New Skool Media

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Namasthe
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2021 16:34

New Skool Media

Ongelezen bericht door Namasthe »

Sinds 31 mei dit jaar een enorme discussie met New Skool Media over een abonnement, de details zijn niet relevant in deze. Hez enigste dat ik op wil merken is dat iedere week als ik belde de belofte werd gedaan dat het uitgezocht zou worden en ik een mail zou krijgen. Op 31 augustus moeten deze mails nog steeds komen. Op 18 juli heb ik met directe ingang mijn abonnementen opgezegd. Na weer een telefoontje kreeg ik uiteindelijk op 18 augustus een mail met de bevestiging. Ik heb wederom gebeld en het bleek dat ik nog €91.24 te goed heb en dat zou al op 27 juli zijn gestort op mijn ING rekening. Ik heb nog nooit van mijn leven een ING rekening gehad. Je begrijpt, wordt uitgezocht. Ik wilde net maar weer eens gaan bellen toen het nietszeggende mailtje kwam dat het geld om mijn ING rekening was gestort. Dus niets uitgezocht. Ik heb maar weer gebeld en NeW Skool heeft in 2015 dit rekeningnummer toegevoegd aan mijn abonneenummer. Heel bizar. Degene aan de telefoon kon wel zien dat het abonnementsgeld NOOIT vanaf dat ING nummer is overgemaakt.
Ze willen niets kunnen niets en kunnen niets en ik kan fluiten naar mijn geld. Ik heb geen idee hoe er een fout rekeningnummer bij mijn abonnement gekomen is. Ik weet het misschien wel, mijn abonneenummer is iemand anders zijn klantnummer. Ik heb ze dit al meermaals verteld, zonder resultaat.
Privacy hebben ze ook niet echt hoog zitten, want ze roepen alle gegevens zonder te controleren of je bent wie je zegt dat je bent.

Wat kan ik nog doen

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: New Skool Media

Ongelezen bericht door Moneyman »

Namasthe schreef:
31 aug 2022 14:05
... de details zijn niet relevant in deze....
Zonder details is de kans op een verkeerd advies een stuk groter.
Namasthe schreef:
31 aug 2022 14:05
Wat kan ik nog doen
Stel ze in gebreke, geef ze een laatste termijn en dagvaardt ze dan.

Plaats reactie