Rekening gehoorapparaat van hoorspeciaalzaak Schoonenberg

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Rekening gehoorapparaat van hoorspeciaalzaak Schoonenberg

Ongelezen bericht door witte angora »

Petra U. schreef:
18 jul 2023 07:37
Volgens de Jurist maakt Schoonenberg totaal geen kans en zou het waarschijnlijk niet zover laten komen.
Dat laatste is ook mijn inschatting. Daarom noemde ik in het begin al het belang van dossiervorming. Op het moment dat de andere partij zichzelf vast heeft geschreven staat de uitkomst eigenlijk al vast. Zo simpel is het. Zeker als Schoonenberg tevreden klanten wil, dan zitten ze niet op een rechtszaak te wachten die ze gaan verliezen.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Rekening gehoorapparaat van hoorspeciaalzaak Schoonenberg

Ongelezen bericht door Moneyman »

HetIsAltijdWat schreef:
18 jul 2023 10:10
Petra U. schreef:
18 jul 2023 07:37
Fijn dat jullie allemaal zo meedenken.
Gisteren contact gehad met een jurist van de Consumentenbond. Deze gaf aan dat de mondelinge afspraak bindend is en dat bij deze afspraak 2 getuigen waren (mijn vader en ik) die allebei hetzelfde bevestigen,dit schijnt toch zwaarder mee te wegen dan dat bijvoorbeeld mijn vader daar alleen was geweest. Ook via het mail verkeer met Schoonenberg komt naar voren dat de toezegging is gedaan door de manager/medewerker maar dat de crediteurenafdeling hier niet mee akkoord ging. En het feit dat er geen nieuwe (aanpas) nota is gemaakt, waarvoor mijn vader getekend heeft, is bewijslast genoeg. Advies van de jurist is om weer een mail te schrijven dat we niet akkoord gaan met de 2 opties die Schoonenberg voorstelt en dat ze het maar bij de rechter neer moeten leggen. Volgens de Jurist maakt Schoonenberg totaal geen kans en zou het waarschijnlijk niet zover laten komen. We wachten af ;)
Geheel in lijn met het door mij gestelde. Al zullen er altijd forumleden zijn die daar anders over denken :roll:
Inderdaad. Want jouw bewijsinschatting is evident tegengesteld aan hetgeen de jurist van het CB en die hier op het forum schreven.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Rekening gehoorapparaat van hoorspeciaalzaak Schoonenberg

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, ik had het direct al gezien, maar heb er niet eens op gereageerd. Iemand die zijn eigen uitspraken aantoonbaar zo verdraaid, daar ga ik niet eens meer mee in discussie. Dat heeft geen enkel nut.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Rekening gehoorapparaat van hoorspeciaalzaak Schoonenberg

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
18 jul 2023 21:34
Ach, ik had het direct al gezien, maar heb er niet eens op gereageerd. Iemand die zijn eigen uitspraken aantoonbaar zo verdraaid, daar ga ik niet eens meer mee in discussie. Dat heeft geen enkel nut.
Klopt. Mijn opmerking was ook keer bedoeld voor de goedwillende meelezer.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Rekening gehoorapparaat van hoorspeciaalzaak Schoonenberg

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik denk dat het goedwillende meelezer inmiddels wel duidelijk was.

Petra U.
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jul 2023 13:15

Re: Rekening gehoorapparaat van hoorspeciaalzaak Schoonenberg

Ongelezen bericht door Petra U. »

Het is opgelost! Ik heb Schoonenberg gemaild (zoals een jurist van de consumentenbond aanraadde) met het advies de situatie voor de rechter te laten komen.
Vanmorgen een mail ontvangen met daarin excuses vanwege de miscommunicatie en na nogmaals een gesprek met de regiomanager is er bepaald dat de kosten ( van de omruiling) inderdaad niet op mijn vader verhaald mogen worden.
Eind goed al goed ;)

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Rekening gehoorapparaat van hoorspeciaalzaak Schoonenberg

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mooi, en terecht. Bedankt voor het terugmelden.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Rekening gehoorapparaat van hoorspeciaalzaak Schoonenberg

Ongelezen bericht door Moneyman »

Mooie en terechte uitkomst.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Rekening gehoorapparaat van hoorspeciaalzaak Schoonenberg

Ongelezen bericht door BL2 »

Petra U. schreef:
20 jul 2023 12:44
Het is opgelost!
Mooi opgelost, er zal binnenkort wel een vacature bij Schoonenberg zijn...

Plaats reactie