Mediamarkt levert niet

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Saskiabu7777
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2022 15:34

Mediamarkt levert niet

Ongelezen bericht door Saskiabu7777 »

Mijn pakketje is incompleet geleverd. Ik had een thermometer besteld, maar de verpakking was leeg. Gelijk contact opgenomen met Mediamarkt. Er wordt dan een onderzoek ingesteld en dat kan Max. 7 dagen duren. Krijg ik na 6 dagen bericht dat er een onderzoek is geweest en PostNL heeft aangegeven dat het pakketje bij het verkeerde nummer is afgegeven. Dat klopt niet, want het pakketje is bij mij bezorg, alleen incompleet. Mail 5 verstuurd, ale diverse malen contact gehad, maar nog steeds niet opgelost. Toch maar weer een poging gedaan om te bellen en weer wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Omdat PostNL heeft gezegd dat het pakje verkeerd was bezorgd, maar dat niet bleek te kloppen, wordt er weer een onderzoek ingesteld. Ik kan mijn geld terugkrijgen en opnieuw het product bestellen. Alleen is het product ondertussen € 30 duurder. Dan krijg ik een voucher voor het verschil en die kan ik bij een volgende bestelling gebruiken. Op mijn vraag of het product niet gewoon opnieuw verstuur kan worden, krijg ik nee, ondanks dat het product gewoon op voorraad is. Zegt die doos van de klantenservice ook nog dat mediamarkt niet meer verantwoordelijk is als het pakje is verstuurd. Dat klopt dus niet. De verkoper is altijd verantwoordelijk wat er ook gebeurd. Mediamarkt is by far het meest klantonvriendelijke bedrijf en weet zelfs niet een wat de wettelijke regels zijn. Mediamarkt neem je verantwoordelijkheid en zorg dat het opgelost wordt. En dan denk je dat het om iets groots gaat? Nee, het gaat om een thermometer die ten tijde van bestelling € 8,89 kostte. Gezien het aantal klachten overal over de Mediamarkt, snap ik niet waarom wij als consument hier niks aan kunnen doen. Ik begrijp niet waarom dit soort concerns hier altijd weer mee weg komen. Er moet toch een manier zijn om de handen ineen te slaan om dit soort malafide praktijken aan te pakken?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Mediamarkt levert niet

Ongelezen bericht door Jablan »

Beste Saskia, waarom koop je bij MediaMarkt als je ontevreden over ze bent? Ik vraag het, omdat je die doos van de klantenservice schrijft en dat komt bij mij niet zo vriendelijk over.

Afgaand op je informatie: pakket is ergens anders bezorgd, opengemaakt, pas later heeft diegene gezien, dat het pakket niet voor hem/haar is en vervolgens bij jou in de bus gedaan. (Thermometer past i.h.a. door de brievenbus).

Thermometers zijn alternatief bij vrijwel elke drogist verkrijgbaar.

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Mediamarkt levert niet

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Je geeft aan dat ze je geld willen terugstorten en een voucher willen geven voor het verschil, zodat je een nieuwe kunt bestellen. Dan is het toch vrij netjes opgelost door de MM? Valt me al mee dat de MM je op deze manier tegemoetkomt. Uiteraard zijn ze verantwoordelijk na het versturen, maar ht accepteren van het geld terug + voucher om een nieuwe te bestellen is gewoonweg de snelste oplossing.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Mediamarkt levert niet

Ongelezen bericht door Seinhuis »

MediaMarkt is verantwoordelijk voor de bezorging. U hoeft niet akkoord te gaan met door hun gestelde oplossing.

Indien de voucher als eerste komt en u daarmee het verschil kunt betalen dan zou ik niet moeilijk doen. Maar het is niet de bedoeling dat u eerst een nieuwe bestelling moet plaatsen en de voucher is voor een volgende aankoop.

Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl.

Vraag aan www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ of hun willen bemiddelen. Eventueel kunt u ook naar www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ voor een bindend uitspraak.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mediamarkt levert niet

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een thermometer die € 30,00 duurder geworden is boven € 8,89?

Plaats reactie