LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] intertoys b.v

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
sjonnie92
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 mei 2012 01:29

intertoys b.v

Ongelezen bericht door sjonnie92 »

beste radar forumers ik heb bij intertoys b.v online een bestelling moeten plaatsen na veel gezeur en alles in de winkel het toch maar online gedaan ik zou het spel (call of duty Advance Warefare) op 3 nov binnen krijgen is mij toe gezegd via de telefoon door verschillende medewerkers en het staat zelfs op de website nu krijg ik een email van POSTNL dat mijn pakketje pas 4 Nov binnen komt (dinsdag) inplaats van maandag wat kan ik hier tegen doen ?

de intertoys hier in de buurt heefd vanavond een nachtopening en wil daar graag een product halen maar ik ben bang dat ik niet een krijg en gewoon tot 4 nov moet wachten terwel er duidelijk is beloofd dat ik eentje op 3 nov zou krijgen graag iemand die mij hier in kan helpen

Mvg Sjonnie92

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door bprosman »

Als dit je grootste probleem is in je huidige leven denk ik dat je één van de gelukkiste mensen van het forum bent.
Denk ook niet dat je tijdens de nachtopening je game kunt "afhalen'' , je kunt uiteraard wel een ander exemplar kopen en diegene die op 4 Nov. binnenkomt terugsturen.

sjonnie92
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 mei 2012 01:29

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door sjonnie92 »

nou dankjewel voor je lullige antwoord ik vraag hier gewoon wat ik er aan kan doen inplaats van iemand af te bekken kan je die gene ook gewoon misschien kan helpen ... maar dat is blijkbaar best moeilijk bij sommigen helaas

53078
Berichten: 305
Lid geworden op: 02 jan 2014 19:47

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door 53078 »

Afbekken? Pardon? Je maakt je ergens om druk wat ver buiten het bereik van de webwinkel ligt. En je probeert te zielig te doen. Doe eens normaal.

sjonnie92
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 mei 2012 01:29

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door sjonnie92 »

hoezo zielig te doen als met zegt dat je het op 3 nov hoort te krijgen dan moeten ze dat doen want het staat zelfs op de website dus hoezo moet ik mij niet druk gaan maken ik sta hier volgens mij volledig in mijn recht..

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door bprosman »

Over wat je er aan kunt doen heb ik je geschreven : "je kunt uiteraard wel een ander exemplaar kopen en diegene die op 4 Nov. binnenkomt terugsturen".
ik sta hier volgens mij volledig in mijn recht..
Denk dat als je de leveringsvoorwaarden van de webwinkel gaat doorlezen dat dat "recht" nog wel eens meevalt en er wel het nodige voorbehoud gemaakt wordt.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door puma73 »

sjonnie92 schreef:hoezo zielig te doen als met zegt dat je het op 3 nov hoort te krijgen dan moeten ze dat doen want het staat zelfs op de website dus hoezo moet ik mij niet druk gaan maken ik sta hier volgens mij volledig in mijn recht..
Omdat je dan het spelletje pas een dag later kunt spelen dan een ander?? Neem eens contact op met de Jellinekkliniek, volgens mij heb jij last van een ernstige vorm van spelverslaving.

sjonnie92
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 mei 2012 01:29

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door sjonnie92 »

de leverdatum is juist niet ondervoorbehoud want het staat op de website van intertoys zelf + dat het product wat ik 4 nov krijg niet het zelfde is als dat wat ze vanavond verkopen in de winkels aangezien dit de collectors edition is waar je dus meer voor betaald

sjonnie92
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 mei 2012 01:29

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door sjonnie92 »

puma73 schreef:
sjonnie92 schreef:hoezo zielig te doen als met zegt dat je het op 3 nov hoort te krijgen dan moeten ze dat doen want het staat zelfs op de website dus hoezo moet ik mij niet druk gaan maken ik sta hier volgens mij volledig in mijn recht..
Omdat je dan het spelletje pas een dag later kunt spelen dan een ander?? Neem eens contact op met de Jellinekkliniek, volgens mij heb jij last van een ernstige vorm van spelverslaving.
spelverslaving hahaha laat mij even [vloekwoord verwijderd door de moderator] hard lachen ik plaats een preorder die ik 3 nov binnen hoor te krijgen en ik krijg em niet WTF heefd dat met spelverslaving te maken het gaat hier om dat er is gezegd + dat het op de website staat dat ik em 3 nov krijg dus spelverslaving mag je even lekker voor je houden

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door bprosman »

Leveringsvoorwaarden van de website :
Intertoys en PostNL streven naar een 100% bezorgingpercentage, echter bij onvoorziene omstandigheden kunnen we niet uitsluiten dat u de zending later ontvangt dan dat aangegeven is.
Daar heb je je voorbehoud. En Ja , daar ben je mee accoord gegaan toen je je bestelling plaatste.
WTF heefd dat met spelverslaving te maken
Misschien de frustratie die nu opspeelt ? :wink:
Laatst gewijzigd door bprosman op 02 nov 2014 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door berndv »

sjonnie92 schreef:ik sta hier volgens mij volledig in mijn recht..
Of je in je recht staat weet ik niet, daarvoor zul je de voorwaarden van de webshop door moeten lezen, als je dat nog niet had gedaan toen je het vinkje zette voor akkoord.

Maar al sta je wel in je recht, wat had je dan in gedachten? Het zal vandaag hoe dan ook op geen enkele wijze opgelost gaan worden, aangezien veel mensen vandaag vrij zijn. Iets met zondag ofzo.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door alfatrion »

sjonnie92 schreef:beste radar forumers ik heb bij intertoys b.v online een bestelling moeten plaatsen na veel gezeur en alles in de winkel het toch maar online gedaan ik zou het spel (call of duty Advance Warefare) op 3 nov binnen krijgen is mij toe gezegd via de telefoon door verschillende medewerkers en het staat zelfs op de website nu krijg ik een email van POSTNL dat mijn pakketje pas 4 Nov binnen komt (dinsdag) inplaats van maandag wat kan ik hier tegen doen ?
Je hebt recht op ontbinding met schadevergoeding (verzendkosten) als de fatale termijn niet wordt nagekomen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door bprosman »

als de fatale termijn niet wordt nagekomen.
Wat is die fatale termijn als Intertoys dit in de leveringsvoorwaarden heeft staan ? :
Intertoys en PostNL streven naar een 100% bezorgingpercentage, echter bij onvoorziene omstandigheden kunnen we niet uitsluiten dat u de zending later ontvangt dan dat aangegeven is.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dat beding geldt niet omdat deze onredelijk bezwarend is, brosman.

mh73

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door mh73 »

alfatrion schreef:Dat beding geldt niet omdat deze onredelijk bezwarend is, brosman.
Denk dat niemand er zo over denkt als het om één dag gaat.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als je A afspreekt dan kun je daar via de kleine lettertjes geen B van maken. Wie A afspreekt moet A ook doen. Een beetje te laat is nog steeds te laat.

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door riddert »

Zoals ik het lees op de website van intertoys, het voorblad, dan wordt de levering op 4 november verwacht. http://www.intertoys.nl/

sjonnie92
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 mei 2012 01:29

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door sjonnie92 »

alfatrion schreef:Als je A afspreekt dan kun je daar via de kleine lettertjes geen B van maken. Wie A afspreekt moet A ook doen. Een beetje te laat is nog steeds te laat.
kijk met jou kan ik praten jij snapt teminste wat ik bedoel ;)
riddert schreef:Zoals ik het lees op de website van intertoys, het voorblad, dan wordt de levering op 4 november verwacht. http://www.intertoys.nl/
en nee Riddert het gaat hier om de DAY ZERO editie en die komt 3 nov uit staat ook op de website eventjes verder lezen

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door berndv »

sjonnie92 schreef:
alfatrion schreef:Als je A afspreekt dan kun je daar via de kleine lettertjes geen B van maken. Wie A afspreekt moet A ook doen. Een beetje te laat is nog steeds te laat.
kijk met jou kan ik praten jij snapt teminste wat ik bedoel ;)
Mooi zo, je hebt je antwoord gevonden. Dus nu ook doen wat hij adviseert:
alfatrion schreef: Je hebt recht op ontbinding met schadevergoeding (verzendkosten) als de fatale termijn niet wordt nagekomen.
Dus ontbinden die hap

Wanneer heb je trouwens besteld?

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: intertoys b.v

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik denk niet dat Intertoys daar wakker van zal liggen. Een beroep op het herroepingsrecht geeft je bij Intertoys het zelfde resultaat.

Gesloten