Ervaring gezocht met online shop van Woon-Lease

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Consument79
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2022 10:22

Ervaring gezocht met online shop van Woon-Lease

Ongelezen bericht door Consument79 »

Zijn er mensen die een slechte ervaring hebben met de online shop van Woon-Lease.

Sinds mei 2021 ben ik bezig om een product wat defect is te vervangen. Klantenservice verloopt erg moeizaam. Elbuco werkt samen met Woon-Lease en zij incasseren de maandelijkse termijnen. In september 2021 is mij door Sanne (standaard naam vermelding binnen de organisatie bij elke mail contact) toegezegd, dat het vervangende product besteld is. Zij zou dan contact opnemen binnen ongeveer 3 weken i.v.m. levering van dit product. Bij ontvangst zou zij dan bellen om met mij een afspraak in te plannen voor levering. Ik denk dat Sanne een winterslaap houdt of daar niet meer werkzaam is. Tot heden niets meer vernomen.

Elbuco heeft een toezegging gedaan, dat zij een mail hebben verzonden met het verzoek mij te bellen om een oplossing te bieden of het contract te beeindigen. Uiteraard heb ik al meerdere malen een mail verzonden om het contract te ontbinden. Dit ook omdat er contact geweest is met een juridische medewerker. Ik wacht nog steeds op een belletje vanuit Woon-Lease.

Zijn er meerdere mensen met een soortgelijke of ander ervaring met deze online webshop?

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04
Beste antwoord
Gekozen door Consument79

Re: Ervaring gezocht met online shop van Woon-Lease

door Lady1234 » 20 feb 2022 23:38

Het is gewoon een koop op afbetaling. Niets nieuws onder de zon.
Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Ervaring gezocht met online shop van Woon-Lease

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Op zoek naar ervaringen heeft geen nut. Op zoek gaan naar een oplossing lijkt mij beter.

Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies voor hulp of advies.

Overleg met hun of het mogelijk is om de koop te ontbinden (www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... beeindigen). Hun het product terug en jij je geld terug.

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Ervaring gezocht met online shop van Woon-Lease

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Begrijp ik nu dat mensen zelfs hun meubels lessen. Fijn als iemand je nog niet betaalde bank beschadigd, alhoewel daar vast een verzekering voor nee te leasen is......Het moet niet gekker worden.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaring gezocht met online shop van Woon-Lease

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het is gewoon een koop op afbetaling. Niets nieuws onder de zon.

Jonnie0306
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2023 07:46

Re: Ervaring gezocht met online shop van Woon-Lease

Ongelezen bericht door Jonnie0306 »

Ik ben ook sinds september 2022 bezig met woonlease. Mijn bed is kapot en niemand die mij kan helpen. Wordt alleen heen en weer gestuurd. Nu zijn we al in maart 2023 en nog niks ze willen wel geld innen iedere maand. Hoe stop ik mijn contract?

Plaats reactie