LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Arthur1234
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2019 13:43

Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door Arthur1234 »

Heb bij trotec bv in vlaardingen een aircooler besteld. Heb de verkeerde e-mail heb ingevoerd en probeer ze te bereiken om dit te herstellen. 20x gebeld en geen reactie. Automatisch bandje. Ik heb geen idee wanneer mijn bestelling komt en na het lezen van online reviews ben ik bang dat ik mijn product ook niet ga krijgen. Heeft iemand een manier om ze alsnog te bereiken of anders mijn geld terug te krijgen?

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan stuurt u toch een mail?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door berndv »

Arthur1234 schreef:
28 jun 2019 13:48
Heb bij trotec bv in vlaardingen een aircooler besteld.
wanneer heeft u die besteld?
Arthur1234 schreef:
28 jun 2019 13:48
Heb de verkeerde e-mail heb ingevoerd en probeer ze te bereiken om dit te herstellen. 20x gebeld en geen reactie. Automatisch bandje.
welk nummer heeft u gebeld? Vreemd dat u een bandje krijgt, staat niet aangegeven op hun site. Maar heeft u ook geprobeerd om het contactformulier in te vullen? Of gewoon een e-mail sturen?
Arthur1234 schreef:
28 jun 2019 13:48
Ik heb geen idee wanneer mijn bestelling komt en na het lezen van online reviews ben ik bang dat ik mijn product ook niet ga krijgen.
Het is inderdaad lastig als u geen track en trace ontvangt om dan te weten wanneer uw order aankomt. Ik lees dat ze zelf een termijn van 1 tot 3 werkdagen hanteren.

Dat van die reviews is vreemd, maar ook niet handig. Handiger is het om reviews eerst te lezen en daarna pas bestellen. Wat betreft betrouwbaarheid weet ik niet waar ik hen moet plaatsen, maar een bedrijf met 12 vestigingen verspreid over de hele wereld zou ik niet direct mijn twijfels over hebben.

Moneyman
Berichten: 30099
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door Moneyman »

Heb je het al bestaande trotec-topic gelezen?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dat was toen de verhuizing tijdens de hittegolf. Verhuizing nu niet wel hittegolf.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door mahadma »

Afgelopen week probleemloos koelte gehad, gewoon naar een "steenen" winkel gegaan. En Ja, ik heb nu plezier. Idee'tje?

Ridder777

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Bestaande handelsnamen

Trotec C.V.
Naam samenwerkingsverband

Trotec C.V.

KVK 60406968
Vestigingsnr. 000029606039
Kreekweg 22
3133AZ
Vlaardingen

60406968 0000 000029606039 Trotec C.V. Financiële holdings Groothandel in machines en apparaten voor de warmte-, koel- en vriestechniek .
Misschien langsgaan?

Ridder777

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Vlaardingen
Trotec C.V.
Kreekweg 22
3133 AZ Vlaardingen
Tel.: +31 103 135250
Fax.: ++31 103 135251
E-mail: [email protected]

Arthur1234
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2019 13:43

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door Arthur1234 »

Voor de mensen die zeggen dan stuur je een email of vul je het contact formulier in. Dat heb ik gedaan en daar komt geen reactie op. De 3 werkdagen zijn al gepasseerd en geen bestelling gehad. Mijn bestelling valt niet eens terug te vinden. Vorig had radar hier hetzelfde verhaal en dit jaar is het weer zo. Ik heb besteld omdat het er betrouwbaar uitzag. Ook met meerdere vestigingen in het buitenland. Maar als je 3 dagen belt en alleen maar een bandje hoort. Dan is er iets niet in de haak. Na het lezen van de vele klachten ben ik het vertrouwen kwijt dat ik mijn bestelling ga krijgen.

hans.frissen
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2017 19:54

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door hans.frissen »

Heb afgelopen maand een airco gekocht bij Trotec. Duurde wel een dag of 10-14 voordat hij er was.
Gebruiksaanwijzing alleen in Duits en Engels.
E-mail gestuurd op 24 juni en vandaag antwoord gekregen met link naar Nederlandstalige.
Heb begrepen van een mevrouw tijdens een terugbelactie van Trotec,, dat het jonge bedrijf opstartproblemen heeft.
Misschien wat meer geduld oefenen??

Ik ben in België langsgegaan voor een ander apparaat en daar kon ik het meteen meekrijgen.
Langsgaan is misschien nog een betere optie !!!

Succes !!!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Jong bedrijf in opstart?

Ja, ik drink wel eens een Vlaams biertje, Grimbergen anno 1128 maar
ik denk dat deze handelaar gewoon de voorraden van importeur verkoopt....
en ja, als je geen eigen voorraad hebt is het bij elke hittegolf dat grote hok van Importeur weer binnen enkele uren leeg!

Alleen stenen winkels met eigen voorraad kunnen leveren.
Maar ik weet dat zomer 1993 een erg slechte was, na mooi voorjaar van half april tot 10 juni... ja mijn trouwdag... en daarna is er geen enkele Airco verkocht en hadden we in zomer 1994 vele overjarige met jaar magazijn vulling en rente verlies!

Voorraad kost geld, en teveel kun je op failliet gaan, met teveel kom je de Sint & Kerst zooi niet kwijt, en 1 jaar rente....
Daarom in voorjaar reeds kopen en niet wachten tot het echt heet is geworden.
Winkels kopen in December in, en word in voorjaar geleverd!
Op=op dus.... en dat is al jarenlang zo.

Ridder777

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik woon in Schiedam dus ik zou langsgaan...
Maar ik weet niet waar u woont?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je langs ging en toch dicht bij zit, zou mijn niets verbazen als er minder staat als ze online aangeboden hebben.

diana59
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2008 17:21

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door diana59 »

Ik ben nu al 3 dagen bezig om enige reactie te krijgen hij staat aangemeld bij DPD vanaf 10 jan2020 maar meer zien ze daar niet
meerdere dagen bezig met bellen en mailen naar Vlaardingen tel buiten gebruik op mail geen antwoord
ruikt steeds meer naar ......
Nu maar ten einde raad een mail naar Duitsland gestuurd want vind dit niet echt klantvriendelijk even een reactie terug naar de klant zou ze sieren

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door riddert »

Als het werkelijk al vanaf 10 januari voor gemeld straat bij DPD, dan komt het niet meer hoor.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Trotec in vlaardingen niet te bereiken

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Trol Tec? ze mogen gezien de klachten die ik vorige jaar al vond best die naam aanpassen.....

Elke winter perfecte service maar bij hoog seizoen minder personeel en veel uitverkocht niet melden.....
Als je een Airco wilde, nooit met extreme hitte op service rekenen, alleen storingsnummer is dan bereikbaar mits ze dat hebben....

Gesloten