Pantino webshop levert totaal ander horloge

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Orrah
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jan 2024 15:28

Pantino webshop levert totaal ander horloge

Ongelezen bericht door Orrah »

Heb een horloge bestel bij de Pantino webshop op 17 december 2023. Pantino levert niet het bestelde horloge maar een horloge met opgeplakte wijzertjes dus totaal niet het horloge dat ik besteld heb. Direct klacht ingediend bij Pantino. Pantino reageert dat ze het zullen onderzoeken. Vervolgens krijg je een mail in het Engels met een onacceptabel voorstel 30% refund of een korting van 50% op een ander artikel.
Aangegeven dat ik gewoon het bestelde horloge wil ontvangen.
Pantino reageert met een mail dat het bestelde horloge is aangekomen in hun magazijn en vervolgens leveren ze niets. Op mails reageren ze niet meer en telefonisch niet bereikbaar. Een zeer klantonvriendelijk en slechte webshop.
Wie heeft ook ervaringen met deze webshop?

bennie02
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2018 12:15

Re: Pantino webshop levert totaal ander horloge

Ongelezen bericht door bennie02 »

als je even op trustpilot gekeken had ........................................ :?

Morgan le Fay
Berichten: 515
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: Pantino webshop levert totaal ander horloge

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Laat mij raden :mrgreen:

Thijs124
Berichten: 680
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Pantino webshop levert totaal ander horloge

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Geen ervaring mee. Ik koop nooit bij dropshippers.
Wel soms bij TEMU en AliExpress.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Pantino webshop levert totaal ander horloge

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Vele mensen hebben ervaringen met soortgelijke webshops. Malafide dropshippers die vanuit een woonhuis 'werken', levertijden hanteren van 15 werkdagen (dus 3 weken), nog steeds schermen met corona, praten over douane en retouren die naar China moeten. U staat er dus niet alleen in.
En net zoals al die andere kopers voor u is het zonde geld en leergeld. Eerst kijken waar men gaat kopen en dan heel snel naar een normale winkel gaan.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Pantino webshop levert totaal ander horloge

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik weet wel zeker dat ik bij mijn aloude adagium blijf: 'koop in de winkel'. Wat TS betreft: ik denk niet dat ze haar geld nog terug krijgt, maar je kunt nooit weten natuurlijk.

PGros
Berichten: 1141
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Pantino webshop levert totaal ander horloge

Ongelezen bericht door PGros »

Dat je nooit zonder checken zomaar bij een webwinkel moet bestellen, want dat is levensgevaarlijk!


Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Pantino webshop levert totaal ander horloge

Ongelezen bericht door Nevyn »

Volgende keer rechtstreeks bij Ali of Temu kopen. stukken goedkoper en een betere koper bescherming

Orrah
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jan 2024 15:28

Re: Pantino webshop levert totaal ander horloge

Ongelezen bericht door Orrah »

Dank voor de reacties op mijn verhaal over de Pantinoshop. Ik zal in het vervolg beter uitkijken als ik iets bij een webshop bestel.

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Pantino webshop levert totaal ander horloge

Ongelezen bericht door Aygulf »

Orrah schreef:
15 jan 2024 15:38
Heb een horloge bestel bij de Pantino webshop op 17 december 2023. Pantino levert niet het bestelde horloge maar een horloge met opgeplakte wijzertjes dus totaal niet het horloge dat ik besteld heb. Direct klacht ingediend bij Pantino. Pantino reageert dat ze het zullen onderzoeken. Vervolgens krijg je een mail in het Engels met een onacceptabel voorstel 30% refund of een korting van 50% op een ander artikel.
Aangegeven dat ik gewoon het bestelde horloge wil ontvangen.
Pantino reageert met een mail dat het bestelde horloge is aangekomen in hun magazijn en vervolgens leveren ze niets. Op mails reageren ze niet meer en telefonisch niet bereikbaar. Een zeer klantonvriendelijk en slechte webshop.
Wie heeft ook ervaringen met deze webshop?
Wat wilt u nu van ons horen? Het is duidelijk een dropshipper (u weet wel: een "zolderkamer" verkoper die allerlei bestellingen in China doet en deze meestal adverteert op Facebook. Geen K.v.K nummer, geen adres... En dan ook nog zeer slechte reviews op Trustpilot. Dus op Trustpilot kunt u alle ervaringen lezen die u nu op dit forum zoekt.

PGros
Berichten: 1141
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Pantino webshop levert totaal ander horloge

Ongelezen bericht door PGros »

@Aygulf
Alles wat je schrijft is TS al duidelijk.
Waarom moet iets wat al geschreven is steeds herhaald worden? (Je bent niet de enige die dat doet)

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Pantino webshop levert totaal ander horloge

Ongelezen bericht door Aygulf »

PGros schreef:
17 jan 2024 11:37
@Aygulf
Alles wat je schrijft is TS al duidelijk.
Waarom moet iets wat al geschreven is steeds herhaald worden? (Je bent niet de enige die dat doet)
Bedankt voor de tik op de vingers.

Plaats reactie