Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
LaMeme
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 sep 2023 19:00

Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door LaMeme »

Ik heb enkele weken geleden een bestelling gedaan bij Haarspullen.nl maar niets geleverd. Geen contact mogelijk omdat mails niet worden beantwoord en telefonisch wordt direct de verbinding verbroken. Na enig speurwerk op social media kwam ik erachter niet de enige te zijn die dit is overkomen.
Laatst gewijzigd door LaMeme op 29 sep 2023 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wellicht helpt een ritje naar Zwolle? Het vreemde is dat er nagenoeg geen problemen waren met deze webshop tot onlangs. Er komen inderdaad in korte tijd meer klachten over de levertijd en bereikbaarheid. Geen idee wat de reden is.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door BL2 »

Kvk nummer
68060114
Branche
Groothandel in parfums en cosmetica
Soort inschrijving
Hoofdvestiging
Werkzame personen
1 werknemer
Adres
Punterweg 3E
7722AP Dalfsen (is een woonhuis)

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Volgens de KVK Ossenkamp 2N Zwolle. Dat is een bedrijfspand.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Indien u met een creditcard betaald hebt neem dan contact op met uw creditcard maatschappij. Doe een beroep op aflevering garantie.

Of neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering. Ook kunt u zelf een rechtzaak aanspannen.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
29 sep 2023 20:06
Het vreemde is dat er nagenoeg geen problemen waren met deze webshop tot onlangs. Er komen inderdaad in korte tijd meer klachten over de levertijd en bereikbaarheid. Geen idee wat de reden is.
Goed om te weten. Ik bestel daar al jaren met regelmaat, ook voor grotere bedragen. Nooit issues gehad.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik lees in een klacht iets over een verhuizing?

LaMeme
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 sep 2023 19:00

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door LaMeme »

Het regent hier klachten de laatste weken van klanten die niets geleverd krijgen en ook geen vooruitzicht op (latere) levering. Het begint erop te lijken dat haarspullen.nl of failliet gaat of aan oplichting doet, ze zijn een ghost bedrijf geworden, totaal
onbereikbaar. In ieder geval hoop ik dat ik met mijn melding anderen kan waarschuwen hier NIET BESTELLEN! ACM is op de hoogte gebracht en helaas had ik geen betaling gedaan met creditcard.

ThijsMeijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2023 13:53

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door ThijsMeijer »

We hebben vorige week besteld. "Producten op voorraad en vandaag besteld morgen geleverd"
Mooi niet. Mail en telefoontjes worden niet beantwoordt. Voicemail is vriendelijk maar verbinding wordt automatisch verbroken.

Inge van
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2023 15:21

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Inge van »

Ik heb ook een grote bestelling gedaan bij haarspullen, maar nog steeds niets ontvangen. Ik word hier zo verdrietig van. Wat kan ik doen?
Laatst gewijzigd door Inge van op 02 okt 2023 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Inge van
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2023 15:21

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Inge van »

Ik heb inmiddels bericht ontvangen dat mijn spullen zijn verstuurd en heb er alle vertrouwen in, dat het goed komt!

Klaas van Steen
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2023 10:43

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Klaas van Steen »

Voer het bedrijfsnaam in op https://drimble.nl/ , misschien kun je daar wat info vinden over hun woonplaats of persoonlijke gegevens...

LaMeme
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 sep 2023 19:00

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door LaMeme »

Update 3-10 haarspullen.nl heeft mij (na 3 weken!) eindelijk een mail gestuurd dat ze niet kunnen leveren en het bedrag terug zullen storten. Ik laat weten als dit is gebeurd.

LaMeme
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 sep 2023 19:00

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door LaMeme »

Inmiddels volledige terugbetaling ontvangen gelukkig. Voor mij in ieder geval nooit meer haarspullen.nl. Anderen succes met levering en/of terugvordering

Methusalah
Berichten: 1174
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Methusalah »

LaMeme schreef:
03 okt 2023 18:15
Inmiddels volledige terugbetaling ontvangen gelukkig. Voor mij in ieder geval nooit meer haarspullen.nl. Anderen succes met levering en/of terugvordering
Het waren dan ook haar spullen en niet jouw spullen.

Sorry... :lol:

DStegeman91
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2023 09:29

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door DStegeman91 »

Eind september een bestelling geplaatst bij Haarspullen.nl en tot op heden niks ontvangen. Zelf al meerdere keren achteraan gebeld, gemaild.. uiteindelijk de reactie dat één van de producten niet leverbaar was. Prima, alleen waar blijft dan de communicatie? Ik wacht inmiddels al méér dan 3 weken op mijn order, maar tot op heden hoor ik niks!

Karin81
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2023 14:01

Re: Haarspullen.nl levert niet, is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Karin81 »

Op 8 oktober 2023 een bestelling geplaatst en betaald (zo stom!) en tot op heden nog niks ontvangen. Ik heb ze twee keer gemaild en gebeld, maar ik krijg op geen enkele manier contact. Wat is er aan de hand met haarspullen.nl? Ben bang dat ik mijn bestelling niet zal ontvangen en mijn geld kwijt ben. Daarom adviseer ik iedereen niks te bestellen bij haarspullen.nl.

Plaats reactie