LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] laser

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
slimmeniels
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mei 2005 12:21

laser

Ongelezen bericht door slimmeniels »

ergens in mijn gedachten speelt nog steeds iets van een idee dat lasers illegaal zijn in nederland. echter stuit ik op steeds meer problemen. hoe zit het dan met laser-waterpassen of laserlampjes waarmee mensen iets aanwijzen?
wie weet wat meer over de (il)legaliteit van lasers, en ook waar je ze kan kopen en de prijs, want soms zou ik er ook wel eentje willen, maar het lijkt me zo gênant om naar iets illegaals te vragen...

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: laser

Ongelezen bericht door edmoor »

Lees dit eens:

http://www.vwa.nl/download/infobladen/P ... inters.pdf

Je hebt wel een PDF reader nodig om dit te kunnen lezen.
(Acrobat of Foxit)

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: laser

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Is het voor je zoon zodat hij in de ogen kan schijnen van de AH baas als hih hem eruit wil zetten?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: laser

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

De lasers die normaal in de handel te koop zijn zijn te zwak om enige schade aan te kunnen richten. Je moet er natuurlijk niet langdurig mee in iemand zijn ogen gaan schijnen of zo, maar voor de rest kan het weing kwaad.

De professionelere lasers (zoals in een discotheek bv) zijn niet zomaar voor iedereen te koop en ik neem aan dat je daar ook een vergunning voor moet hebben.

Irisj..
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2005 12:56

Re: laser

Ongelezen bericht door Irisj.. »

waar wil je dan een laser voor hebben als je bang bent dat het illegaal is..? :?

slimmeniels
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mei 2005 12:21

Re: laser

Ongelezen bericht door slimmeniels »

soms zou ik het gewoon handig vinden om iets aan te wijzen op een poster, landkaart etc.
ik begrijp nu dat de "huis tuin en keuken" lasers geen kwaad kunnen maar dan rest mij nog de vraag:
waar kan je ze kopen en hoe duur zijn ze?

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: laser

Ongelezen bericht door inxsnl »

To niels

www.conrad.nl


Tim

Gesloten