LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fitnesstracker van Fitness-Tracker.nl laadt niet op

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
j.groot5
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2017 12:20

Fitnesstracker van Fitness-Tracker.nl laadt niet op

Ongelezen bericht door j.groot5 »

Gisteren, 24 augustus 2017, kreeg ik mijn fitness tracker uit China binnen. Ik had hem besteld via Fitness-Tracker.nl. Hoe ik ook mijn best deed, ik kreeg de fitness tracker niet opgeladen. De 'plug',die ik in een USB- aansluiting moest doen, bestaat uit louter plastic. Vanmorgen wilde ik een klacht indienen, maar inmiddels dit bericht op de website van Fitness-Tracker.nl: "Wegens omstandigheden is de webshop Fitness-Tracker.nl gestaakt met de verkoop.
Retourzendingen en reparatieaanmeldingen worden uiteraard gewoon behandeld. U kunt ons bereiken via: [email protected]." Het bericht dateert van 22 augustus. Uiteraard heb ik geklaagd op het contactadres.
Wat denken jullie? Ben ik belazerd? Hebben jullie advies hoe wél op te laden? Krijg ik mijn betaalde geld (via ideal) € 48,45 nog terug? Graag advies.
Laatst gewijzigd door Radar op 31 aug 2017 11:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast

j.groot5
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2017 12:20

Re: Fitnesstracker van Fitness-Tracker.nl laadt niet op

Ongelezen bericht door j.groot5 »

Inmiddels is de fitness tracker aan het opladen! Ik kreeg antwoord via Fitness-Tracker.nl. Top! Dat had ik niet verwacht!

Pjdul
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2019 18:15

Re: Fitnesstracker van Fitness-Tracker.nl laadt niet op

Ongelezen bericht door Pjdul »

Hoe hebben ze dit opgelost?
De mijne laadt ook niet op.

Gesloten