LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huurauto via Rentalcars.com

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
ew82
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2017 17:18

Huurauto via Rentalcars.com

Ongelezen bericht door ew82 »

Afgelopen zomervakantie wilde wij voor het eerst een auto huren (in Italie). Na divers speurwerk op internet
kwam ik op de site van Rentalcars.com uit. Na wat gegoogle zag ik geen hele grote commentaren en de prijzen
stonden mij aan.
Daarom besloten via deze site de auto te boeken van Rome naar Catania (sicilie). Het was midden in de bouwvak
en had een one way toeslag. Totale kosten € 667,00 voor 3 weken en toeslagen.

Op de dag van afhaal bleek aan de balie van Winrent (bedrijf waar de auto door Rentalcars.com is gehuurd) geen
auto meer te hebben. Na diverse keren bellen met Rentalcars op een snikheet treinstation uiteindelijk met goed-
keuring van Rentalcars.com zelf een auto gehuurd bij Joyrent voor € 1460,00. Deze moest ik ter plekke zelf afrekenen.
Het reeds betaalde huurbedrag van € 667,00 kwam binnen een week retour.

Na de vakantie een klacht ingediend bij Rentalcars.com en factuur van Joyrent meegestuurd. Daarna diverse keren gebeld
en gemaild over de afhandeling maar nu 3 maanden later is die er nog steeds niet. Nu wordt er beweerd dat er zo'n € 430,00
wordt uitbetaald en dat extra kosten zoals one-way niet vergoed worden.

Ik raad iedereen af om bij deze partij te huren, het is belachelijk dat als je een fout maakt je dan er ook nog eens 3 maanden
over moet doen om tot afronding te komen. Telefonische helpdesk duurt altijd minimaal 20 minuten voor je iemand aan de lijn
krijgt. Zonde!!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Huurauto via Rentalcars.com

Ongelezen bericht door sylvesterb »

ew82 schreef:Afgelopen zomervakantie wilde wij voor het eerst een auto huren (in Italie). Na divers speurwerk op internet
kwam ik op de site van Rentalcars.com uit. Na wat gegoogle zag ik geen hele grote commentaren en de prijzen
stonden mij aan.
Daarom besloten via deze site de auto te boeken van Rome naar Catania (sicilie). Het was midden in de bouwvak
en had een one way toeslag. Totale kosten € 667,00 voor 3 weken en toeslagen.

Op de dag van afhaal bleek aan de balie van Winrent (bedrijf waar de auto door Rentalcars.com is gehuurd) geen
auto meer te hebben. Na diverse keren bellen met Rentalcars op een snikheet treinstation uiteindelijk met goed-
keuring van Rentalcars.com zelf een auto gehuurd bij Joyrent voor € 1460,00. Deze moest ik ter plekke zelf afrekenen.
Het reeds betaalde huurbedrag van € 667,00 kwam binnen een week retour.

Na de vakantie een klacht ingediend bij Rentalcars.com en factuur van Joyrent meegestuurd. Daarna diverse keren gebeld
en gemaild over de afhandeling maar nu 3 maanden later is die er nog steeds niet. Nu wordt er beweerd dat er zo'n € 430,00
wordt uitbetaald en dat extra kosten zoals one-way niet vergoed worden.

Ik raad iedereen af om bij deze partij te huren, het is belachelijk dat als je een fout maakt je dan er ook nog eens 3 maanden
over moet doen om tot afronding te komen. Telefonische helpdesk duurt altijd minimaal 20 minuten voor je iemand aan de lijn
krijgt. Zonde!!
Jij stelt dat Rentalcars.com je € 667,00 zou terug betalen en hun zeggen € 430,00 terug te betalen. Neem aan dat de afspraken die ter plekke zijn gemaakt netjes zijn bevestigd? Wat was de oplossing die Rentalcars.com bood op de locatie?

Zie ook helemaal gaan vraag? Ik zou namelijk niet akkoord gaan om een dubbel bedrag te betalen omdat zij hun zaken niet op orde hebben, dus erg vreemd dat jij hier wel akkoord mee ging.

JCLantsheer
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2018 16:33

Re: Huurauto via Rentalcars.com

Ongelezen bericht door JCLantsheer »

Rentalcars.com zijn DIEVEN.
Mij overkwam iets vergelijkbaars op luchthaven Verona. De door mij betaalde boeking kon rentalcars.com niet terugvinden en de enige mogelijkheid was opnieuw een auto huren Ik heb dat gedaan (veel duurder dan de eerste boeking) omdat mij werd verzekerd dat de eerste boeking direct zou worden teruggestort als ik het afschrift zou opsturen. En hoeveel keus heb je? Je hebt een auto nodig.
Na 3 maanden heb ik nog steeds mijn betaling niet terug, krijg voortdurend dezelfde slappe excuses dat ze hun collega's in Verona niet kunnen bereiken om dit te checken. Over een boeking die zij zelf kwijt waren...!
NOOIT MEER RENTALCARS.COM

Gesloten