Epson printer werkt niet op mijn Chromebook

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Epson printer werkt niet op mijn Chromebook

Ongelezen bericht door BreejKC »

Moneyman schreef:
15 jan 2024 16:25
Afhankelijk van je gebruik kan je ook een laserprinter overwegen. Die heeft, anders dan de inkjetprinter, geen last van verstoppende nozzels. Toners zijn wel wat duurder maar gaan lang mee. Als je puur zwart/wit print, kan dat een prima oplossing zijn.
100% mee eens. Gebruik zeker 10 jaar al niet anders meer. Echter de aanschaf van een nieuwe kleuren-laserprinter wil nogal eens kostbaar zijn. Daarom noemde ik die optie niet. Maar ook hier: Op Marktplaats vindt je redelijk vaak goede gebruikte exemplaren. En gezien de degelijke bouw van die machines doe je niet zo snel een miskoop.

Als 'printertje erbij' liep ik in de kringloopwinkel, in Vlaardingen, ooit tegen een monochroom laserprinter aan voor € 10,00. Helaas 'overleed' die printer twee jaar terug, na enkele jaren gebruik en kocht ik voor € 15,00 een meer modern printertje, monochroom, waarvan ik nog steeds voor eenvoudig printwerk plezier aan beleef.

Mijn toners koop ik via Amazon.nl. een pakket van drie kleurentoners en één zwarte kost minder als vier inktcartridges van bijvoorbeeld HP, met een afdrukcapaciteit van tussen de 2.000 en 2.500 afdrukken per tonercartridge.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Epson printer werkt niet op mijn Chromebook

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Heb al tig jaar geen printer meer. Bewaar alles op op een paar usb sticks. Geen kasten vol met papieren zooi die alleen maar ruimte in nemen.

Heb het sterke vermoeden dat Dagkoers bepaald geen grootverbruiker is van een printer.

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Epson printer werkt niet op mijn Chromebook

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Ik kom net bij het Leger des Heils vandaan.
Ze wilden het heel graag hebben, nog voordat ik hem aan ze gaf was er al een klant die hem wilde hebben.
Ze vroeg aan mij wat ik er voor wilde hebben en ik vertelde hou het maar. Ze was erg blij.
Ze heeft een dochter van 30 die nog thuis woont en het lukt die dochter maar niet om een huis te vinden.
Dit is niet relevant maar ik vind het wel sneu.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Epson printer werkt niet op mijn Chromebook

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ik gebruik ook al jaren geen printer meer. Papieren krijg ik digitaal toegestuurd, teken ze op mijn telefoon en stuur ze terug.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Epson printer werkt niet op mijn Chromebook

Ongelezen bericht door henk51 »

https://support.google.com/chromebook/a ... 5252?hl=nl

Duidelijk beschreven had mijn epson printer binnen 1 minuut werkend ben ik nog wel een mens op leeftijd die niets van computers zou afweten vlgs de jeugd.

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Epson printer werkt niet op mijn Chromebook

Ongelezen bericht door Dagkoers »

henk51 schreef:
15 jan 2024 17:25
https://support.google.com/chromebook/a ... 5252?hl=nl

Duidelijk beschreven had mijn epson printer binnen 1 minuut werkend ben ik nog wel een mens op leeftijd die niets van computers zou afweten vlgs de jeugd.
https://epson.com/Mobile-Printing-and-S ... EBOOKPRINT

Ron5300
Berichten: 290
Lid geworden op: 20 jul 2023 16:15

Re: Epson printer werkt niet op mijn Chromebook

Ongelezen bericht door Ron5300 »

De Epson printer is aan het leger des Heils geschonken dus heeft het eigenlijk geen zin meer om naar manieren te zoeken om de Epson printer op de Chromebook werkend te krijgen mede omdat di model Epson printer uit productie is genomen.
Bij de aanschaf van een nieuwe printer is het wel zaak om een Chromebook geschikte printer aan te schaffen die aan de wensen voldoet.

Plaats reactie