Booking.com / ICS aanbieding

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
marijkevan
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2009 13:35

Booking.com / ICS aanbieding

Ongelezen bericht door marijkevan »

In mei 2023 boekte ik via Booking.com een aantal hotels in Spanje. Je profiteert van de prijs door vroege boeking en hoeft dan pas na gebruik te betalen. Ik zag op een gegeven moment dat ICS samen met Booking,com een aanbieding had van 15% korting wanneer ik met de creditcard zou betalen. Dat kon alleen via ICS geboekt worden. Het hotel dat ik op het oog had , Parador Tordesillas, kostte op dat moment bij Booking.com 70 euro per nacht. Voor 3 nachten dus 210 euro. Dat wil zeggen als je op dat moment ook voor 3 nachten boekt. Dit deed ik bij ICS om van de aanbieding van 15% te profiteren. Bij betaling in het hotel eind juni bleek dat alleen de eerste nacht 70 euro kostte, de 2 andere nachten hanteerde men echter de dagprijs en moest ik 240 voor de 2 overige dagen betalen. Alles bij elkaar dus 310 euro ipv 210. Informatie van ICS: die aanbieding 15% klopt, ze wordt door Booking na 63 dagen teruggestort, Inmiddels is het 19 oktober en heb ik wel 100 euro extra betaald maar nog steeds geen 15% terugbetaling (45 euro) ontvangen. Mooie aanbieding van ICS!

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Booking.com / ICS aanbieding

Ongelezen bericht door Jablan »

De moraal van dit verhaal: de kleine lettertjes van de actie zijn bepalend.

Je bent niet de enige, die nog geld van Booking tegoed heeft. Reken niet met 63 dagen, eerder met een termijn tussen de drie en zes maanden.

Plaats reactie