Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door k2p »

Voor de lunch een Pasta Tonijn van de Albert Heijn gehaald. Bij het eten kauw ik een stuk glas kapot dat ongezien in de pasta zat. Eerst dacht ik dat het een schelp was, maar toen ik alles uitspuugde en bij elkaar legde, bleek het een stuk helder glas van ongeveer 7 bij 7 mm.

Toen ik een klacht wilde indienen op de Albert Heijn site, blijkt dat je kunt chatten, bellen of een klacht via een formulier kunt achterlaten. Echter krijg je het telefoonnummer niet te zien, omdat het druk zou zijn. En op de chat krijg je ook na anderhalf uur geen reactie. Dus ik heb maar een klacht ingediend via het formulier. Dat terwijl het me een klacht lijkt dat met spoed opgepakt dient te worden, om te voorkomen dat andere consumenten ook op glas gaan zitten kauwen.

Dank u wel, Albert Heijn.
ah.jpg
(58.61 KiB) 1 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Albert Heijn verpakt deze potjes zelf niet en dergelijke reacties gaan over een hoop schijven. Het hoeft niet zo te zijn dat een klacht over de telefoon sneller opgelost is dan per mail.
U kunt natuurlijk altijd even de winkel waarschuwen. Het kan een incident zijn, maar het kan ook zijn dat er met de batch iets niet in orde is. Het word in volgorde van producten verpakt, dus de rest van de blikjes liggen in hetzelfde schap.

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door k2p »

Potjes? Blikjes? Er zit een foto bij. Het gaat om de salades, en ik zou niet weten waarom Albert Heijn die niet zelf zou verpakken.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het doet er toch niet toe wie het verpakt. Gewoon melden bij Albert.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Op https://www.ah.nl/over-ah (bijna onderaan) staat een telefoonnummer.

Tevens kunt u ook uw klacht bij www.nvwa.nl/onderwerpen/melding-doen/et ... /meldingen doen.

Klaas van Steen
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2023 10:43

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door Klaas van Steen »

Dat is nou erg jammer van zulke grote bedrijven, je kan nergens in direct contact komen met iemand die je kan helpen, elke keer zulke automatische robot chats of keuze-menu telefoontjes die na een paar keuzes verwijzen naar de website en automatisch ophangen! Albert Heijn is hier verantwoordelijk voor en zal tenminste met een excuus moeten komen

jonis
Berichten: 2756
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door jonis »

Glas in levensmiddelen staat voor blokkeren uitleveren/ verkoop , melding nvwa + recall.
Dat kun je beter meteen terug naar de winkel brengen; produkt, verpakking + de vreemde delen, zodat er aktie ondernomen kan worden ipv geneuzel op www.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

k2p schreef:
09 okt 2023 15:11
en ik zou niet weten waarom Albert Heijn die niet zelf zou verpakken.
Kantoorpersoneel houd zich met veel bezig, maar niet met het verpakken van etenswaren. En dat verpakken gebeurd ook niet in de kelder van het hoofdkantoor waardoor het niet gaat lukken om een klantenservicemedewerker zo ver te krijgen dat die meteen naar beneden rent.
TS wil dat het met spoed opgepakt word. Maar of het nu per mail of telefoon binnenkomt, het gaat toch eerst naar een kwaliteitsmanager die contact gaat zoeken met de fabrikant.

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door Methusalah »

k2p schreef:
09 okt 2023 15:11
Potjes? Blikjes? Er zit een foto bij. Het gaat om de salades, en ik zou niet weten waarom Albert Heijn die niet zelf zou verpakken.
Dat doet AH zeker niet zelf. Die salades komen bij bedrijven als Vezet vandaan. Hoe ik dat weet? Ik heb dat werk gedaan :P

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door k2p »

jonis schreef:
09 okt 2023 16:36
Glas in levensmiddelen staat voor blokkeren uitleveren/ verkoop , melding nvwa + recall.
Dat kun je beter meteen terug naar de winkel brengen; produkt, verpakking + de vreemde delen, zodat er aktie ondernomen kan worden ipv geneuzel op www.
Misschien dat ik vandaag weer in de pauze van mijn werk kan gaan. Maar eigenlijk denk ik het niet.
Er ligt nu een klacht bij de Albert Heijn (via hun formulier, en via de chat die ze niet beantwoordden) en een klacht bij het NVWA.
Er wordt niks mee gedaan, terwijl er glas in het eten zit. Stuitend!

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door rwolters »

k2p schreef:
09 okt 2023 15:11
Potjes? Blikjes? Er zit een foto bij. Het gaat om de salades, en ik zou niet weten waarom Albert Heijn die niet zelf zou verpakken.
AH heeft geen fabrieken.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door rwolters »

k2p schreef:
10 okt 2023 10:07
jonis schreef:
09 okt 2023 16:36
Glas in levensmiddelen staat voor blokkeren uitleveren/ verkoop , melding nvwa + recall.
Dat kun je beter meteen terug naar de winkel brengen; produkt, verpakking + de vreemde delen, zodat er aktie ondernomen kan worden ipv geneuzel op www.
Misschien dat ik vandaag weer in de pauze van mijn werk kan gaan. Maar eigenlijk denk ik het niet.
Er ligt nu een klacht bij de Albert Heijn (via hun formulier, en via de chat die ze niet beantwoordden) en een klacht bij het NVWA.
Er wordt niks mee gedaan, terwijl er glas in het eten zit. Stuitend!
Jouw gedrag is typerend vior de huidige maatschappij. I.p.v. gewoon even als mensen ondeling gaan bespreken in de winkel, ga je je verschuilen achter processen.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik zou dus direct nadat ik het had gezien even naar de winkel zijn gegaan, als de veiligheid van andere mensen me zo aan het hart zou gaan.

taxikemperman
Berichten: 632
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Als je op ah.nl klikt op winkels dan kan je het filiaal direct bellen.
Zij kunnen dan direct actie ondernemen

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door k2p »

rwolters schreef:
10 okt 2023 13:16
Jouw gedrag is typerend vior de huidige maatschappij. I.p.v. gewoon even als mensen ondeling gaan bespreken in de winkel, ga je je verschuilen achter processen.
Typerend voor de maatschappij?! Ik heb met de chat, het formulier en via de NVWA mijn melding gedaan. En zou gebeld hebben, als ze het nummer niet hadden afgeschermd. Genoeg lijkt me.

Cro
Berichten: 2078
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door Cro »

Ik zou mijn klacht denk ik ook direct bij het filiaal indienen, hier kun je als het goed is het telefoonnummer vinden: https://www.ah.nl/winkels

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door BL2 »

Je kan gewoon het filiaal bellen, vaak genoeg gedaan. Om wel filiaal gaat het ?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door Jablan »

rwolters schreef:
10 okt 2023 13:14
k2p schreef:
09 okt 2023 15:11
Potjes? Blikjes? Er zit een foto bij. Het gaat om de salades, en ik zou niet weten waarom Albert Heijn die niet zelf zou verpakken.
AH heeft geen fabrieken.
Die heeft Ahold-Delhaize wel degelijk, te beginnen bij de koffie en eindigend bij de Verscentrale van AH.
Hier gaat het om AH Xl salade pasta tonijn en dat zit in een typische vershoudbak van de eigen Verscentrale.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door Dirkie »

k2p schreef:
09 okt 2023 14:50
Voor de lunch een Pasta Tonijn van de Albert Heijn gehaald. Bij het eten kauw ik een stuk glas kapot dat ongezien in de pasta zat. Eerst dacht ik dat het een schelp was, maar toen ik alles uitspuugde en bij elkaar legde, bleek het een stuk helder glas van ongeveer 7 bij 7 mm.

Toen ik een klacht wilde indienen op de Albert Heijn site, blijkt dat je kunt chatten, bellen of een klacht via een formulier kunt achterlaten. Echter krijg je het telefoonnummer niet te zien, omdat het druk zou zijn. En op de chat krijg je ook na anderhalf uur geen reactie. Dus ik heb maar een klacht ingediend via het formulier. Dat terwijl het me een klacht lijkt dat met spoed opgepakt dient te worden, om te voorkomen dat andere consumenten ook op glas gaan zitten kauwen.

Dank u wel, Albert Heijn.

ah.jpg
Blijkbaar heb je deze zelf gehaald in een winkel. Waarom niet gewoon terug naar die winkel. Ik heb ook wel eens iets gehaald bij Appie wat niet aan de verwachting voldeed. Gewoon terug naar de winkel en ik kreeg mijn geld terug. En dan kunnen ze ook meteen even kijken of er met de rest van de producten iets mis was. Alles wat via internet gaat loopt onnodige vertraging op, direct contact is in dit geval beter.

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Glas in Albert Heijn Pasta Tonijn

Ongelezen bericht door Aygulf »

Wat een gezeur met chatten, telefoonnummers zoeken, anderhalf uur (!) wachten, formulieren online invullen..... Ga gewoon terug naar het filiaal of bel dat filiaal (het zijn nét mensen die daar werken: kunnen praten, helpen en het meteen oplossen). Lijkt wel of men tegenwoordig mensenschuw is en liever thuis veel tijd besteedt aan "processen", klagen, verontwaardigd doen, fora bezoeken e.d.

Plaats reactie