Hallo,
Ik ben benieuwd hoe de ervaringen van andere consumenten zijn met het bedrijf Umeter.
Dit is een app waarmee je je slimme energiemeter kunt uitlezen, zij het dat je de gegevens met een dag vertraging krijgt. Wil je real-time je energie uitlezen, dan dien je een apparaatje van €99 via Umeter te bestellen en deze op je slimme meter aan te sluiten.
Hoewel de app prima lijkt te werken, lees ik ook diverse slechte ervaringen van consumenten die deze Umeter Live hebben besteld: https://www.energieverbruiksmanagers.nl ... er/?page=2
Ook ik heb vandaag via de app de bestelling gedaan, maar heb nooit een bevestiging van mijn bestelling gekregen. Wie via Mollie (de payment provider) contact zoekt met het 06 nummer, krijgt een mailbox te pakken.
Omdat het een betaling en geen automatische incasso is, kun je het geld via je bank niet laten storneren.
Kortom, er lijkt geen product te volgen en contact lijkt ook niet mogelijk. Geld kwijt?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Umeter Live device
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Umeter Live device
Deze firma ken ik niet. Wel vergelijkbaar enelogic. Gebruik ik al 7 jaar. Daar kost het Youless kastje € 79. Ik zou nog maar afwachten. Daarna kun je indien nodig actie ondernemen.
Re: Umeter Live device
Dat lijkt me inderdaad een wat erg snelle conclusie bij een bestelling die u vandaag heeft gedaan. Eerst maar eens afwachten of de bestelling komt.
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Umeter Live device
Via Mollie krijg je nooit contact met een leverancier. Half Europa gebruikt Mollie.