LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] power 2 charge van philips

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
tasso
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 sep 2005 12:37

power 2 charge van philips

Ongelezen bericht door tasso »

Heb gisteren de scm7880 gekocht oftewel de power2carge. Op papier klinkt het allemaal heel erg mooi,Een heel klein accu met een daaraan een opvouwbare stekker...opladen en je hebt voor 15 uur stroom bij je en je apparaten kan je met de bijgeverde pluggen erop aansluiten.
Dit gebeurd door middel van een usb stekker en daar klik je dus verloopstekker op die bij jou apparaat past. Ik dacht dus hé handig moet nog op vakantie geen gezeul met extra batterijen en opladers en de apparaten die er compatible mee waren stonden er ook op. Nou nee dus, psp niet, ja je moet de light hebben maar dat staat nergens. Archos en zen werken allebei niet terwijl deze wel door miniusb worden opgeladen. Ik sluit ze aan en ze springen wel aan maar laden ho maar.
Ja en dan heb je er niks aan want eens gaat die batterij leeg. Ook mijn samsung mobieltje stond op de lijst maar die schijnt toch een andere stekker te hebben dan die erbij zit. Kortom een prul waar je helemaal niks aan hebt.

Gesloten