LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Levering kast

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
jennyboutkan
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2012 16:10

Levering kast

Ongelezen bericht door jennyboutkan »

Ik heb bij otto een kast besteld en betaald op 22-12-2020 en nog steeds niet geleverd door otto heb e-mails ge stuurt en gebeld heel vaak maar nog geen kast wat kan ik doen!!!

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Levering kast

Ongelezen bericht door Moneyman »

jennyboutkan schreef:
16 feb 2021 15:11
Ik heb bij otto een kast besteld en betaald op 22-12-2020 en nog steeds niet geleverd door otto heb e-mails ge stuurt en gebeld heel vaak maar nog geen kast wat kan ik doen!!!
Wat je kan doen, is eerste eens alle relevante informatie geven. Wat was de overeengekomen levertijd? Wat zeggen de voorwaarden hierover? Welke reden geeft Otto?

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Levering kast

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Lees je contract na wat de levering termijn is. Als de levering termijn verstreken is dan moet je een mail sturen, met het verzoek om binnen 14 dagen alsnog te leveren. Mocht er een kleine vertraging zijn, dan kan je het beste even wachten op je bestelling.

Als je de mail verstuurd is en na 14 dagen de levering niet is geweest, en ook geen levering datum is afgesproken, kan je in sommige situaties van de koop af (overweeg zelf of dit slim is). Dit door een simpele mail te sturen dat je de koop gaat ontbinden, omdat er niet wordt geleverd. Dit kan je zelf, maar beter is dat je rechtsbijstandverzekering dit doet of erbij helpt.

Daarna moet je je geld terug zien te krijgen. Hiervoor kan je terecht bij rechtsbijstandverzekering, creditcard maatschappij of geschillencommissie Thuiswinkel.

Nijogeth
Berichten: 9990
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Levering kast

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik heb zelf ervaring met OTTO voor meubels. Wees niet bang, ze komen het echt gewoon leveren. In mijn geval was er vertraging opgelopen in Duitsland en duurde het wat langer, terwijl een ander meubel 10 weken levertijd had en in 3 weken op de stoep stond.

Gesloten