LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fietsen

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Fietsen

Ongelezen bericht door Henri42 »

Wij willen zo,n 2 weken rond de Bodensee fietsen, liefs niet georganiseerd.

1. Hoe kom ik aan de Bodensee met de trein.
2. Waar zijn fietsrouten te koop.
3. Ik zoek fietspensions ( B&B), hoe ?

Ik wil het zelf regelen zonder een fietsclub organisatie

peter wijdenes
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 nov 2008 15:18

Re: Fietsen

Ongelezen bericht door peter wijdenes »

Ga via GOOGLE naar plaatselijke vvv kantoren voor info. Heb dit afgelopen jaar gedaan voor mijn vakantie in Frankrijk met positief resultaat. Wellicht heeft de ANWB ook fietsroutes van die regio, fietsroutes voor Frankrijk zijn hier nl wel verkijgbaar.[/i]

mvw1975
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jan 2009 11:39

Re: Fietsen

Ongelezen bericht door mvw1975 »

Hoi Henri42,

Als je het zelf wil regelen, waarom dan alle informatie aanvragen via een forum.
Waarom dan niet de informatie aanvragen bij een fietsclub en de hotels en fietsroutes dan zelf zoeken en boeken via internet.

Wanneer je de trienroute naar de bodensee al niet zelf kunt vinden, is het dan wel verstandig om het zelf te willen regelen??

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Fietsen

Ongelezen bericht door gravedigger »

1. Richting Bregenz of Schaffhausen/Basel. Neem je fietsen mee, houdt er dan rekening mee dat ze niet meekunnen in een ICE. Je zult dan met D- of IC treinen moeten reizen.
2. Bij plaatselijke Fremdenverein/Tourismusbüro
3. Kaart goed bekijken en vooraf je traject bekijken. Overnachtingsplaatsen zijn met .de makkelijk te vinden. Kies voor een Gasthof. Blijf daarvoor zo veel mogelijk bij steden vandaan. In dorpen is vaak Ü/F te vinden tussen de 25 en 30 Euro.

Gesloten