LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stortbakblokjes veroorzaken ellende

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
colin68
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jun 2007 11:18

stortbakblokjes veroorzaken ellende

Ongelezen bericht door colin68 »

wie herkent dit of heeft dit meegemaakt.Ik had zo`n blauw stortbakblokje in stortbak gegooid.Op een gegeven moment bleef het water continue doorlopen.Loodgieter ingeschakeld die zei dat dit veroorzaakt werd door het folie van het blokje wat niet volledig oplost en dan bij zon afvoerbuisje in de stortbak terecht komt.Het euvel was snel gevonden en opgelost door de loodgieter.Die vertelde dat het vaker voorkwam en dat hij al vaker richting de producenten van stortbakblokjes had geklaagd.En het leukste is ik mag de rekening betalen van 45 euro omdat er gezegd word dat mijn eigen schuld is.Maar ik zie er niks over staan op de verpakking.Graag reacties en ervaringen.Heb inmiddels al een klacht ingediend bij de wc eend.Ben benieuwd?? :twisted:

Consunemer
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 jan 2007 14:59

Re: stortbakblokjes veroorzaken ellende

Ongelezen bericht door Consunemer »

De schuld van de loodgieter is het natuurlijk in ieder geval niet. Dus dat hij een rekening achterlaat is natuurlijk logisch. Ik hang mijn blokje gewoon in zo'n houder onder aan de rand van de toiletpot, en maak verder gewoon regelmatig de wc schoon... :lol: Ik zou ook zeker een poging wagen door de rekening door te sturen naar de fabrikant. Niet geschoten is altijd mis! Succes ermee.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: stortbakblokjes veroorzaken ellende

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Je moet ook niets in je stortbak doen (is wel een mooie verstopplek voor drugs trouwens, mits je het goed waterdicht verpakt!)

Toolboy

Re: stortbakblokjes veroorzaken ellende

Ongelezen bericht door Toolboy »

Is ook deze verpakking/omhulsel niet een soort gelatine.

Deze lost nl niet op in koud water.
Wat staat er op de verpakking.?

Gesloten