LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ouwehands dierenpark

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
ronald.kroon
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2017 11:34
Contacteer:

Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door ronald.kroon »

Graag wil ik de koude douche aanbieden aan Ouwehands dierenpark in Rhenen.Regelmatig bracht ik met mijn hond Magique een bezoek aan dit park en heb daarvoor een abonnement ofwel jaarkaart. Om daar te komen heb ik speciaal een weekend vrij abonnement bij de NS, zodat ik op een milieuvriendelijke manier onderweg kan. Als abonnementhouder is het verplicht te reserveren nu de panda's door het publiek te bezichtigen zijn. Reserveren is me voor één bezoek gelukt, maar de rest van het jaar nog in een weekend een reservering maken blijkt onmogelijk. Gelukkig was ik kort voor de panda's "öpenbaar" gingen nog geweest. Slechts twee bezoeken mogelijk in het park als jaarkaarhouder? Hiermee verdiend in mijn ogen het dierenpark een ijskoude douche.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Doe ze in Rhenen het voorstel om het park voor vaste klanten ook zonder bezoek aan deze attractie te kunnen bezoeken ...

Voor 'de koude douche' klik hier:

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... ayout=list
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 29 jun 2017 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Mucha

Re: Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik kan voor vandaag gewoon kaartjes bestellen. Dus waarom het u niet lukt ?

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ouwehands dierenpark

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

ronald.kroon schreef:Graag wil ik de koude douche aanbieden aan Ouwehands dierenpark in Rhenen.Regelmatig bracht ik met mijn hond Magique een bezoek aan dit park en heb daarvoor een abonnement ofwel jaarkaart. Om daar te komen heb ik speciaal een weekend vrij abonnement bij de NS, zodat ik op een milieuvriendelijke manier onderweg kan. Als abonnementhouder is het verplicht te reserveren nu de panda's door het publiek te bezichtigen zijn. Reserveren is me voor één bezoek gelukt, maar de rest van het jaar nog in een weekend een reservering maken blijkt onmogelijk. Gelukkig was ik kort voor de panda's "öpenbaar" gingen nog geweest. Slechts twee bezoeken mogelijk in het park als jaarkaarhouder? Hiermee verdiend in mijn ogen het dierenpark een ijskoude douche.
Er is genoeg in de media verschenen dat door de verwachte drukte er enkel kaartjes op datum te bestellen zijn. Iedereen wil de schattige panda's zien en ja, vraag en aanbod.
Wat was uw andere klacht geweest als u wel zo terecht kon? Ik heb een jaarkaart, maar ik kan maar 2 stappen binnen zetten door de drukte? Of ik sta aan de poort maar kom er niet in vanwege veiligheidsvoorschriften omdat het maximaal aantal bezoekers al overschreden is?
Om alles veilig en orderlijk te laten verlopen zullen er keuze's gemaakt moeten worden. Een voordeel voor u, de hype gaat er vanzelf weer af en heeft u ruimte zat om weer naar de diertjes te kunnen kijken.


Gesloten