LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bod op de kappersbon

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
screamworks
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2011 16:54

bod op de kappersbon

Ongelezen bericht door screamworks »

Mijn vrouw heeft per ongeluk 57 euro geboden op de kappersbon. Dit heeft zij gedaan via de iPhone app van vakantieveilingen.nl Het ging per ongeluk omdat ze op de bevestig toets drukte in plaats van de delete knop op de telefoon. De kappersbon gaat normaal gesproken weg voor rond de 11 euro. De kappersbon kost via de reguliere weg (http://www.kappersbon.nl) 24,95. Wij hebben direct contact opgenomen met vakantieveilingen.nl. Maar ze weigeren iedere medewerking te verlenen om het bod te annuleren. Het staat tenslotte in de voorwaarden dat een bod bindend is. Of deze nu buiten proportioneel is of niet. Ze hebben er geen boodschap aan dat mensen ook wel eens fouten kunnen maken of een telefoon dienst kan weigeren. Het ontbreekt ze ieder aan empatisch vermogen daar. Mijn advies is om vooral geen gebruik te maken van deze website! Verschrikkelijk slechte klantenservice met medewerkers die nooit om hebben leren gaan met sociale vaardigheden. Je wordt gewoon bot te woord gestaan.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: bod op de kappersbon

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Maar hoe kun je dat nu per ongeluk doen dan ?
Ze heeft toch ook de cijfers 5 + 7 ingetikt. :shock:

Je bied en klikt dan op oke en dan wordt je gevraagd of je dat bedrag wilt bieden en moet je weer op oke klikken.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: bod op de kappersbon

Ongelezen bericht door manondoris »

Chocomelk schreef:Maar hoe kun je dat nu per ongeluk doen dan ?
Ze heeft toch ook de cijfers 5 + 7 ingetikt. :shock:

Je bied en klikt dan op oke en dan wordt je gevraagd of je dat bedrag wilt bieden en moet je weer op oke klikken.
jaha daar heb je gelijk in choco ,dat kan niet perongeluk! je vrouw heeft er waarschijnlijk spijt van gehad en je dat op de mouw gespelt :lol: dat word een duure knipbeurt :roll:

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: bod op de kappersbon

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Ook het bevestigen van het bod is geheel perongeluk gegaan.

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: bod op de kappersbon

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

ow dat stond in drie fout ;-)

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: bod op de kappersbon

Ongelezen bericht door manondoris »

je zult het ermee moeten doen,er staat duidelijk bij dat als je een bod hebt uitgebracht en je hebt ,gewonnen, je er aan vast zit .dus take it or leave it,tis niet anders :roll:

girliegirl
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2011 16:05

Re: bod op de kappersbon

Ongelezen bericht door girliegirl »

Met vakantieveilingen heb ik goede ervaringen: een keer leuk goedkoop maar toch lekker op vakantie geweest en een keer heerlijk wezen eten op een waardebon van vakantieveilingen bij Diyar in Apeldoorn. Echte aanrader dus. De kappersbon vind ik wat minder..... en zou ik niet snel iemand aanraden. De service van DNP is echt waardeloos vind ik. Ik heb een bon gekocht daar (ook via vakantieveilingen). Dan moet je kiezen tussen een aantal kappers bij jou in de buurt die bij DNP aangesloten zijn (3 in Nijmegen) Ik kies er een uit. Krijg de bon thuis. Ben al 2 weken regelmatig aan het bellen met die kapper maar krijg steeds voicemail... laat bericht achter en word niet terug gebeld.... vervelend dus kontakt op genomen met DNP want ik denk dan kies ik gewoon een andere kapper hier in de buurt die ook bij hen aangesloten is... kon niet ! Naar eindelijk kontakt te hebben gehad met die eerste kapper (naar vele malen bellen) kan ik nog niet eens binnen 1 week terecht (ze zouden vol zitten : wel vreemd voor een kapper die nooit de telefoon op neemt) Vervolgens nog een email gestuurd naar DNP dat ik liever naar een andere kapper ga waar ik wel binnen 1 week terecht kan..........maar niets gehoord.... Kappersbon geen aanrader dus ! Iets soortgelijks heeft een vriendin van mij meegemaakt met de schoonheidsbon ook van DNP

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: bod op de kappersbon

Ongelezen bericht door duiner »

.
mag ik geen gebruik meer maken, van die site, omdat uw vrouw een fout heeft gemaakt ?.. :shock:
\nou, dat bepaal ik zelf wel.
.

Gesloten