Geld terug van Huawei?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
beyhan
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2023 19:45

Geld terug van Huawei?

Ongelezen bericht door beyhan »

Smartwatch van Huawei gekocht ongeveer twee jaar geleden. Was niet tevreden en binnen garantieperiode opgestuurd voor reparatie augustus 2022. Na vele bellen en mailen kreeg ik eindelijk in februari de horloge terug. Deze kwam zonder dat het gerepareerd was en nog extra beschadigd retour. Schandalig. Heb toen meteen gebeld en gemaild. Ik word bij zo een groot bedrijf aan het lijntje gehouden met “het spijt ons” en “we gaan ermee aan de slag”. Nu bijna na een jaar totaal niet opgelost echt belachelijk. Nooit meer zal ik een product kopen van Huawei, wat een slechte service. Is dit herkenbaar voor iemand en kan iemand vertellen wat ik nog kan doen om of mijn geld of een nieuwe horloge te krijgen??

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Geld terug van Huawei?

Ongelezen bericht door Nevyn »

Een soortgelijk verhaal ben ik op dit forum de afgelopen jaar al van alle merken tegen gekomen , dan kan je niks meer kopen.
Heb Hauwei gehad maar door de boycot van het merk nu al een tijdje Apple en ook hierover genoeg klachten te vinden.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Geld terug van Huawei?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U moet bij de verkopende partij zijn om de garantie te eisen. Ga terug naar de winkel of neem contact op met klantenservice.
Was niet tevreden
Niet tevreden zijn is geen reden voor garantie. Pas als het geheel of gedeeltelijk niet doet wat er is beloofd is het een garantie kwestie.
Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... -het-kapot staan de belangrijkste regels.

Over de beschadigingen, u moet bewijzen dat de beschadigingen zijn ontstaan door het herstelbewijs.

U kunt contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. Indien de winkel is aangesloten neem dan contact op met www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ voor bemiddeling of een bindend uitspraak.

Plaats reactie