LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] incasso

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
makhugh
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 dec 2017 12:08

incasso

Ongelezen bericht door makhugh »

Ik ben door een incassobureau uit Amsterdam benaderd door Allgreatdealz. Ik ben daar eerder € 100,- door kwijtgeraakt. Nu benaderen ze me weer. Hoe kan ik dit stoppen? Ik moet nu zogenaamd € 400,- betalen aan hun.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

makhugh schreef:Ik ben door een incassobureau uit Amsterdam benaderd door Allgreatdealz. Ik ben daar eerder € 100,- door kwijtgeraakt. Nu benaderen ze me weer. Hoe kan ik dit stoppen? Ik moet nu zogenaamd € 400,- betalen aan hun.
Met deze summiere informatie kan niemand iets zinnigs adviseren. Wat is de casus? En heb je de soortgelijke topics op dit forum al doorgelezen?

Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: incasso

Ongelezen bericht door Speedy123 »

makhugh schreef:Ik ben door een incassobureau uit Amsterdam benaderd door Allgreatdealz. Ik ben daar eerder € 100,- door kwijtgeraakt. Nu benaderen ze me weer. Hoe kan ik dit stoppen? Ik moet nu zogenaamd € 400,- betalen aan hun.
Zoek maar op Allgreatdealz op deze forums, is meer dan genoeg info te vinden over deze, mijn inziens, boefjes.

https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... reat-dealz

Gesloten