Wie heeft ervaring met energie van MKB Initiatief?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Jitske M
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2022 13:08

Wie heeft ervaring met energie van MKB Initiatief?

Ongelezen bericht door Jitske M »

Een aantal keren zijn wij telefonisch benaderd door 'MKB initiatief' om onze energielevering over te zetten naar 'groot zakelijk' van Engie. Het aanbod is ongelofelijk goed. Vandaar dat wij, ondanks de uitgebreide offerte, het niet vertrouwen; 'Als het te goed lijkt, zal het dat ook wel zijn.' De reviews op Trustpilot spreken ook boekdelen, goede reviews zijn niet te googlen mensen en waarschuwende reviews lijken van 'echte' mensen te zijn. Een website hebben ze niet. De werkwijze doet me heel erg denken aan Global Energy Bridge.
Hoe dan ook, mijn vraag is, zijn er in dit forum al mensen die te maken hebben gehad met MKBinitiatief?

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Wie heeft ervaring met energie van MKB Initiatief?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ongelofelijk goede prijzen in de energie bestaat niet. Aangezien het om een zakelijke overeenkomst gaat zou mijn eerste twijfel al zijn of de prijzen wel inclusief btw zijn. Dat geeft immers al een vertekend beeld met consumenten overeenkomsten.

Verder zegt uw eigen onderzoek al genoeg. Echte mensen waarschuwen en niet te traceren mensen zijn heel tevreden.

Met energie is het heel simpel. Als je je gebruik weet, vermenigvuldig dat met alle kosten die nodig zijn om een complete berekening te maken en ga dat vergelijken. De kans is groter dat u met een dergelijk aanbod duurder uit bent omdat niemand met goedkope prijzen zou hoeven te leuren.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wie heeft ervaring met energie van MKB Initiatief?

Ongelezen bericht door kuklos »

Jitske M schreef:
01 nov 2022 13:25
Hoe dan ook, mijn vraag is, zijn er in dit forum al mensen die te maken hebben gehad met MKBinitiatief?
Wat nu als zich hier mensen met ook een positieve ervaring? Stap je dan in?
Beste advies is om altijd nee te zeggen tegen teleonische acquisitie en zelf op zoek te gaan als je een andere leverancier zoekt.

Plaats reactie