LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hallmark Greetz

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Gioia
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2006 09:24
Locatie: omgeving Rotterdam

Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door Gioia »

Hallo forumleden,

via Hallmark Greetz
http://www.hallmarkgreetz.nl/

heb ik een kaart verzonden naar de moeder van een vriendin die in Duitsland woont. Geen gewone kaart, want haar moeder lag in een hospice ( sterfhuis) ivm terminale fase van kanker.
Deze kaart is nimmer aangekomen, en helaas is haar moeder al overleden.
Ik wist niet dat de kaart niet was aangekomen, dus stuurde ik ( om snel mijn condoléances te kunnen geven) een hallmark condoleance kaart, welke ik wederom direct online betaalde

Ook deze kaart ( dit keer naar een ander adres in Duitsland)
is nimmer aangekomen
Heb de klantenservice gemaild en ik krijg helemaal GEEN ANTWOORD
op mijn klacht

Nooit stuur ik meer iets via Hallmark, het gaat niet om het geld, maar juist om het feit dat nu voor beide situaties de attentie weg is..

Ari-
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:54

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door Ari- »

Heb al diverse keren gestuurd via Hallmark/greetz.
Alle keren zijn de kaarten op de juiste dag aangekomen.
Superhandig !! :D :D

SIEBREN
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2008 22:03

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door SIEBREN »

Ik heb 14 februari online kaartjes bij hun besteld en via de mail bevestiging gekregen dat zij:

Hallmark heeft uw opdracht verwerkt en is op weg naar de brievenbus.

Uw pakketje van 20 kaarten en 0 postzegels komt aan op:
Zaterdag 16 februari 2008

Uw pakketje wordt '''''';;;;
NL


Uw bevestigingsnummer is:
100331854


Hallmark heeft uw opdracht verwerkt en is op weg naar de brievenbus.

Uw kaarten komen aan op:
Zaterdag 16 februari 2008

Uw kaarten zijn gestuurd aan:
60 adressen in Nederland:
0 adressen in het buitenland:


Uw bevestigingsnummer is:
100331854
Dit zijn hun voorwaarden: Morgen op de mat
Met HallmarkMoments maakt u unieke kaarten, met uw eigen digitale afbeelding, tekst en lay-out. Heeft u de kaarten voor 15.00uur gemaakt, dan worden ze dezelfde dag nog geprint en op de bus gedaan. De kaarten worden bezorgd door TPGPost.

Echte kaarten
Een HallmarkMoments kaart is geen e-card. Met HallmarkMoments maakt u echte kaarten die bij uw familie, vrienden en collega's op de deurmat vallen. U ontwerpt uw eigen wenskaarten, uitnodigingen, geboortekaarten, trouwkaarten, kerstkaarten, noem maar op. Uw kaart wordt 2-zijdig full colour gedrukt en professioneel afgewerkt. Hallmark doet 'm vervolgens op de bus. Naar uw eigen adres of naar meerdere ontvangers. Met behulp van een Excel bestand is uw eigen mailing zo gedaan. U kunt het versturen van uw kaart zelfs tot een jaar vooruit plannen.

Hallmark biedt u veel voordeel
Makkelijk: U hoeft er de deur niet voor uit. Dus nooit meer naar de drukker om uw kaarten te laten maken, naar het postkantoor voor de postzegels en vervolgens naar de brievenbus.

Persoonlijk: Uw kaart is uniek doordat u 'm zelf maakt. U kiest het meest geschikte dessin of een eigen afbeelding en gebruikt daarbij uw eigen tekst en lay-out. Een kaart op maat dus.

Kwaliteit: Een HallmarkMoments kaart wordt full colour gedrukt op speciaal wenskaart papier. De dessins zijn van Hallmark of uw eigen dessin en dit alles in cadeauverpakking - oftewel: envelop! De kwaliteit van uw kaart is daardoor nauwelijks te onderscheiden van een kaart uit de winkel.

Geen gedoe: Uw eigen HallmarkMoments kaart heeft u zo gemaakt, in slechts 4 stappen: voorkant maken, stukje schrijven, adres invullen en betalen. U hoeft nergens lid te worden of in te loggen om gebruik te kunnen maken van HallmarkMoments.

HallmarkMoments doet het even voor
Wilt u precies zien hoe eenvoudig u kaarten maakt?
Maar tot op heden is het nog niet opgelost en daarom verdiend halmak de koude douche

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door G7 »

Ik heb gisteravond een kaartje voor een zieke vriendin via TNT-postkaarten verstuurd, met ook de bevestiging dat het morgen de 22e zal aankomen. Nou, ben benieuwd dan of deze wel aankomt dan.

SIEBREN
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2008 22:03

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door SIEBREN »

ga er maar nit vanuit ka verschillende mailslaten zien ze beloven van alles dit is mijn laatste naar hun toe:Geachte Greetz klantenservice,

Dit is dus voor de zoveelste keer niet volgens onze telefonische afspraak met C. van Dijk!
Onze zestig kaarten zouden VANDAAG AANGETEKEND worden verstuurd naar ons privé adres zodat wij zelf de kaarten kunnen adresseren, en deze maandag op de juiste adressen worden bezorgd!

Zoals u nu schrijft in onderstaand mailtje ontvangen wij de kaarten pas op z'n vroegst a.s. maandag bij ons thuis, en kunnen ze nog weer later pas worden bezorgt.

Jullie bieden excuses naar excuses aan, maar gaan nu opnieuw in de fout! Telefonisch zijn wij accoord gegaan met boven beschreven afspraak, en wij hopen dat u zich hier aan houdt!!!
MORGEN WILLEN WIJ ONZE BETAALDE KAARTEN IN HUIS HEBBEN, DESNOODS DOOR U PERSOONLIJK GEBRACHT!

met vriendelijke groet ,,,,
Wierden

SIEBREN
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2008 22:03

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door SIEBREN »

ze zijn alsnog aangekomen per paketpost 23 feruari maar geen woord over excuus of wat dan ook en dan zeggen ze ook nog met halmark greetz maak je de mooiste kaarten!! ik vind de sloomste kaarten

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door G7 »

Ik wil even zeggen, dat mijn kaartje netjes de 22e februari was bezorgd mijn zieke vriendin.

mknew
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2008 17:32

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door mknew »

Hoi allemaal,

Ik stuurde in het begin ook kaarten via Greetz en later Hallmark (ze staan nu tegenover elkaar in de rechtzaal geloof ik). Kaarten kwamen inderdaad vaak niet aan!

Via mijn vriendin kwam ik terecht op de site van Kaartjeposten (weet niet of ik hier die link mag noemen, maar als je er op googled, dan vind je ze wel), daar betaal je nog niet de helft en de kaarten zien er goed uit en komen WEL aan (daar gaat het bij een kaartje om.... niet?).

Kaartjeposten is heeft ook Geboortepost, die zijn ook al voorzien van een warme douche op deze site:
http://trosradar.nl/index.php?id=douche ... ews]=16281

Met die service zit het daar in elk geval WEL goed.

suzyq
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2008 14:37

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door suzyq »

Wat zitten jullie toch te vitten op hallmark en greetz? Zij maken alleen jouw kaarten en doen ze op tijd op de post. Als je boos bent over de bezorging, moet je volgens mij bij TNT zijn~! die garanderen nu eenmaal helaas niet dat ze altijd binnen eend ag bezorgen, maar 'meestal' wel. Dat probleem heb je ook als je je kaarten zelf naar de brievenbus brengt hoor.
Ik heb nog nooit een bezorgingsprobleem gehad gelukkig en met erg blij met greetz

SIEBREN
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2008 22:03

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door SIEBREN »

als je niet weet waar het over gaat dan gelieve niet reageren
wij hebben wel degelijk bewijs hievan dat hallmak fout zat anders haden ze mij niet tegemoet gekomen met als aalmoes 25 euro ,ik wil oprecht escuus van hun

anna101
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2008 14:49

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door anna101 »

Nooit meer Greetz!!!!!!!!
Afgelopen zondag heb ik 2 kaarten verzonden via Greetz naar 2 verschillende adressen.
2 vriendinnen van me hebben een kaart naar ons adres gestuurd met ook als aankomstdatum 28 juli.
Ze zijn alle 4 niet aangekomen op maandag 28 juli.
Ook niet op dinsdag 29 juli.
Door Greetz zijn alle bedragen wel mooi van de rekening geboekt.
De verjaardag van mijn zoon is reeds voorbij zonder kaart en mijn zus is reeds uit het ziekenhuis.
Nooit meer Greetz dus!!!!

marleen72
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2008 12:16

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door marleen72 »

Greetz kan er toch ook niks aan doen dat TNT niet goed bezorgt???? Ik vind jullie echt zo kort door de bocht. Je krijgt je geld gewoon terug hoor vna greetz , als de kaart niet is bezorgd. Bel de klantenservice maar. Heb ik ook een keer gehad. Gelukkig gaat het heel vaka wel goed. Alle goede webwinkels hebben trouwens een thuiswinkelwaarborg. Dat hebben ze bij greetz ook.
Iedereen die ontevreden is over bezorging moet zijn klachten bij TNT indienen!

marleen72
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2008 12:16

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door marleen72 »

hoi anna!
zijn je kaarten nu uiteindelijk toch nog aangekomen? of echt verdwenen in de post....raar hoor. hebben ze bij greetz niet aangeboden ze nog een keer voor je te versturen? meestal doen ze dat wel ook al kunnen ze er ook niks aan doen als de post niet goed werk.

JipVW
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 sep 2008 10:27

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door JipVW »

Hallo,

Je vraagt je toch bijna af waar Marleen werkt...
maar dat terzijde.

Mijn ervaringen met Greetz zijn ook niet positief.

De bezorging hebben Hallmark en Greetz inderdaad niet zelf in de hand, dat vind ik ook.

Ik heb een paar keer een enkele kaart via Greetz verstuurt. Toen ik bij mijn vriendin op bezoek was zag ik dat mijn kaart van met een foto van onze kleine beschadigd was op de voorkant. Er was gewoon een stuk van de kaart geveegd zo leek het.

De klantenservice van Greetz meldde mij dat ze op de hoogte waren van dit probleem. Het werd veroorzaakt door de sorteermachines van TNT (dus wederom kreeg TNT de schuld).
Als ik wilde dat mijn kaarten onbeschadigd aankwamen dan moest ik maar een dubbele kaart bestellen met enveloppe...

Maar Greetz verkoopt wel enkele kaarten, en vermeld nergens dat deze beschadigen in de post. Dit vervolgens afschuiven op de TNT vind ik niet correct.

Het is hetzelfde als Albert Hein zure melk zou blijven verkopen en de fabrikant de schuld geeft als je hierover klaagt. En ondertussen wel blijven verkopen.

Ze weten ervan, maar doen er niets aan. Verkoop dan alleen dubbele kaarten!

Gerda22
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2008 09:20

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door Gerda22 »

Misschien is dit een oplossing. De consumentenbond heeft een aantal kaartenservices getest en hierbij is www.kaartje2go.nl als beste getest.

De kaarten van tnt post, greetz en kaartjeposten kunnen beschadigd raken in de post. In dit artikel vind je meer informatie: http://twinklemagazine.nl/nieuws.aspx?i ... medium=rss

rick1985
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2009 14:30

Re: Hallmark Greetz

Ongelezen bericht door rick1985 »

Greetz Hallmark!
Altijd een dag te laat!

Greetz Hallmark!
Gefeliciteerd met je verjaardag van gister!

Greetz Hallmark!
Yesterday, all my troubles seemed so far away!

Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is he? ;-)

Gesloten