Illegale afslankproducten in Nederland

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Aygulf »

newmikey schreef:
29 apr 2021 09:00
Mijn eigen stelling zonder enige onderbouwing (want daar lijken we gek op te zijn): de mensen die graag en vaak gebruik maken van voedingssupplementen, afslankwondermiddelen, homeopatische "middeltjes", gezondheidsthee, vega voeding en zuivel"alternatieven" zijn vaak dezelfde mensen die vaccinaties en reguliere geneeskunde mijden omdat "je niet weet wat voor troep Bigpharma en de overheid er in stoppen".

Laatst nog een interview met een kettingrokende dame op straat voor een snackbar die van AstraZeneca zei "je weet niet wat voor troep je in je lijf stopt".
Ben het met een groot deel van uw relaas eens, alleen begrijp ik niet waarom men, als men geen vlees eet, in het rijtje wordt gestopt van "mensen die vaccinaties en reguliere geneeskunde mijden". Komt die mededeling door domheid, vooroordeel, hekel hebben aan niet-vleeseters? Of in de 70er jaren blijven hangen waar vaak de link gelegd werd met tuinbroekendragende communisten. Laten we er maar om lachen....

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Illegale afslankproducten in Nederland

Ongelezen bericht door Erthanax »

Aygulf schreef:
30 apr 2021 12:55
(...) Of in de 70er jaren blijven hangen waar vaak de link gelegd werd met tuinbroekendragende communisten. Laten we er maar om lachen....
Ik heb nog nooit een tuinbroek gedragen, ook niet in de jaren '70.
Verder ben ik het wel met u eens hoor.

Gesloten