LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL houdt bedrijven en consumenten voor de gek!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Jammer!
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 jan 2020 14:46

Re: PostNL houdt bedrijven en consumenten voor de gek!

Ongelezen bericht door Jammer! »

vraag 1 : weet u hoe T&T werkt? Je krijgt melding bij elke stap (zoals aanmaak,afgifte, transport, afgifte).
vraag 2 : waaraan ontleent u dat pakket 'vandaag' geleverd zou worden

Verder: inderdaad gaat PostNL pas aan de slag als het spreekwoordelijke kalf verdronken is; ook als normaliter na 1 of 2 dagen wordt geleverd dan wachten ze toch want 'het kan immers enigszins vertraagd zijn' . Dat T&T iets anders aangeeft (bijvoorbeeld ligt al 3 dagen op distributiecentrum) is niet relevant voor PostNL want service en kwaliteit hoef je niet te verlangen.
Dat wordt pas echt duidelijk als het pakket inderdaad kwijt is. Dan mag je als klant door procedures, vertragingen proberen te komen.
Voor de goede orde: de verzender moet dat doen. Die mag ervaren dat PostNL geen verantwoordelijkheid neemt (voorbeeld: pakket uit Italie is bij PostNL in behandeling - zie T&T - maar PostNL verwijst doodleuk naar de italiaanse post).
Als er al een moment van schadevergoeding komt dan schrik niet..... je hoeft meestal net niet bij te betalen.

Aad van Hoorn
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 apr 2016 15:01

Re: PostNL houdt bedrijven en consumenten voor de gek!

Ongelezen bericht door Aad van Hoorn »

Wat een geneuzel allemaal om een postpakketje. echt vakantie geneuzel.
Ga zelf naar een winkel dan heb je helemaal geen Track & Trace nodig.
Kom je nog even buiten ook.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: PostNL houdt bedrijven en consumenten voor de gek!

Ongelezen bericht door sjohie »

Wat offtopic, maar soit. Mijn vriendin heeft ooit in Ierland voor een grote internationale callcenterclub gewerkt, op de afdeling corporate support voor een groot Antivirus bedrijf. Een IT beheerder die met haar contact had voor een complex support ticket, was zo blij met de dienstverlening, en vml dat hij een intelligente dame sprak als IT nerd, dat hij haar een bos bloemen wilde komen geven. Die stond wel erg beteuterd in de lobby van het saleskantoor in Nederland, om er daar pas achter te komen dat het hele Nederlandse callcenter dus in Ierland zat..

ateurlings
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:14

Re: PostNL houdt bedrijven en consumenten voor de gek!

Ongelezen bericht door ateurlings »

"waar ik een vriendelijke Surinaamse dame aan de telefoon kreeg (Postnl besteed hun klantenservice namelijk uit aan lagelonen landen.. top werkgeverschap dus!)"

Kun je mij uitleggen wat de meerwaarde van deze suggestieve tekst is voor uw probleem?
Dat u meldt dat u contact heeft gehad is toch genoeg. Dat het een dame is, ze Surinaams is (had u beeldbellen aanstaan?), de conclusie dat ze in een lageloon land zou zijn doet allemaal totaal niet terzake

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: PostNL houdt bedrijven en consumenten voor de gek!

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Maak je niet druk mensen, de topicstarter heeft even lekker zijn hart gelucht, en komt nooit meer terug. Geen enrgie meer in steken dus.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: PostNL houdt bedrijven en consumenten voor de gek!

Ongelezen bericht door tttlocke »

ateurlings schreef:
20 aug 2020 18:18
"waar ik een vriendelijke Surinaamse dame aan de telefoon kreeg (Postnl besteed hun klantenservice namelijk uit aan lagelonen landen.. top werkgeverschap dus!)"

Kun je mij uitleggen wat de meerwaarde van deze suggestieve tekst is voor uw probleem?
Dat u meldt dat u contact heeft gehad is toch genoeg. Dat het een dame is, ze Surinaams is (had u beeldbellen aanstaan?), de conclusie dat ze in een lageloon land zou zijn doet allemaal totaal niet terzake
Het lijkt mij niet zinvol iedere zin in een openingspost onder de loep te nemen op basis van het criterium 'heeft deze zin toegevoegde waarde voor het probleem. Dus waarom deze zin wel? Met de zin iets niets mis en er is ook niets suggestiefs aan.
De zin bevat kritiek op het beleid van PostNL en krijgt kennelijk een plaatsje in de OP, omdat TS sowieso geërgerd is bij de gedachte aan PostNL. Dat mag gewoon, lees: er hoeft niets onoorbaars achter gezocht te worden (wat dat zal het punt wel zijn).

Gesloten