LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kindvrije vakantie

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
danseres
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 feb 2006 11:48

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door danseres »

Wat zijn mensen toch lichtgeraakt. Ik kan me goed voorstellen dat personen niet de hele vakantie door (kleine) kinderen om zich heen willen. Het feit dat er steeds meer faciliteiten komen waar geen kinderen worden toegelaten zegt toch genoeg denk ik.
Er zijn ook juist hotels waar kinderen extra welkom zijn, daar valt toch ook niemand over!
Het heeft niet te maken met wel of niet tegen kinderen kunnen. Zelf heb ik volwassen kinderen en mijn buren hebben 4 kleine kinderen die heel wat geluid produceren. Mag ik dan in de vakantie even een paar weekjes zonder!
Maar zonder kinderen is de rust zeker niet veiliggesteld. Vroege vuilnismannen, verkeer, dieren en disco's op korte afstand kunnen ook voor een zeer vervelende vakantie zorgen.
Zelfs in een kindvrij hotel kunnen andere gasten voor veel overlast zorgen door dronkenschap, ruzie en andere gewoonten.
Ook al staat een hotel nog zo goed bekend, 1 gast kan het verpesten.

Een vrijstaand huisje op een rustig park of in een rustige buurt is misschien een oplossing? Kijk ook altijd of er reviews zijn want dat zegt soms al genoeg. Is de kamer klein of is het erg gehorig?
Maar soms ook juist dat men weinig tot niets hoort van andere gasten. Dat is wel belangrijk.

Succes met zoeken en hoop dat uw ouders een rustige plek kunnen vinden en kunnen genieten van een welverdiende vakantie,.

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Misschien kun je naar de maan, kan een gezin met kinderen toch niet betalen.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door MLF »

Trieste reacties hoor.
Deze mensen willen zonder kinderen op vakantie, daar is niets vreemds aan.

Ik regel mijn vakantie zonder Nederlanders, die moet ik echt niet in mijn buurt hebben dan.

redrose
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 okt 2005 17:00

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door redrose »

HaDi, waar slaat dat nou weer op om te zeggen dat deze kinderen moeten werken om de Aow op te brengen, deze mensen hebben waarschijnlijk hun hele leven gewerkt, (ook voor de kinderbijslag, of vergeet je dat van deze kinderen) mogen ze dan van de Aow genieten die overigens iedereen krijgt, en wie zegt mij dat deze kinderen gaan werken, je moet je wel bij de les houden en niet ergens anders over gaan beginnen, ik wil ook geen schreeuwende kinderen om mij heen hebben die niet opgevoed zijn. Maar dat weet je van te voren niet, daarom begrijp ik deze mensen helemaal.

redrose
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 okt 2005 17:00

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door redrose »

Ik denk dat Marijke, weet het natuurlijk niet zeker, maar aan haar reactie te zien heeft ze zelf een paar van die dreinende kinderen waar niks tegen gezegd wordt. Ga zelf lekker op de maan zitten.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door kweenie »

Wellicht is een (duits) kuhrhotel ook nog een idee? Die zijn volgens mij bij uitstek erop ingesteld om een rustige omgeving te bieden. Het zal niet gegarandeerd kindvrij zijn, maar kinderen die zich niet gedragen zullen daar waarschijnlijk niet getolereerd worden. Bovendien zal er al wel een soort 'natuurlijke selectie' plaatsvinden, waardoor het met drukke kinderen (en drukke volwassenen...) wel mee zal vallen.

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Webb »

ik wil ook geen schreeuwende kinderen om mij heen hebben die niet opgevoed zijn.
U heeft waarschijnlijk liever een club stomdronken in je nek kotsende engelsen om zich heen.

Overigens is een kuhrhotel een goed idee, kost echter wel wat.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door sprookje »

Liever zatte engelsen dan bleirende jong mag het.Trouwens die zatte engelsen heb ik niet veel last van.

Jij blijkbaar wel en volgens mij heb je aan je reakties te zien ook een paar onopgevoede ....

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Big-V »

Jij blijkbaar wel en volgens mij heb je aan je reakties te zien ook een paar onopgevoede ....
Over "onopgevoed" gesproken....

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Webb »

Trouwens die zatte engelsen heb ik niet veel last van
Ach, U doet gezellig met ze mee.

Wat betreft opvoeding heeft u blijkbaar e.e.a. gemist.

Klopt allemaal aardig met mekaar. :wink:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door kweenie »

De prijzen van een kurhotel vallen trouwens wel mee, hoor, maar het zijn natuurlijk niet de prijzen van een busreis naar Salou. Maar zeker in Duitsland en Oostenrijk zijn genoeg normale kurhotels, waar je voor een redelijke prijs heerlijk kunt ontspannen, en die in prijs toch een stuk lager liggen dan de kuurhotels in Nederland. In Nederland is een kuurhotel toch vooral een duur luxe hotel, terwijl het in Duitsland veel normaler is om naar een kurhotel te gaan.

(Ik vind overigens dat er in dit topic wel veel irrelevante reacties staan.)

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door MLF »

Quote:
ik wil ook geen schreeuwende kinderen om mij heen hebben die niet opgevoed zijn.
U heeft waarschijnlijk liever een club stomdronken in je nek kotsende engelsen om zich heen.

Overigens is een kuhrhotel een goed idee, kost echter wel wat.
maakt het mooi
als iemand het ene niet wil da het andere ineens wel

overigens zijn nederlanders op vakantie net zulke varkens als engelsen

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door sprookje »

ocharme wat zijn de papas en mamas weer op hun lange teentjes getrapt,er blijken mensen te zijn die liever niet tussen hun kinders zitten en dat kunnen zij niet verdragen.
Zij komen af met argumenten als, zij betalen later jou pensioen en vergeten gemakkeijlheidshalve dat wij werken voor hun kindergeld.
Ook liever zatte engelsen dan kinderen dan en als je dan bevestigt denken zij dat je ook een zatte lor bent.Voor iedereen hier,ik drink niets tot weinig alcohol alleen heb ik nog nooit last gehad van engelsen die met hun vingers in mijn eten zaten!

Welopgevoede kinderen,je vind ze tegenwoordig nog maar weinig,gewoon omdat hun ouders denken dat hun kinderen heilig zijn.
Gelukkig zijn er nog wel zoals dat kindje dat mijn glas onver liep en zei sorry mevrouw.
Als er meer welopgevoede kinderen waren zouden veel mensen met plezier tussen hen op vakantie gaan,jammer genoeg zijn hier de kinderen niet de schuldige maar de ouders.

Ach ik maak mij niet druk want zaterdag vertrek ik naar Egypte naar een vijfsterren hotel en er zullen daar vast wel kinderen zijn maar vind ik dat erg?NEE
Haat ik kinderen?NEE

Wel vind ik het verschrikkelijk dat ouders op hun luie gat liggen en niet omkijken naar hun kinderen omdat het toch vakantie is,tot er iets erg gebeurt en dan zeggen zij,had dan niemand gezien dat mijn zoontje aan het verdrinken was,zoveel mensen en niemand die even naar mijn zoontje keek.Dit is echt gebeurt en dat haat ik!!!!
En wie is dan verantwoordelijk??

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Big-V »

ocharme wat zijn de papas en mamas weer op hun lange teentjes getrapt,er blijken mensen te zijn die liever niet tussen hun kinders zitten en dat kunnen zij niet verdragen.
Echt sprookje.. Wat zelfreflectie zou geen kwaad kunnen. Degene die steeds op reageert alsof ze door een hond gebeten is, ben jij.
Ik beng geen vader, maar je bent echt zelf degene die voortdurend geïrriteerd reageert. Dan moet je niet raar staan te kijken als je berichten op vergelijkbare toon terugkrijgt.

Een topic over campings waar van die bekrompen zeuren als jij niet mogen komen; misschien is dat wel een idee.

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Webb »

Ik sluit mij bij voorgaande spreker aan.

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door dia »

Geplaatst op 22 Okt 2008 11:08 door sprookje


--------------------------------------------------------------------------------

ocharme wat zijn de papas en mamas weer op hun lange teentjes getrapt,er blijken mensen te zijn die liever niet tussen hun kinders zitten en dat kunnen zij niet verdragen.
--------------------------------------------------------------------------------------------

Voor de eerste keer dat ik hier reageer,heb het topic wel gevolgd en ik geef sprookje groot gelijk,depapa's en mama's zijn op hun tenen getrapt,getuige de berichte hierboven.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door kweenie »

Kunnen we misschien weer terug naar het onderwerp? Dus naar mogelijkheden voor een kindvrije/kindarme vakantie.

(Overigens, niet alle papa's en mama's zijn op hun tenen getrapt; ik heb zelf ook kinderen, maar ik vind het een heel legitieme vraag om te zoeken naar kindvrije/kindarme vakantieadressen)

kaatje111
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:24

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door kaatje111 »

Hallo allemaal,

www.kindvrijevakanties.nl biedt een ruim aanbod van echt 100% kindvrije vakanties.
Hiervoor is een grote markt. In de UK is het al heel normaal en mensen die dit ook in Nederland willen boeken moeten zich niet van de wijs laten brengen door de vaak irrelevante en onbeschofte reacties van intolerante lieden.
Leven en laten leven, voor elk wat wils. Er is genoeg voor mensen die met hun kinderen op vakantie gaan en nu is er ook een leuk aanbod voor mensen die de rust zoeken in een kindvrije accommodatie.

kaatje111
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:24

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door kaatje111 »

Hallo allemaal,

Het schijnt maar niet door te willen dringen tot sommigen dat een ieder recht heeft vakantie te vieren zoals hij/zij dat zelf wil. Er is een markt voor kindvrije vakanties en daar kun je van alles van vinden, maar alsjeblieft, leven en laten leven lijkt me hier toch het devies.

Ik was ook al jaren op zoek naar kindvrije vakanties en kon hierover heel weinig vinden, dus heb ik samen met iemand anders een paar sites ontwikkeld. We hebben de website www.kindvrijevakanties.nl en www.kindvrijevakanties.be gemaakt waarop je een leuk assortiment aan kindvrije vakanties kunt vinden.
Heel veel plezier met het boeken van een lekkere relaxte vakantie in een kindvrije omgeving!

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Webb »

ATTENTIE, bij de posts van Kaatje111 gaat het om SPAM.

Deze persoon probeert internetters naar zijn/haar site te lokken.
De site linkt door naar reisburo's
Als je op één van de links op deze site klikt krijgt de houder van de site een bepaald bedrag op de bankrekening gestort.
De motieven zijn puur financieel.

Ook zijn dit soort sites berucht om het verspreiden van ADWARE en SPYWARE.
Zorg in ieder geval dat je virusscanner up to date is als hier naar toe gaat.

Gesloten