Slechte service baby en tiener

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Leonie-w
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2023 11:09

Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door Leonie-w »

Via Wehkamp hebben wij een bed van baby&tiener gekocht. Na het bed in elkaar gezet te hebben bleken de schroeven voor de latjes waar de lattenbodem op komt veel te dun en te klein voor de gaten die er in de fabriek ingemaakt zijn. Als we dit niet hadden gezien was onze dochter na 2 keer omdraaien zo met lattenbodem en al naar beneden gevallen. Daarnaast zitten er in het bed aan de voorzijde en zijkanten totaal 33 zichtbare schroefgaten! Dit ziet er echt niet uit!! Op de site van baby&tiener.nl en op de website is bij dit bed niet 1 schroefgat zichtbaar! Wehkamp vindt dat ze met een goede oplossing moeten komen aangezien de foto’s van ons bed en die op de site totaal niet met elkaar overeenkomen. Baby&tiener geven aan een bed dat in elkaar gezet is niet terug te nemen en dat hij in hun showroom ook met de schroefgaten staat. Ik koop online een bed en dan verwacht ik dat de gepresenteerde fotos overeenkomen met het werkelijke bed. Als de foto er zo op stond met de schroefgaten hadden wij dit bed nooit gekocht!!!

Ben hier inmiddels al 2 weken mee bezig en hun enige antwoord blijft we leveren normaal geen afdekdopjes i.v.m. verstikking gevaar maar we zullen deze nu leveren (lekker handig met een kind van 2 jaar in huis. De schroeven die we zelf gebruikt hebben voor de lattenbodem die willen ze vergoeden. Hier zijn wij absoluut niet mee akkoord!!! Dit is geen juiste afhandeling van een klacht!

Als je op hun Facebook pagina kijkt bij de reviews staan daar alleen maar klachten over dat klachten niet opgepakt worden, slechte communicatie en totaal geen oplossingen. Ik koop nooit weer iets bij dit bedrijf en geef iedereen om mij heen het advies dit ook niet te doen!

Lowieze
Berichten: 6611
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door Lowieze »

Wehkamp is aangesloten bij Thuiswinkel waarborg. Ik zou hier eens even contact mee opnemen.
https://www.thuiswinkel.org/leden/wehka ... ertificaat

Ik heb hier, met een zelfde soort klacht, meer bereikt dan met de webshop zelf.

BL2
Berichten: 4842
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door BL2 »

Leonie-w schreef:
15 mar 2023 11:16
Als je op hun Facebook pagina kijkt bij de reviews staan daar alleen maar klachten over dat klachten niet opgepakt worden, slechte communicatie en totaal geen oplossingen. Ik koop nooit weer iets bij dit bedrijf en geef iedereen om mij heen het advies dit ook niet te doen!
Dat advies was op Facebook ook al te lezen, maar toch wat besteld.....

Leonie-w
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2023 11:09

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door Leonie-w »

Nu ik een negatieve ervaring heb zie ik dat helaas nu pas. Anders had ik daar natuurlijk nooit besteld.

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door juliomariner »

U hebt gekocht bij Wehkamp. Zij zijn uw contactpersoon. U heeft helemaal niets met hun leverancier te doen. Wehkamp moet de service verlenen.

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door Nevyn »

Heb laatst een kast gekocht online zelf in elkaar gezet en had in de deur lelijke voor geboorde gaten, geen gezicht.
Dit stond niet op de foto ‘s.
Het was avonds na 23.00 uur dus kon het bedrijf niet meer bereiken.
Maar met een drankje op de bank, toch nog een keer de gebruiksaanwijzing goed gelezen, en wat bleek, deuren door mij verkeerd om gemonteerd 😒😁
Moraal van dit verhaal, heeft u dit wel gedaan?
Laatst gewijzigd door Nevyn op 15 mar 2023 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.

anne-jo
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 feb 2023 13:21

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door anne-jo »

Nevyn schreef:
15 mar 2023 13:36

Maar met een drankje op de bank, toch nog een keer de gebruiksaanwijzing goed gelezen, en wat bleek, deuren door mij verkeerd om gemonteerd 😒😁
:lol: Bij de meeste mensen gaat dit precies omgekeerd, die monteren de deuren verkeerd om ná dat drankje :mrgreen:

Leonie-w
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2023 11:09

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door Leonie-w »

Hahaha ja dit heb ik wel gedaan. De gaten zitten aan beide zijdes helaas. Kon helaas dus echt niet anders dan zo.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door BreejKC »

BL2 schreef:
15 mar 2023 12:36
Leonie-w schreef:
15 mar 2023 11:16
Als je op hun Facebook pagina kijkt bij de reviews staan daar alleen maar klachten over dat klachten niet opgepakt worden, slechte communicatie en totaal geen oplossingen. Ik koop nooit weer iets bij dit bedrijf en geef iedereen om mij heen het advies dit ook niet te doen!
Dat advies was op Facebook ook al te lezen, maar toch wat besteld.....
Bij een grote webwinkel bestellen, dan verwacht je van zo'n gigant toch een normale afhandeling als er eens iets mis gaat. Overal gaat wel eens wat mis, ook bij Wehkamp. Maar om dan te stellen dat men vanwege een slechte recentie op Facebook daar helemaal niet meer te winkelen, gaat mij wat ver.

Dit soort reacties lijken mij meer om TS in diskrediet te brengen, zoals hier wel vaker gebeurt. Beter is het TS van eerlijk advies te voorzien hoe dit probleem met Wehkamp op een nette manier op te lossen. Gelukkig zijn die adviezen hier ook gegeven.

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar dat advies kwam van de Ts zelf.

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

juliomariner schreef:
15 mar 2023 13:29
U hebt gekocht bij Wehkamp. Zij zijn uw contactpersoon. U heeft helemaal niets met hun leverancier te doen. Wehkamp moet de service verlenen.
Ik weet zo net nog niet of de klacht opgelost moet worden door Wehkamp. Net als o.a. Bol.com werkt Wehkamp tegenwoordig ook met externe leveranciers. Bij Bol moet je bij aankoop externe leverancier ook niet bij Bol zijn met klachten.

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door juliomariner »

Van Bol wist ik het, voor Wehkamp is dat nieuw voor mij. Nou koop ik nooit bij Wehkamp. Dan ligt hetr er dus echt aan of Wehkamp als verkoper of als bemiddelaar optreed.

Lowieze
Berichten: 6611
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik zie het merk wat TS noemt, helemaal niet bij Wehkamp.
Wel 1 soort baby tiener bed van het merk Cabino, een kinderbedje wat je later uit kunt schuiven naar een tienerbed.

Misschien kan TS nog e.e.a. toelichten?

Lowieze
Berichten: 6611
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door Lowieze »

ZeerPrivé schreef:
15 mar 2023 16:31


Ik weet zo net nog niet of de klacht opgelost moet worden door Wehkamp. Net als o.a. Bol.com werkt Wehkamp tegenwoordig ook met externe leveranciers. Bij Bol moet je bij aankoop externe leverancier ook niet bij Bol zijn met klachten.


Bij Wehkamp kun je alles retourneren naar Wehkamp zelf, heb daar nog nooit iets anders meegemaakt.
Ergens klopt er iets niet in dit verhaal.

Paul123
Berichten: 69
Lid geworden op: 27 nov 2004 17:44

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door Paul123 »

Wehkamp heeft zeker direct delivery partners waarbij retouren rechtstreeks naar de fabrikant/leverancier gaan: https://support.channelengine.com/hc/en ... lace-guide

HandigeHarrie
Berichten: 1377
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Wat mij verbaast is dat u het bed in elkaar gezet heeft, ook al zag u dat er 33 gaten zaten die er niet horen. Of is bij aflevering het vorige bed van uw dochter meegenomen door de bezorger?
Dat zou m.i. trouwens geen reden mogen zijn om terugname te weigeren, maar inmiddels is het ook gebruikt ...... dus niet meer terug te geven?

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door Moneyman »

HandigeHarrie schreef:
16 mar 2023 12:18
Wat mij verbaast is dat u het bed in elkaar gezet heeft, ook al zag u dat er 33 gaten zaten die er niet horen.
Wie zegt dat dat bij de start van het monteren al duidelijk was? Het is ook niet relevant: er is een product geleverd wat niet overeenkomst met het getoonde.

HandigeHarrie
Berichten: 1377
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Moneyman schreef:
16 mar 2023 13:51
HandigeHarrie schreef:
16 mar 2023 12:18
Wat mij verbaast is dat u het bed in elkaar gezet heeft, ook al zag u dat er 33 gaten zaten die er niet horen.
Wie zegt dat dat bij de start van het monteren al duidelijk was? Het is ook niet relevant: er is een product geleverd wat niet overeenkomst met het getoonde.
Dat het niet relevant is m.b.t. recht op teruggave schreef ik ook al. Maar als het gebruikt is ?

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door juliomariner »

Toch heeft Harrie wel een punt.
Ik bouw met enige regrlmaat meubels uit Smoland op. Ik controleer altijd eerst of alles er bij zit en dat ook de juiste balken etc met de gaten op de juiste plaats erbij zitten. Bij de zweedse meubels was het altijd nog goed maar heb ook wel eens meubels van andere spaanderplaatwinkels in elkaar gezet die niet volledig waren geleverd of de gaten niet klopten.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte service baby en tiener

Ongelezen bericht door Moneyman »

HandigeHarrie schreef:
16 mar 2023 13:55
Dat het niet relevant is m.b.t. recht op teruggave schreef ik ook al. Maar als het gebruikt is ?
Geen enkel probleem, want da's hun probleem. Hadden ze maar een niet-nonconform product moeten leveren.

Plaats reactie