LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Ridder777

Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Goede morgen lieve mensen van het forum, ik zit met een vraag/probleem..

Ik wil in juni mijn vriendin verrassen die in Vietnam woont.
Ik weet welke bus ik moet nemen naar haar stad en ik neem dan de taxi van het vliegveld naar de bushalte waar de bus vertrekt naar de stad waar mijn vriendin woont.
Nu is mijn vraag hoe ver de afstand is van het vliegveld naar de bushalte waar die bus vertrekt.

het adres is nguyễn duy dương
Mijn vraag is wat is de afstand van het vliegveld van Ho Chi Minh City naar dat adres zodat ik weet hoelang mijn taxirit duurt.
op google maps kom ik er niet uit

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door Moneyman »

't Is wel een bijzonder consumentenprobleem ;)

Vlieg je er met een Antonov naar toe, vanaf Brussel, en neem je je cadeau's mee?

Maar serieus: ik zou zeggen: bouw gewoon een marge in. Je kunt misschien wel achterhalen hoeveel kilometer het is, maar je weet stomweg nooit hoelang een taxirit duurt en of je er direct één tot je beschikking hebt en dergelijke.

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door riddert »

Ik zou voor de zekerheid even een thermoskannetje koffie en een broodje meenemen. Je weet nooit hoe het loopt met het verkeer.

Ridder777

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Erg bedankt voor jullie reacties dit waardeer ik zeer!!!

Ridder777

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door Ridder777 »

ik ben er al 3x eerder geweest maar 3x werd ik opgepikt nu ga ik op eigen houtje naar de plaats van mijn vriendin.

JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Van vliegveld naar busstation is inderdaad ca. 8 km.
je bent er al drie keer geweest, dus weet je hoe druk het in HCM kan zijn.
Afhankelijk van tijdstip van de dag kan je er zo maar 46 a 60 minuten over doen

Op het busplatform zelf zal het even zoeken zijn welke bus je kan nemen, het is er best groot.
Eerst kaartje kopen en dan flink zoeken naar de juiste bus.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door BL2 »

Leuk avontuur, fijne reis. Krijgen we nog een reisverslag tzt.....-> :D

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door sjoegel »

8 km is ook prima te lopen. Voor je bagage huur je dan een koelie.

Royalflush
Berichten: 214
Lid geworden op: 14 okt 2008 16:26

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door Royalflush »

Indien je met weinig bagage reist: neem een scootertaxi. Die wurmen zich overal doorheen en zijn in het stadsverkeer aanmerkelijk sneller.

Ridder777

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door Ridder777 »

ik vertrek van 7 juni tot 30 juni
Wat ben ik zenuwachtig
Ik vlieg met Aeroflot.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door scontra »

Ridder777 schreef:Goede morgen lieve mensen van het forum, ik zit met een vraag/probleem..

Ik wil in juni mijn vriendin verrassen die in Vietnam woont.
@ridder777,

Met alle respect, maar het lijkt mij niet verstandig, zelfs zeer onverstandig om, zonder enige aankondiging van uw komst, naar uw 'vriendin' in Vietnam te reizen.
Hoewel u zou mogen verwachten dat u van harte welkom bent en met open armen zult worden ontvangen, kunt u daar toch niet zondermeer van uitgaan.
Naar Vietnam reizen, met al dat gedoe m.b.t. het aansluitend vervoer vanaf het vliegveld naar uw bestemming is misschien maar een klein probleem vergeleken met de verrassing(en) die u verder mogelijk te wachten (kunnen) staan bij uw onaangekondigde bezoek.
Ik zou u willen adviseren om over deze 'zomaar' te maken reis, op zich al een hele onderneming, nog eens heel goed na te denken en u zou dat zeer zeker ook nog eens heel diepgrondig met uw naaste familie moeten bespreken alvorens u zich in dit avontuur stort.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door BL2 »

scontra schreef:@ridder777,

Met alle respect, maar het lijkt mij niet verstandig, zelfs zeer onverstandig om, zonder enige aankondiging van uw komst, naar uw 'vriendin' in Vietnam te reizen.
Hoewel u zou mogen verwachten dat u van harte welkom bent en met open armen zult worden ontvangen, kunt u daar toch niet zondermeer van uitgaan.
Naar Vietnam reizen, met al dat gedoe m.b.t. het aansluitend vervoer vanaf het vliegveld naar uw bestemming is misschien maar een klein probleem vergeleken met de verrassing(en) die u verder mogelijk te wachten (kunnen) staan bij uw onaangekondigde bezoek.
Ik zou u willen adviseren om over deze 'zomaar' te maken reis, op zich al een hele onderneming, nog eens heel goed na te denken en u zou dat zeer zeker ook nog eens heel diepgrondig met uw naaste familie moeten bespreken alvorens u zich in dit avontuur stort.
En waarom kan Ridder777 daar niet van uit gaan ? Zouden er nog andere Europesche mannen in het spel zijn dan........ En die zijn dan ook toevallig onaangekondigd op bezoek......
TS is 37 jaar dus zal zelf wel de risico's inschatten van een bezoek aan vriendin en dochter.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door kweenie »

Ridder777 schreef:ik vertrek van 7 juni tot 30 juni
Wat ben ik zenuwachtig
Ik vlieg met Aeroflot.
Kijk eens aan, wie weet vlieg je dan ook nog wel een stuk met een Antonov :wink: .

Boris47
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 dec 2017 07:23

Re: Afstand tussen 2 plekken in Vietnam (Ho CHI Minh City)

Ongelezen bericht door Boris47 »

Snap de hele discussie niet! Eenvoudige vraag als van A naar B wordt op elke boekingssite eenvoudig opgelost door beide punten aan te klikken. Dit levert twee adressen op en ja dan vindt je ook op Google maps alle gegevens over de route. Tijdsspanne auto, bus, te voet etc. Nooit in HCMC geweest en ga nu over enkele dagen, weet zeker dat ik ook daar niet verdwaal. Was ook niet het geval in Chongching China.

Gesloten