LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Timesharing Petchey

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
tessa59
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2008 18:55

Timesharing Petchey

Ongelezen bericht door tessa59 »

Geachte forum leden,

Ik wil jullie waarschuwen!!!!



Afgelopen donderdag avond werd mijn vrouw rond een uur of 19.00 uur gebeld door een meneer, die vertelde dat ze een nieuw reisbureau waren aan het opzetten, en daar een onderzoek voor aan het doen zijn.

Hij vroeg of wij wel eens op vakantie gingen en zo ja dan waar naar toe.

Toen mijn vrouw de vragen had beantwoord kreeg ze te horen dat ze een vakantie gewonnen had van 8 dagen naar Portugal, ze hoefde alleen maar de administratie kosten te betalen.

Wel moest ze de prijs op zaterdag morgen om 11.00 uur opkomen halen. Dit was om het reisbureau te promoten in de stad.

Dit was in een kantoorpand tegen over het ziekenhuis op een industriegebied.



Na dit gesprek van mijn vrouw begonnen bij mij bellen te ringkelen!!!!

Je krijgt nooit iets voor niets als je nergens aan mee hebt gedaan.
Waarom in een kantoorgebouw op een bedrijven terrein.
En toen kwam ook het woord timesharing bij mij op.
Ook had ik nog geen advertenties in de plaatselijke kranten zien staan


Mijn vrouw zei we gaan gewoon kijken, want die had wel zin in die gratis vakantie.



Vrijdag avond werd ik gebeld door het zelfde bedrijf om nog maar de afspraak te bevestigen dat we een reis gewonnen hadden en dat we die om 11.00 uur moesten op komen halen.

Toen vroeg ik naar de naam van het reisbureau, deze was Petchey vakanties.

Ook hoorde ik dat we gebeld werden door een callcenter. ( veel gesprekken op de achtergrond).



Zo na het gesprek maar even googelen.

En wat blijkt:

Er stond op het net een vacature voor deze reisorganisatie, ze hadden geen vaste verblijfplaats en je werd intern opgeleid. Het was in Enkhuizen.
Deze organisatie bestaat uit diverse afdelingen in hoofdzaak Petchey Leisure.
Ook kwam ik er achter dat ze aan timesharing deden, en ook in Portugal.


En als u op het internet kijkt komt u misschien nog wel meer tegen.

Dus hadden wij een groot gevoel dat we misleid werden als we daar om 11.00 uur zouden zijn.



Wij zijn dus die zaterdag wel langs geweest maar niet aan, omdat we naar het ziekenhuis moesten, er stonden een paar buitenlandse auto’s en het was er niet druk.



Ik schrijf u dit omdat ik dit een ernstige misleiding vind om mensen aan timesharing te koppelen.

Kijk, dat ik eerst na vraag doet en op het internet ga kijken voor wat en hoe heeft mij hier voor behoed.



Maar voor de mensen die dit niet gedaan hebben vind ik dit erg, vooral als ze een vakantie beloofd wordt….. met een grote verkoop show.


gr. tessa

robinst
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2008 18:00

Re: Timesharing Petchey

Ongelezen bericht door robinst »

Ik heb zelf een soortgelijke ervaring met het bedrijf Worldwide Center for Family Holidays, die ons belde met een aanbieding van gratis vouchers. Als je "toehapt" wordt je uitgenodigd voor een bijeenkomst waarbij alles erop is gericht om je een vakantie concept te verkopen, waarbij je je voor langere tijd vastlegd. Je MOET dan je vakanties daar boeken, wat je heel veel geld gaat kosten. en je kunt er dan niet meer onderuit.

Ik hoorde van vrienden dat het bedrijf Trusty of Trustee Holdays hetzelfde probeert te doen. Wees voorzichtig!

Robin

Gesloten