LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ivo

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
francien56
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2008 14:08

ivo

Ongelezen bericht door francien56 »

Had mijn borduurblad Cross Stitch Card Shop nr.53 vorig jaar moeten ontvangen maar tot nu toe heb ik nog niks mogen en we zijn nu in april 2008 vorig jaar heeft hij een mailtje gestuurt mvr ..... dit ga ik op lossen U krijgt het eerstvolgende blad toegestuurt en dat zou nr 58 zijn maar heb nog steeds niks mogen ontvangen.
Gr.Francien

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: ivo

Ongelezen bericht door caruso »

Geplaatst op 18 Jan 2008 14:15 door francien56


--------------------------------------------------------------------------------

Het is hopeloos om zo de mensen te bedonderen betalen voor 2jaar namelijk voor het jaar 2006+2007 op het borduurblad Cross Stitch Card Shop en nog voor geen half jaar je borduurtijd schriften mogen ontvangen daarom geef ik de mensen dan de raad om bij hem dan ook geen abo te nemen.
er moet hier een einde aan komen om mensen zo te bedonderen er moet toch 'n mannier zijn om je recht te kunnen halen dit kan toch niet ongestaft zo doorgaan
wie wil met mij en misschien wel met meerder iets gaan ondernemen tegen deze diefstal want zo kun je het wel noemen hij heeft geld van je ontvangen maar je krijgt niet waar je voor heb betaalt en hij geeft geen antwoord op telefoontje die je dan inspreekt en ook op geen ene mail krijg je antwooord op terug
Gr Francien
Dat was 18 januari....

Gesloten