Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
IngridBergman
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2020 14:06

Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door IngridBergman »

Heb een paar werkschoenen bestelt op de website Steel Footwear.
Schoenen echter nooit ontvangen, geld kwijt € 89,97. Alleen communicatie mogelijk via de mail waar je echter geen enkele reactie op krijg.
Ben zeer benieuwd of meer mensen deze ervaring met dit bedrijf hebben gehad. En ik wil ook graag iedereen waarschuwen om bij deze website niet te bestellen.

NeoDutchio
Berichten: 12335
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Tja, een winkel in Slowakije is niet echt naast de deur. U kunt altijd hulp vragen bij de ECC: https://www.eccnederland.nl/nl/home

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door crazyme »

Gestolen zeker ?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Volgende keer maar zelf op Aliexpress bestellen. Spaar je een bende geld. Misschien over twee maanden, coronavirus in China, dit is gewoon dropshipping! Ali versus de rest
Laatst gewijzigd door Radar op 25 feb 2020 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: commerciële link verwijderd

Lowieze
Berichten: 6630
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Lowieze »

NeoDutchio schreef:
24 feb 2020 22:09
Tja, een winkel in Slowakije is niet echt naast de deur. U kunt altijd hulp vragen bij de ECC: https://www.eccnederland.nl/nl/home
U heeft waarschijnlijk een verkeerde website aangeklikt.
Steel Footwear zit namelijk gewoon in Almere:

Adres: Hanna Hilgersstraat 18

1318CV Almere

KVK-nummer: 73184306

E-mail: [email protected]

De gemiddelde levertijd bedraagt 7-14 werkdagen en die levertijd gaat lopen vanaf het moment dat de order is verzonden, niet vanaf het moment dat de order is geplaatst. Dus dat kan wel even duren voordat er geleverd wordt.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door berndv »

betreft inderdaad een webshop die gerund wordt vanuit Almere.

Op het moment dat ik dit zie staan:
De gemiddelde levertijd bedraagt 7-14 werkdagen na het verwerken van uw bestelling. De verwerkingstijd bedraagt gemiddeld 1-3 werkdagen.
dan weet ik eigenlijk al genoeg. Dit is een webshop die rechstreeks via aliexpress in/verkoopt. U plaatst een bestelling bij de webshop en de webshop plaatst vervolgens een bestelling bij aliexpress en laat die bij u bezorgen.

Deze werkwijze heet dropshippen. Dit systeem wordt op zich al jaren gebruikt door verschillende webshops in Nederland. Ik werk zelf bij een groothandel en wij doen het ook voor een aantal klanten, wij hebben de voorraad en onze klant laat het vanuit ons magazijn rechtstreeks naar zijn klant, met zijn pakbon en zijn logo op de verzendsticker. Daar is dropshipping mee begonnen, maar dan gaat het over Nederlandse ondernemers die veelal uit een Nederlands of in ieder geval Europees magazijn verzend en waarbij de eindklant geen toegang heeft om daar in te kopen of in ieder geval niet met dezelfde marge als waar de tussenhandel het voor verkoopt.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

De meeste van dat soort dropshippers worden daarna oplichters. Het geld komt toch wel binnen ook als ze niks bestellen.

HonestHoney
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2020 13:16

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door HonestHoney »

Ik heb een vorige maand ook schoenen besteld. Deze kwamen netjes binnen de aangegeven tijd binnen. Helaas een maat te klein. Geretourneerd en terug gestuurd. Netjes via de mail contact gehad en nu wachten op mijn volgende paar.

Ik kan me niet vinden over al die negatieve reacties die ik hier lees. Laat je dus niet afschrikken als je hier besteld.

^ HonestHoney

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door berndv »

HonestHoney schreef:
13 mei 2020 13:20
Ik kan me niet vinden over al die negatieve reacties die ik hier lees. Laat je dus niet afschrikken als je hier besteld.
al die negatieve reacties? Het is een bericht van 1 klant, de rest reageert daar op. Het klinkt bijna als een gekopieerd en geplakte reactie die generiek op meerdere pagina's gebruikt is als soort van damage control.

Lady1234
Berichten: 27184
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

#honest

En daar meldt u zich speciaal voor aan?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

berndv werk blijkbaar voor een van mijn ooit leveranciers!

De Dropwinkel had ik vele jaren.
En zo konden soms kiezen, snel vanuit NL met voorraad en hoge bezorgkosten binnen enkele dagen.
Of de Chinees vanaf fabriek zelf met enkele maanden!

Hornbach heeft voldoende voorraad, kun je zelfs passen en schoon tot 4 weken ruilen, tijdelijk 8 weken wegens Corona.
Ook de Aldi & Lidl verkopen soms leuke en de net gekochte lage Parkside van maar €19,95 lopen heerlijk, veel grip op dek van de
Doerak en jammer dat ik maar 1 paar kocht

Het te snel online kopen is jammer maar eerst goed lezen is helaas pure noodzaak geworden bij .nl drop winkeltjes.

Bry Zann
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2020 20:19

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Bry Zann »

berndv schreef:
14 mei 2020 09:40
HonestHoney schreef:
13 mei 2020 13:20
Ik kan me niet vinden over al die negatieve reacties die ik hier lees. Laat je dus niet afschrikken als je hier besteld.
al die negatieve reacties? Het is een bericht van 1 klant, de rest reageert daar op. Het klinkt bijna als een gekopieerd en geplakte reactie die generiek op meerdere pagina's gebruikt is als soort van damage control.
Laat je inderdaad niet afschrikken. Ik heb ook mijn bestelling netjes ontvangen. Op de website zie ik staan dat het een Nederlands bedrijf is met het kvk nummer ook vermeld. Ik check dat altijd voordat ik iets koop lol. Daarnaast staat er bij de levertijden dat het 2-5 werkdagen duurt. Ik heb gewoon mijn schoenen na 4 werkdagen ontvangen. Het lijkt wel dat sommige mensen niks vertrouwen en ook nooit tevreden zullen zijn :D .

juliomariner
Berichten: 4862
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zeer overtuigend deze zeer positieve joepiedepoepie reacties waar speciaal een account voor wordt aangemaakt. Lopen de zaken niet zo goed boys?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Even Ali versus de rest ernaar laten kijken.
Moment.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Zelfs de foto's gekopieerd van Aliexpress

€ 19,26 44%OFF | Mannen Outdoor Ademend Mesh Licht & Comfortabele Stalen Neus Beschermende Werk Schoenen Laarzen Mannen Zomer Punctie Proof Veiligheid Schoenen
https://a.aliexpress.com/_dZWEOD4

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Theotrucker »


Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

50 Euro

Snel verdiend om jouw naam in te vullen en in China te bestellen.
Zwart geld vangen.

MartijnJti
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jul 2020 15:27

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door MartijnJti »

Bij mij ook bestelling nooit ontvangen, geld terug gevraagd maar word niet op gereageerd. Beetje dom om zelf niet wat verder te hebben gekeken voor ik ging bestellen maarja. Hopelijk help ik hierbij meerdere slachtoffers te voorkomen.

Joke_65
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 jul 2020 11:26

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Joke_65 »

IngridBergman schreef:
24 feb 2020 14:14
Heb een paar werkschoenen bestelt op de website Steel Footwear.
Schoenen echter nooit ontvangen, geld kwijt € 89,97. Alleen communicatie mogelijk via de mail waar je echter geen enkele reactie op krijg.
Ben zeer benieuwd of meer mensen deze ervaring met dit bedrijf hebben gehad. En ik wil ook graag iedereen waarschuwen om bij deze website niet te bestellen.
Ook schoenen voor mijn man hier besteld, nooit ontvangen, ik was € 70 kwijt aan deze schoenen. Meerdere mailtjes gestuurd, meerdere antwoorden gekregen dat ze 'onderweg zijn'... sta nu met mijn rug tegen de muur, want dat geld ga ik natuurlijk nooit meer zien, en mijn schoenen ook niet :evil:

NeoDutchio
Berichten: 12335
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

MartijnJti schreef:
11 jul 2020 15:31
Bij mij ook bestelling nooit ontvangen, geld terug gevraagd maar word niet op gereageerd. Beetje dom om zelf niet wat verder te hebben gekeken voor ik ging bestellen maarja. Hopelijk help ik hierbij meerdere slachtoffers te voorkomen.
Als u niets gedaan hebt met de waarschuwingen over deze shop en niets hebt meegekregen over de dropshippers die al meer dan een jaar bezig zijn, wie denkt u dan te bereiken met uw waarschuwing?

Gesloten