LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stinkende Ecco schoenen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Jane Airplane
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2015 11:36

Re: Stinkende Ecco schoenen

Ongelezen bericht door Jane Airplane »

Heb gisteren geschreven dat ik met dezelfde klacht (stinkende buitenzolen) terug zou gaan naar verkoper Scapino Broekhovenseweg in Tilburg voor schoenen die ik al in nov 2013 had gekocht.
Met doos en factuur terug gegaan na tel uitnodiging van verkoper. Bij de kassa werd direct de betreffende manager van kantoor gehaald om mij te woord te staan. Deze zeer vriendelijke mijnheer onderkende de klacht en vroeg wat ik zelf voor stelde als oplossing.
Ik wilde de stinkende schoenen wel houden voor soloboswandelingen zoals ik al deed maar wilde graag oplossing voor de doordringende stank. De manager stelde voor om te bezien of er een vervangend paar ecco's voorhanden was die niet stinken en daarover een korting te geven voor het geleden ongemak.
Ik vond een paar wat was afgeprijsd van € 94 voor € 70 en de manager bood zelf aan daar nog eens 50% vanaf te doen.
Ik had dit niet verwacht en ben erg tevreden over de correcte en snelle afhandeling van mijn klacht. Ik mocht zelfs mijn stinkschoenen die heerlijk lopen nog houden!
Dikke complimenten voor al het personeel van Scapino Broekhovenseweg in Tilburg voor hun prettige medewerking en hun coulantie voor een passende oplossing voor een klacht over schoenen van twee jaar oud ! En Ecco's lopen zalig hoor. Volgende keer weer naar Scapino.

Gesloten