LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterechte incasso Trip & Enjoy

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Speedy123
Berichten: 1170
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Onterechte incasso Trip & Enjoy

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Kwarkieboy schreef:Ik ben eergisteren benaderd door een incassobureau Prevent Interland, met een vaag bericht dat in ergens in begin 2016 een reis telefonisch heb geacepteerd. Ik kreeg geen bedrijfsnaam ofzo te horen. De kosten die hier bij kwamen waren €75. Ik kreeg een evelop met boekjes over een aantal reizen. Dit kan ik mij nog wel herrineren. Als ik hier geen gebruik van wilde maken moest ik dat binnen 14 dagen terug sturen.
Dit heb ik na mijn beleving gedaan.
Nou vraagt Prevent interland naar het bonnetje van de aangetekende brief, uit 2016 !!!

Ik zie een aantal reacties hier boven dat het beste is om een mail te sturen of ze het getekende contract kunnen sturen ? (wat ze niet kunnen want ik heb niks getekend)
Het best eis ze helemaal gen informatie te verstrekken, ze kunne het alleen maar tegen u gebruiken. Gewoon ontkennen en voor laten komen werkt het beste. Dergelijke zaken komen zelden voor, er staat al zoveel op Internet dat ze nauwelijks enige kans hebben om te winnen. Intimiderende brieven versturen en een concept dagvaardig uitbrengen kost allemaaa niets, maar gaan ze dadwerkelijk naar de rechter, dan kan het hun ook aardig wat geld kosten als u wint. En die kans is best groot te noemen gezien wat er allemaal op internet te vinden is over dit bedrijf.

juliomariner
Berichten: 4832
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Onterechte incasso Trip & Enjoy

Ongelezen bericht door juliomariner »

robvanhummel schreef: Ik wil excuses en mijn geld (€ 120 plus € 179,40) terug!
Dat kunt u wel vergeten. Deze incasso cowboys kennen het woord excuse niet en terugbetalen kunt u helemaal vergeten

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Onterechte incasso Trip & Enjoy

Ongelezen bericht door alfatrion »

arvandongen schreef:Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een "natte handtekening"?
Dat is een handtekening waar je inkt voor hebt gebruikt.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Onterechte incasso Trip & Enjoy

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Voor mensen die reacties niet geloven - zie wat de Consumentenbond hierover te vertellen heeft:
https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... -tripenjoy

Moiseule58

Re: Onterechte incasso Trip & Enjoy

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

Edit.

Gesloten