LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] traphekje POLO van GAMMA

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
mim77
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2007 21:50

traphekje POLO van GAMMA

Ongelezen bericht door mim77 »

Het is zo zonde!
na een paar weken allebei de scharnieren (bevestiging aan de muur) kapot!
het is van plastic, maar wordt zoiets niet getest?
het lijkt mij niet veilig...helaas heb ik dat niet bij het aankopen gerealiseerd.

Zijn er meer mensen met een kapot traphekje POLO van Gamma?

jora39
Berichten: 93
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:03

Re: traphekje POLO van GAMMA

Ongelezen bericht door jora39 »

als u naar de gamma gaat kunt u kosteloos nieuwe scharnieren krijgen , probleem is bij hun bekend
tip: neem direct 2 setjes mee

gamma-medewerker
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2007 23:47

Re: traphekje POLO van GAMMA

Ongelezen bericht door gamma-medewerker »

als ik me niet vergist hebben we dat traphekje uit het assortiment gezet, mvg

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: traphekje POLO van GAMMA

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Traphekje.

Ja ik weet dat er veel mensen bij Gamma rondlopen die nauwelijks iet van scharnieren weten maar toch zou er met wat goede wil nieuwe deugdelijke scharnieren te vinden moeten zijn.
Desnoods met een extra verticaal plankje waarop die betere steviger scharnieren op bevestigd kunnen worden.

En een raad voor een ieder die in de (naaste) toekomst ook een traphekje nodig hebben; een slecht traphekje is levensgevaarlijk voor een ondernemend kind!
Een goede gereedschaps/ijzerwarenwinkel daarvoor te bezoeken is in dit geval een veel betere keus.

U houd toch van u kind?

Bedenk dat een kind vol blauwe plekken al gauw de gedachte oproept van kindermishandeling!

Tsja, 't Is maar een tip hoor!

Grootvader

nero-69
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2007 20:24

Re: traphekje POLO van GAMMA

Ongelezen bericht door nero-69 »

Ook wij hebben sinds vandaag te maken gekregen met een kapotte schanier van het roemruchte traphekje Polo van de Gamma. Het traphekje is nu ongeveer 2 jr. gemonteerd geweest.
Het is wel mijn vrouw overkomen, gelukkig...maar toch geen fijn idee.
Al helemaal niet als ik op het forum lees, v.e Gammamedewerker?.., dat de bewuste traphekjes al niet meer in het assortiment zitten..om die reden? Dat hadden wij graag eerder willen weten.

Nu las ik een berichtje waarin werd vermeld dat je bij de Gamma alsnog om schanieren kon vragen. Dat zou wel handig zijn want de firma Bruca Produkten BV, leverancier van de traphekjes, beschik niet eens over een site, althans wij kunnen het niet vinden.

Ik ga maar contact opnemen bij Gamma waar wij de 2! traphekjes hebben gekocht..

nero-69
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2007 20:24

Re: traphekje POLO van GAMMA

Ongelezen bericht door nero-69 »

Bij deze wil ik graag kenbaar maken dat ons probleem van de kapotte scharnier van het Polo traphekje door Gamma keurig is opgelost. 's Morgens gebeld en 's middags kon ik al een setje gratis ophalen. Ik heb zelf waarschijnlijk het fout begrepen maar de Polohekjes zijn volgens deze Gamma nog gewoon leverbaar. Het probleem is bekend maar niet verontrustend genoeg schijnbaar. Ik kon ten alle tijden nieuwe komen ophalen.

Of ik daarom nu meer vertrouwen erin heb gekregen is een andere discussie..De scharnier heeft het minimaal een jaar of wat volgehouden..

Maar om in Radartermen af te sluiten: De Gamma in Emmen krijgt van mij een warme douche.

lowietje
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2007 15:47

Re: traphekje POLO van GAMMA

Ongelezen bericht door lowietje »

beste,

waarschijnlijk kunt u u nog herrineren dat een paar jaar terug zo'n rel was om traphekjes. bijna alle traphekjes waren afgekeurd. en de traphekjes die waren goed gekeurd waren vrij hoog aan de prijs.
Ik heb daarom zelf voor een traphekje gekozen van metaal, deze komen in het algemeen beter uit de test, en de scharnier ophanging is beter.
de veiligheid van mijn kind vind ik belangerijker dan een goedkope prijs

Gesloten