Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door k2p »

Aygulf schreef:
18 okt 2023 10:53
Wat een gezeur met chatten, telefoonnummers zoeken, anderhalf uur (!) wachten, formulieren online invullen..... Ga gewoon terug naar het filiaal of bel dat filiaal (het zijn nét mensen die daar werken: kunnen praten, helpen en het meteen oplossen). Lijkt wel of men tegenwoordig mensenschuw is en liever thuis veel tijd besteedt aan "processen", klagen, verontwaardigd doen, fora bezoeken e.d.
Als je de moeite nam mijn eerste bericht te lezen, dan zag je dat het telefoonnummer niet wordt gegeven, omdat het te druk zou zijn. En dat dit tijdens de lunch was, dus ik zit niet thuis. Ik heb niet oneindig lunchpauze om heen en weer naar de Albert Heijn te blijven gaan (20 minuten rijden heen en weer). Mijn eerste reactie is dus bellen. Mijn 2e is de chat gebruiken.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Maar het telefoonnummer van de winkel wordt wel gegeven.

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door Aygulf »

k2p schreef:
19 okt 2023 13:29
Aygulf schreef:
18 okt 2023 10:53
Wat een gezeur met chatten, telefoonnummers zoeken, anderhalf uur (!) wachten, formulieren online invullen..... Ga gewoon terug naar het filiaal of bel dat filiaal (het zijn nét mensen die daar werken: kunnen praten, helpen en het meteen oplossen). Lijkt wel of men tegenwoordig mensenschuw is en liever thuis veel tijd besteedt aan "processen", klagen, verontwaardigd doen, fora bezoeken e.d.
Als je de moeite nam mijn eerste bericht te lezen, dan zag je dat het telefoonnummer niet wordt gegeven, omdat het te druk zou zijn. En dat dit tijdens de lunch was, dus ik zit niet thuis. Ik heb niet oneindig lunchpauze om heen en weer naar de Albert Heijn te blijven gaan (20 minuten rijden heen en weer). Mijn eerste reactie is dus bellen. Mijn 2e is de chat gebruiken.
Als u (ik zeg u omdat ik u niet ken) de moeite had genomen de winkel te bellen waar u het product gekocht hebt (alle winkels van AH zijn tel. te bereiken en nummer staat gewoon op de site van het betreffende filiaal dus heeft niets te maken met "telefoonnummer wordt niet gegeven") dan wordt het gewoon opgelost. Begrijp ook niet waarom het á la minute in de lunchpauze gemeld moet worden. Moeten al deze producten ineens gecontroleerd worden, uit de schappen gehaald worden, ziekenhuizen gealarmeerd worden enz. omdat waarschijnlijk iedereen in Nederland anders "op glas zit te kauwen". Als u de algemene site van AH had gelezen dan had u het volgende zien staan:
"Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij de servicebalie van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van de bon. Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als de kassabon paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel". En laat dat nou kunnen op het moment/dag/tijdstip dat u zelf uitkiest.... Maar ja, een mens lijdt wat af in zijn lunchpauze.

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door k2p »

Aygulf schreef:
31 okt 2023 09:45
Begrijp ook niet waarom het á la minute in de lunchpauze gemeld moet worden. Moeten al deze producten ineens gecontroleerd worden, uit de schappen gehaald worden
Euh. Ja?
Of dacht je dat het me om de paar centen ging van een salade?

Plaats reactie