LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Europarcs Zuiderzee

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Grotemuziekfan
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jul 2018 19:22

Europarcs Zuiderzee

Ongelezen bericht door Grotemuziekfan »

Europarcs Zuiderzee de jongste telg van t concern heeft er letterlijk voor gezorgd dat ik nu dakloos ben. Ik ben in de verkooppraatjes getrapt en kocht 3 chalets waarvan 1 voor permanente bewoning. De laatste vrijdag van juni kon ik er in. Helaas moest in ander chalet zonder tv en internet. Maandag na het weekend werden letterlijk mijn spullen op karren gesmeten en moest ik naar een ander chalet. Eenmaal bijgekomen van alles miste ik levensmiddelen, schoonmaakmiddelen, mijn Rado horloge en mijn nieuwe Mac book pro en een gouden herenarmband. Politie er bij t enige wat ze konden doen is mijn paspoort invorderen deze lag al 3 weken in de kluis. Nu dus dakloos ik wilde daar weg dit kreeg ik als reactie:Geachte heer Korf. Dan voor alle berichten. Deze heb ik in goede orde ontvangen en intern binnen onze organisatie bij de desbetreffende verantwoordelijke personen neergelegd. Volledigheidshalve maak ik u ermee bekend dat uw berichten, zoals aan mij zijn verzonden gearchiveerd worden in uw dossier.
Voorts vertrouw, en anders verzoek ik u alsnog beleefd, dat u opvolging geeft aan uw eerdere melding van vandaag dat u mijn nummer zult verwijderen en toekomstige communicatie met de aangewezen personen binnen onze organisatie afhandelt. Rest mij niets anders dan u veel sterkte te wensen.
Met een vriendelijke groet, Jeroen | EuroParcs

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Europarcs Zuiderzee

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus u hebt drie chalets en staat nu op straat? Apart verhaal. En de politie heeft uw paspoort ingevorderd?

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Europarcs Zuiderzee

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Uw huis was nog niet klaar en bent ergens anders tijdelijk gaan wonen. U had hiervoor geen huis? Of geen overbrugging tussen de 2 huizen?
Tijdens de verhuizing naar uw huis zijn een hoop spullen ontvreemd. Wie heeft u verhuisd?
Waarom is uw paspoort in beslag genomen door de politie?
Wie is Jeroen en waarom belt u hem steeds terwijl u schijnbaar op een andere plek moe zijn.

Uw relaas geeft enkel meer vragen dan dat er hulp geboden kan worden.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Europarcs Zuiderzee

Ongelezen bericht door thecure »

Voorts vertrouw, en anders verzoek ik u alsnog beleefd, dat u opvolging geeft aan uw eerdere melding van vandaag dat u mijn nummer zult verwijderen
Bij dit soort bericht heb ik altijd mijn bedenkingen. Wat is hieraan vooraf gegaan?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Europarcs Zuiderzee

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Grotemuziekfan schreef:Europarcs Zuiderzee de jongste telg van t concern heeft er letterlijk voor gezorgd dat ik nu dakloos ben. Ik ben in de verkooppraatjes getrapt en kocht 3 chalets waarvan 1 voor permanente bewoning. De laatste vrijdag van juni kon ik er in. Helaas moest in ander chalet zonder tv en internet. Maandag na het weekend werden letterlijk mijn spullen op karren gesmeten en moest ik naar een ander chalet. Eenmaal bijgekomen van alles miste ik levensmiddelen, schoonmaakmiddelen, mijn Rado horloge en mijn nieuwe Mac book pro en een gouden herenarmband. Politie er bij t enige wat ze konden doen is mijn paspoort invorderen deze lag al 3 weken in de kluis. Nu dus dakloos ik wilde daar weg dit kreeg ik als reactie:Geachte heer Korf. Dan voor alle berichten. Deze heb ik in goede orde ontvangen en intern binnen onze organisatie bij de desbetreffende verantwoordelijke personen neergelegd. Volledigheidshalve maak ik u ermee bekend dat uw berichten, zoals aan mij zijn verzonden gearchiveerd worden in uw dossier.
Voorts vertrouw, en anders verzoek ik u alsnog beleefd, dat u opvolging geeft aan uw eerdere melding van vandaag dat u mijn nummer zult verwijderen en toekomstige communicatie met de aangewezen personen binnen onze organisatie afhandelt. Rest mij niets anders dan u veel sterkte te wensen.
Met een vriendelijke groet, Jeroen | EuroParcs
Permanente bewoning?

http://www.europarcsverkoop.nl/recreatiewoning-kopen

Europarcs zegt dat niet mag. En de nette reactie die heeft ontvangen geeft wel aan dat er veel meer speelt dan u hier verteld.

Grotemuziekfan
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jul 2018 19:22

Re: Europarcs Zuiderzee

Ongelezen bericht door Grotemuziekfan »

Het paspoort van mij lag al weken in de kluis bij europarcs wat ik ook deed ik kreeg het niet terug. Dus toen heeft de politie naar vier weken zeuren van mij op het park het opgehaald voor mij.Ik had een whatsapp waarin werd aangegeven dat het paspoort in het bezit was van een medewerker van het park in eerste instantie kreeg de politiehervorming niet nadat ik de app had laten lezen was er ineens mijn paspoort. Mijn spullen zijn verhuisd door medewerkers van het park. Zelfs nu4 weken laten is er nog geen tv en internet. Gelukkig heb ik de aanschaf ongedaan kunnen maken en ga nooit meer met enige parc in zee.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Europarcs Zuiderzee

Ongelezen bericht door kuklos »

Het verhaal bevat nog steeds grote gaten, waardoor het onmogelijk is een advies te geven.

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Europarcs Zuiderzee

Ongelezen bericht door BL2 »

Grotemuziekfan schreef:Het paspoort van mij lag al weken in de kluis bij europarcs wat ik ook deed ik kreeg het niet terug. Dus toen heeft de politie naar vier weken zeuren van mij op het park het opgehaald voor mij.Ik had een whatsapp waarin werd aangegeven dat het paspoort in het bezit was van een medewerker van het park in eerste instantie kreeg de politiehervorming niet nadat ik de app had laten lezen was er ineens mijn paspoort. Mijn spullen zijn verhuisd door medewerkers van het park. Zelfs nu4 weken laten is er nog geen tv en internet. Gelukkig heb ik de aanschaf ongedaan kunnen maken en ga nooit meer met enige parc in zee.
Schat het zo in dat alleen het topje van de ijsberg zichtbaar wordt gemaakt op dit forum.
Buitengewoon vriendelijk van Europarcs Zuiderzee om de koop van 3 (!) chalets ongedaan te maken.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Europarcs Zuiderzee

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Goed, paspoort terug. De aankoop van drie chalets zomaar ongedaan gemaakt? Heel bijzonder.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Europarcs Zuiderzee

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Grotemuziekfan schreef:Het paspoort van mij lag al weken in de kluis bij europarcs wat ik ook deed ik kreeg het niet terug. Dus toen heeft de politie naar vier weken zeuren van mij op het park het opgehaald voor mij.Ik had een whatsapp waarin werd aangegeven dat het paspoort in het bezit was van een medewerker van het park in eerste instantie kreeg de politiehervorming niet nadat ik de app had laten lezen was er ineens mijn paspoort. Mijn spullen zijn verhuisd door medewerkers van het park. Zelfs nu4 weken laten is er nog geen tv en internet. Gelukkig heb ik de aanschaf ongedaan kunnen maken en ga nooit meer met enige parc in zee.
Wat doe uw paspoort in een kluis van een vakantiepark? En de politie die het uit de kluis haalt en eerst in beslag neemt en nu ineens terug gegeven heeft? En 3 huizen gekocht en alle 3 kunnen annuleren? U blijft in raadsels spreken.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Europarcs Zuiderzee

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Dit hele topic slaat helemaal nergens op. Hoe moet een mens hier iets van maken?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Europarcs Zuiderzee

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Julie4444 schreef:Dit hele topic slaat helemaal nergens op. Hoe moet een mens hier iets van maken?
Ik kan heel goed 'recht praten wat krom is' en heb een behoorlijk levendige fantasie, en ondanks dat ik toch mens ben - kan ik ook weinig maken van bovenstaande verhaal.

Lijkt bijna in vreemde taal geschreven, en door google translate 'vernederlandst' of zo :)

Gesloten