webwinkel blijkt onbetrouwbare dropshipper

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
PascaleDriessen123
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2023 09:41

webwinkel blijkt onbetrouwbare dropshipper

Ongelezen bericht door PascaleDriessen123 »

Niet goed opgelet, kleding gekocht bij een onbetrouwbare webwinkel (Chera-Mae Amsterdam). Blijkt dat ik de artikelen retour moest sturen naar China. Netjes gedaan, binnen de door hen gestelde termijn en naar het door hen opgegeven adres (25 euro) Ik heb een post NL track and trace en bewijs van de Chinese vervoerder dat het daar ligt om afgehaald te worden. Chera-Mae haalt het daar niet op waarschijnlijk omdat ze invoerrechten moeten betalen. Ik krijg geen fatsoenlijk antwoord van Chera-Mae en Klarna vertikt het om mij te helpen. Ze laten consumenten die belazerd worden in de kou staan! Dat ik alles bij elkaar 135 euro kwijt ben aan iets wat ik netjes volgens de regels teruggestuurd heb boeit ze niet. KOOP NOOIT BIJ CHERA-MAE, dit kan je heel veel geld kosten!!

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: webwinkel blijkt onbetrouwbare dropshipper

Ongelezen bericht door HADES2001 »

Nadeel met drop shippers is dat niemand onderzoek doet voor ze bestellen. Een klik op de veelgestelde vragen laat meteen zien dat ze het standaard verhaaltje hebben "Wij leveren vanuit de fabriek wat geld scheelt. 15 werkdagen voor je je pakketje ontvangt" duidelijk dropshipper

DeZevendeHenk
Berichten: 794
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: webwinkel blijkt onbetrouwbare dropshipper

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Ik zou Klarna aanklagen, blijkbaar hebben ze u vertelt dat ze u tegen dit soort praktijken zouden beschermen want anders begrijp ik niet wat u met "in de kou laten staan" bedoelt.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: webwinkel blijkt onbetrouwbare dropshipper

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Er zijn nog honderden dropshipping websites. Om de week komt hier een topic voorbij.

Op www.klarna.com/nl/kopersbescherming-voor-consumenten/ staat de belangrijkste voorwaarde van Klarna.
Indien u een rechtsbijstandverzekering hebt neem dan met hun contact op.

Plaats reactie