LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Water Solutions: geen levering, geen contact

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
walliewalstra
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2017 13:17

Water Solutions: geen levering, geen contact

Ongelezen bericht door walliewalstra »

Goedendag,
Vorig jaar hebben we bij het bedrijf Water-Solutions een waterfilter en ontharding aangeschaft. De levering en plaatsing was allemaal goed gegaan.

In september heb ik een nieuw filter gekocht. Deze is tot op heden nog niet geleverd.
In eerste instantie kreeg ik een antwoord dat het product leveringsproblemen heeft. Daarna is er nooit meer een reactie gekomen.
Ondertussen zijn we dus ruim 2 maanden verder. Mail of telefonisch contact is niet mogelijk of wordt niet gehonoreerd.

Er zijn meerdere klanten die geen levering krijgen. Het ergste is dat de website nog gewoon in de lucht is en je gewoon bestellingen kunt plaatsen. Dit is toch schandalig!!

Ik heb geen idee wat je moet doen om het bedrijf te laten leveren of de website uit de lucht te laten halen.

Ik ben bang dat ik ook naar mijn geld kan fluiten.....

Groet
Marko

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Water Solutions: geen levering, geen contact

Ongelezen bericht door Jablan »

Zo'n filter ga je nog wel een keer nodig hebben, daarom alleen de tip om rechtstreeks bij EWO Wasser GmbH in Oostenrijk te bestellen of ze te mailen en te vragen naar een andere verkoper in Nederland.


Dorfje
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 mei 2017 00:21

Re: Water Solutions: geen levering, geen contact

Ongelezen bericht door Dorfje »

Bob Schurkjens schreef:
23 nov 2020 18:56
Waterfilters zijn overbodig: https://www.vitens.nl/over-water/waterf ... ontharders
Tja, mag je vinden. Maar met een waterhardheid van12,34 zoals bij ons zou ik het ook prettig vinden met een waterontharder. Heb je enig idee hoe smerig de douche er uitziet na één keer douchen?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Water Solutions: geen levering, geen contact

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Geen idee, mijn water is heerlijk zacht. Houdt zo'n waterfilter dan smurrie tegen bij onthard water?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Water Solutions: geen levering, geen contact

Ongelezen bericht door Jablan »

Ja. Ontharden en filteren verlengt de levensduur van alle apparaten, die water gebruiken, en maakt het schoonmaken van natte ruimtes makkelijker.

Vitens kan veel beweren, maar de laatste jaren is dit wel het bedrijf, dat de waterdruk bij droogte verlaagt en bij ons begint de ellende al twee dagen eerder: geen schoon drinkwater meer, maar grijzig, kalkrijk water met een grondsmaak. In normale tijden is de waterhardheid bij ons al 19-20, bij droogte loopt dit verder op.

walliewalstra
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2017 13:17

Re: Water Solutions: geen levering, geen contact

Ongelezen bericht door walliewalstra »

Hi Bob,

Je moet gewoon eens kijken op de site van Water Solutions. Het is zeer interessant.

Ook op YouTube vind je heel interessante studies over wat bijvoorbeeld geluid of muziek of je stem met water doet.

Vergeet niet dat je voor > 70% uit water bestaat.

Je moet eens weten wat er allemaal in je water rondzwemt. Het is waar dat Vitens goed werk doet, maar ze kunnen niet alles.

Je proeft het verschil en ziet het verschil. Heel bijzonder

walliewalstra
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2017 13:17

Re: Water Solutions: geen levering, geen contact

Ongelezen bericht door walliewalstra »

Is er wel een mogelijkheid om dr website plat te leggen of uit de lucht te krijgen.
Het is toch te gek voor woorden dat ze nog gewoon door kunnen gaan met hun zaken, zonder te leveren..

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Water Solutions: geen levering, geen contact

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Jablan schreef:
23 nov 2020 20:00
Ja. Ontharden en filteren verlengt de levensduur van alle apparaten, die water gebruiken, en maakt het schoonmaken van natte ruimtes makkelijker.

Vitens kan veel beweren, maar de laatste jaren is dit wel het bedrijf, dat de waterdruk bij droogte verlaagt en bij ons begint de ellende al twee dagen eerder: geen schoon drinkwater meer, maar grijzig, kalkrijk water met een grondsmaak. In normale tijden is de waterhardheid bij ons al 19-20, bij droogte loopt dit verder op.
De water hardheid is nergens in Nederland 19-20.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Water Solutions: geen levering, geen contact

Ongelezen bericht door berndv »

walliewalstra schreef:
23 nov 2020 20:59
Is er wel een mogelijkheid om dr website plat te leggen of uit de lucht te krijgen.
Kort gezegd, nee, niet zo even omdat u niet geleverd krijgt.

U heeft een civiel geschil, namelijk, u heeft een bestelling geplaatst en zij hebben niet geleverd. U kunt ze een laatste termijn geven om alsnog te leveren, en indien zij hier geen gehoor aan geven, kunt u de koop ontbinden. Na het ontbinden van de koop, geeft u ze een x aantal dagen om het betaalde bedrag terug te betalen, en indien ze dit niet doen, kunt u via een deurwaarder uw geld terug claimen, eventueel met tussenkomst van de rechter.

Gesloten