Sarenza - wacht al maanden op terugbetaling

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Derklucas
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2023 12:32

Sarenza - wacht al maanden op terugbetaling

Ongelezen bericht door Derklucas »

Hallo,

Ik heb in december een paar schoenen gekocht via de webwinkel Sarenza. Binnen een paar dagen waren ze stuk en ik heb contact gehad met de klantenservice over hoe of wat. Die bleven telkens vragen om meer foto's voor de kwaliteitsafdeling. Daar heb ik aan voldaan en vervolgens niks meer gehoord. Na de feestdagen gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik de schoenen terug mocht sturen en dat het geld over gemaakt zou worden. Ik zou een mail krijgen met hoe ik het terug moest sturen. Die mail heb ik nooit gehad. Uiteindelijk zijn de schoenen via een retourlabel teruggestuurd. Begin maart zijn volgens de Track en Trace Code de schoenen bezorgd en volgens Sarenza zou ik dan binnen twee dagen het geld terugkrijgen. Dit is inmiddels nog steeds niet geretourneerd. Ik heb de klantenservice aan aantal keer gebeld maar kreeg te horen dat die medewerkers allemaal vanuit huis werken en dat er in Nederland geen kantoor is. Ook kunnen (of mogen) ze niemand doorverbinden naar andere afdelingen. Inmiddels worden emails genegeerd, is het klantenservicenummer niet meer bereikbaar en is ook een klacht bij het Onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie inmiddels verstreken.
Ik word er een beetje moedeloos van en wil graag weten welke stappen ik kan ondernemen.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Sarenza - wacht al maanden op terugbetaling

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Indien u een rechtsbijstandverzekering hebt neem dan met hun contact op.

Neem anders contact op met een incassobureau/deurwaarder.

Lady1234
Berichten: 27136
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Sarenza - wacht al maanden op terugbetaling

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het barst van de klachten over dit bedrijf op internet. Zij reageren nergens op.ik ben bang dat u gewoon uw geld kwijt bent.

Plaats reactie