LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stayhealthy Products blijft geld afschrijven

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
rekeningbijnaleeg
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2020 11:56

Stayhealthy Products blijft geld afschrijven

Ongelezen bericht door rekeningbijnaleeg »

ik heb me laten vangen door een testpakket aan te vragen voor kurkuma en ghb. nadat het geld van de rekening gegaan is,had ik het product niet ontvangen. een maand later kwam er een persoon met de fiets een enveloppe brengen die een tweetal weken voordien in zijn bus zat. helemaal niet dezelfde naam of straatnaam... ik heb het product teruggestuurd op eigen kosten. nadien ging er altijd geld van de rekening (via domiciliering). ik heb dan via een site een opzegbrief laten opmaken (tegen betaling) en ik ontvang inderdaad geen paketten meer, maar er blijft geld van de rekening genomen worden. wat kan ik hieraan doen?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Stayhealthy Products blijft geld afschrijven

Ongelezen bericht door mahadma »

Selectief bij uw bank die rekening blokkeren en het teveel betaalde storneren of MOI.

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Stayhealthy Products blijft geld afschrijven

Ongelezen bericht door pierrev »

rekeningbijnaleeg schreef:
28 mei 2020 12:05
ik heb me laten vangen door een testpakket aan te vragen voor kurkuma en ghb. nadat het geld van de rekening gegaan is,had ik het product niet ontvangen. een maand later kwam er een persoon met de fiets een enveloppe brengen die een tweetal weken voordien in zijn bus zat. helemaal niet dezelfde naam of straatnaam... ik heb het product teruggestuurd op eigen kosten. nadien ging er altijd geld van de rekening (via domiciliering). ik heb dan via een site een opzegbrief laten opmaken (tegen betaling) en ik ontvang inderdaad geen paketten meer, maar er blijft geld van de rekening genomen worden. wat kan ik hieraan doen?
Ik hoop en neem aan dat u cbd bedoeld en niet het verboden ghb.

Gesloten