit geval een werkwoord.
Ik miep
jij miept
zij miept
wij miepen
zij heeft gemiept........
wij hopen dat ze nu is uitgemiept.....

Alhoewel... een werkwoord???? :? (Alleen als afze*ken ook een werkwoord is)
Laatst gewijzigd door Astrid C op 18 nov 2003 16:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: :D :lol: :D :lol:

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Volgens mij gaat deze discussie totaal niet meer over het originele onderwerp! Wij doen nu hetzelfde als de regering, ons druk maken over onzinnige satire terwijl er zo veel belangrijker zaken gedaan moeten worden. Laten wij weer terug keren naar de originele vraag. Deze is inderdaad wat verwarrend, maar met wat fantasie toch wel te volgen. Het gaat hier om de inhoud, niet over de strekking van het bericht. Iemand kan niet beoordelen wie er achter het toetsenbord zit. Om een voorbeeld te geven: ik ben ook lid van een ander forum. Dit is een groep van hobbyisten met interesse in dezelfde categorie, schepen, vliegtuigen, treinen etc. vult U zelf maar in. Eens kregen wij ook onzinnige berichten waar nogal hatelijk op gereageerd werd. Ook de webmaster had al eens geschreven dat dit soort berichten (anoniem) in het vervolg zouden worden geweigerd. Toen kwam er een berichtje dat dit een jongetje betrof van 9 jaar die dingen verzamelde en dat door de opmerkingen deze vreselijk teleurgesteld was. Uiteraard is hij toen geholpen omdat juist onze doelstelling is om de interesse bij de jeugd te bevorderen. Hiermee wil ik alleen maar aangeven dat iemand door ondoordachte opmerkingen totaal afgeschrikt kan worden.

Vr.Gr. Hans.

MIEPIE

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door MIEPIE »

Geachte lezers,

Bij deze bied ik mijn excuses aan in verband met mijn grofheid.

Het is nooit mijn bedoeling geweest om mensen te kwetsen maar ik wil alleen maar een bepaald punt aanhalen.

Ik kom op dit forum om problemen te bekijken en te analyseren en ook om zelf dingen te deponeren welke mij irriteren. Ik heb hier en daar in verschillende fora/forums (dit mag volgens mij allebei) diverse dingen gezien die mij verontrusten.

Gezien de structuur van de forums van RADAR moeten berichten, volgens mijn menig, op de plaats worden neergezet waar ze thuishoren. Het valt mij gewoon op dat dit niet consequent gebeurt.

Tevens worden onderwerpen veel te vaak opnieuw gepost. Staat er een klacht over bijvoorbeeld mobieltjes dan opent Jan en alleman weer nieuwe onderwerpen die ook onder het bestaande punt neergezet hadden kunnen worden. In het hoofdmenu wordt al onderscheid gemaakt in onderwerpen en toch worden er onderwerpen onder "diversen" neergezet die onder een onderwerp vallen welke al heel duidelijk in dit hoofdmenu staan!!! Is dit zo moeilijk dan??? Of ben ik zo ACHTERLIJK???


Veel mensen schrijven soms zo onsamenhangend dat het niet meer prettig is om te lezen. Vertel in het begin van je verhaal, kort en bondig, waar het over gaat. Ik weet dat dit moeilijk is en dat ik dit ook wel eens vergeet (niemand is perfekt; ook miepie niet) maar ik lees ook verhalen waarvan ik achteraf denk, na het lezen van zo'n gigantisch stuk tekst, waar gaat het nu over??? Wat is eigenlijk het probleem??? En wat is de vraag??? Voeg ook af en toe een tussenregel in want dat leest veel prettiger. Spring niet van de hak op de tak met je verhalen en zeg wat je bedoelt; draai niet om de hoofdzaak heen!!!


Astrid,

mijn opmerking en jouw "quote notering"":
Wel kan ik bepaald niet begrijpen lezen dit stukje maar niet wegneemt dat duidelijk makkelijker leest dan bericht wanneer niet leesbaar maar treuren niet voor ik zal cursus zuid-afrikaans leren volksuniversiteit waardoor meer duidelijk in bericht zijn geschreven.
(ik zal je maar géén koe noemen) Jij hebt dus blijkbaar helemaal niet begrepen dat dit een grapje was!!! Maar er zijn mensen die zoiets echt schrijven. Daarom irriteer ik mij hieraan en schrijf:

SCHRIJF GEEN SPREEKTAAL EN GEBRUIK INTERPUNCTIE.

Wanneer je je stukje tekst naleest (BERIJPEN LEZEN) dan ontdek je gewoon hele gekke fouten die je dan heel gemakkelijk kunt verbeteren.

IS DIT TEVEEL GEVRAAGD???

Ik stoor mij aan de manier waarop er met zoiets belangrijks als dit FORUM VOOR DE CONSUMENT wordt omgesprongen.

MAG DAT NIET???

Na een tijdje kom je achter het feit dat de problemen in deze forums niet meer kunnen worden opgelost omdat de mensen die dergelijke problemen op kunnen lossen, en misschien wel een beetje intelligenter zijn, hier niet meer komen om "minderbedeelden" te helpen.

Willen jullie dat? succes ermee!!!


:twisted: KOMAAR,KOMAAR,KOMAAR. SPUI JULLIE GAL MAAR OVER ME HEEN (vind ik lekker; in hou wel van een beetje SM) :twisted:


De groente van []V[]iepie (is ook nog gezond voor het verstand).

PS: Wanneer je wilt zeuren over de "groente=groeten"? Laat toch zitten man. Je begrijpt dit niet? Dan zal ik wel géén cabaretier of grappig persoon zijn. Jammer dan; daar is het mij niet om te doen.

Gast

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door Gast »

Gooi maar in mijn petje. Wat een nonsens.

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Deze laatste opmerking van de geachte Gast bewijst dat sommige mensen het echt niet snappen. Wat de opmerkingen van Miepie betreft kan ik wel mee komen. Echter vergeet niet dat niet iedereen een middelbare technische opleiding heeft genoten of HAVO cq MAVO heeft gehad. Men kan iemand niet afkraken met grove en soms beledigende kritiek, zonder zijn of haar achtergrond te kennen. Ik ben het verder wel in grote lijnen eens dat onderwerpen ook thuis horen in de daarvoor bestemde rubrieken. Ook hierover heb ik weleens een topic geplaatst. Verder is er de mogelijkheid om geposte berichten, nadat deze zijn geplaatst, nog te wijzigen zodat eventuele fouten alsnog gecorrigeerd kunnen worden. Verder moet U niet vergeten dat de Nederlandse taal voor ieder van ons bijzonder moeilijk is. Dit merk je pas als een buitenlander probeert om Nederlands te schrijven! Zelf heb ik daar ervaring mee door vrienden in Engeland. Nederland is een multi cultureel land en er zullen echt wel mensen zijn van een allochtone afkomst welke ook weleens een bericht of probleem naar voren willen brengen. Dus mensen weest zuinig met ongezouten kritiek, omdat men de achtergronden niet kent! En probeer het vooral te begrijpen.

Vr.Gr. Hans.

Astrid C
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 okt 2003 14:50

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door Astrid C »

Ik ben het van harte eens met de tekst die Hans (resp00112469) schrijft.
Maar het moet me wel van het hart dat ik me vreselijk stoor aan mensen die anderen ongelofelijk grof neerhalen. In verschillende stukjes trof ik het ongezouten commentaar van ene "Miepie"en dat irriteerde me mateloos. Ik besloot haar een spiegeltje voor te houden, in de hoop dat ze inzag zelf ook niet de Nederlandse taal perfect te beheersen. Waar ze een ander beticht van schrijffouten en domme stukken tekst, betreft het in haar geval om een "grap". Vervolgens bied ze haar excuus aan voor haar grofheid, om nog geen halve bladzijde verder haar grofheid voort te zetten. De tekst onder mijn stukje van een "gast"daar ben ik niet verantwoordelijk voor. Ik schrijf tekst onder mijn eigen naam. Het is dan ook erg vervelend daar op aangesproken te worden! Verder stoort het me dat men spreekt over "minderbedeelden" en verschil van opleidingsniveau. Ook mensen met een minder hoge opleiding kunnen een prima mening over bepaalde zaken hebben. Ik zou zeggen, lees de berichten die je interessant vind, en waar je iets aan toe kunt voegen. Wanneer je een stuk tekst leest waar jij je aan ergert omdat er spelfouten in zitten of omdat de tekst zo " krom" geschreven is, negeer die dan gewoon. Dan hoef een ander forumbezoeker zich niet te ergeren aan de zogenaamde deskundigheid van de Nederlandse taal, die sommige mensen denken te hebben.

MIEPIE

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door MIEPIE »

Geachte lezers,

Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat het forum duidelijker kan worden wanneer er bepaalde richtlijnen worden aangehouden. Dit zijn géén hardstikke moeilijke richtlijnen maar gewoon normale regeltjes die je in de taal toepast (je hoeft hier echt niet voor gestudeerd te hebben).

Wanneer ik het volgende lees:
ten eerste ben hier meer dan en jaar waren pakketten niet nodig om wat te doen nu word je verplicht wil je wat doen om er voor te betalen.
ten tweede voor dat zo was werkte lycos al niet ,veel vast lopers.
ten derde deze beta versie is niks werkt niks hier kan niet eens chatten als ik in room ben zie mezelf niet eens wat ik zeg of ik krijg geen lift .
ten vierde heb je en pakket werkt de helft niet doe er wat aan.
dan begrijp ik daar dus totaal niks van. Verwijt mij maar dat ik niet op het onderwerp reageer of dat ik mensen afkraak maar daardoor krijg je nog géén duidelijk forum.

En zuig daar maar een puntje aan.

[]V[]iepie.

PS: Ik had, op m'n diploma, een klein zesje voor Nederlands. Schrijf ik daardoor onduidelijk????????

MIEPIE

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door MIEPIE »

Oh ja,

vraagje aan Astrid C, oftewel ijskonijntje:

Waar heb jij zo goed geleerd hoe je dingen moet verdraaien en uit z'n context kunt rukken?!

Je probeert de gast voor je na te praten maar het lukt je niet echt.

[]V[]iepie.

Gast

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door Gast »

Miepie kijk eens over je linkerschouder ??

Astrid C
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 okt 2003 14:50

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door Astrid C »

............ is het nog steeds eens met Hans.......

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

"het roomijskonijntje" :D :D

Astrid C
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 okt 2003 14:50

Re: eens met ed

Ongelezen bericht door Astrid C »

Oh en ehh Miepie als je me een vraag wilt stellen doe dat dan zonder bijnaam. Ik blijf jou ook gewoon aanschrijven met de naam die je zelf gebruikt.

Bovendien probeer ik de gast boven mij niet na te praten, maar heb gemeld dat ik het met hem eens was.
Verder heb ik zelf een mening die ik ook zonder jou inmenging uitstekend kan verwoorden.
Vervolgens ruk ik ook nergens aan en lees de dingen zo zoals ze geschreven zijn. Dat het dan niet helemaal in jou beeld past is jammer,
maar voor mij niet erg relevant.

Astrid

Gesloten