Campingstoel van ANWB ineens veel duurder?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Demies
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2023 15:28

Campingstoel van ANWB ineens veel duurder?

Ongelezen bericht door Demies »

Campingstoel van de anwb type Verona, hij is blijkbaar veranderd (niet echt zichtbaar) en volgens de chat van de anwb rechtvaardigde dit de enorme prijsverhoging van deze stoel, je kon in Maart dit type nog kopen 2 voor €99,00 en nu in de nieuwe kampioen per stuk €139,00 dus dit is wel een hele grote prijsverhoging, volgens de chat medewerksters lag dit aan de grondstoffen en was het een nieuwer type ( wat het verschil met de vorige is weet ik niet , kan het niet zien) en de grondstoffen waren een stuk duurder, maar een prijsverhoging van meer dan 100%. Vind ik voor een vakantie campingstoel zeker van de ANWB echt belachelijk veel.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Campingstoel van ANWB ineens veel duurder?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Tsja, dat mag jij vinden, net zoals ANWB het mag vragen. Koop het of niet, zou ik zeggen. Wat wil je bereiken met dit soort klachten?

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Campingstoel van ANWB ineens veel duurder?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Een winkel mag vragen wat die wilt.

Er is geen koopovereenkomst dus het oude prijs telt niet.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Campingstoel van ANWB ineens veel duurder?

Ongelezen bericht door scontra »

Demies schreef:
21 apr 2023 15:32
Campingstoel van de anwb type Verona, je kon in Maart dit type nog kopen 2 voor €99,00 en nu in de nieuwe kampioen per stuk €139,00 dus dit is wel een hele grote prijsverhoging,
Niet per ongeluk in de war met het type Corfu, die was nl. in de aanbieding voor € 99.00 (€ 89.00 voor leden) en de tweede "GRATIS".

Plaats reactie