LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] villa gehuurd in de Ardennen

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
greet de kuiper
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 dec 2008 12:16

villa gehuurd in de Ardennen

Ongelezen bericht door greet de kuiper »

Eind oktober hebben mijn familie en ik (15 pers) een villa gehuurd voor een weekend in de Ardennen via Ardennes-Etape p.p 140 euro en de borg 1075 euro. Prima weekend gehad...alleen 2 dagen na ons vertrek kregen we een mailtje van de tussen persoon dat wij zouden een glazen deur (v/h turkse stoombad) kapot gemaakt hebben!Hij schreef dat we een dag later de foto toegemaaild kregen....inderdaad een foto met een deur helemaal aan scherven op de grond! We waren helemaal ontzet....want dat hebben wij echt niet gedaan...anders hadden we dat echt wel gemeld!
Kortom de borg krijgen we dus niet terug! Mijn vraag is dit een bekend verschijnsel? Ik vind dat deze mensen/contactpersonen op een zwarte lijst moeten komen. grtjs Greet de Kuiper

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: villa gehuurd in de Ardennen

Ongelezen bericht door MLF »

werd er geen controle ronde gelopen met de eigenaar/verhuurder/opzichter toen u weg ging?

greet de kuiper
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 dec 2008 12:16

Re: villa gehuurd in de Ardennen

Ongelezen bericht door greet de kuiper »

Nee er is geen controle ronde gedaan jammer genoeg...alleen hebben mijn broer en de eigenaar naar de energie stand gekeken, om te kijken hoeveel electriciteit we gebruikt hadden,dat bedrag gaat dan van de borg (1075)af.Hoeveel weten we nog niet het is nu ruim 4 weken geleden....en hier staat 5 weken voor heb ik begrepen.

roelie24
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 dec 2008 16:58

Re: villa gehuurd in de Ardennen

Ongelezen bericht door roelie24 »

Voortaan bij een Nederlandse touroperator die bij de ANVR/ SGR is aangesloten de reis boeken. Voor klachten zijn er goede procedures vastgelegd. consiliari.nl

Gesloten