LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Toinny
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2017 11:28

Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door Toinny »

Wij hadden van te voren een driepersoonskamer geboekt voor het hotel. Mijn jongste is gehandicapt. Mijn oudste is veertien een meisje. Ik kwam in het hotel aan en kreeg twee tweepersoonskamers zonder tussendeur. Met andere woorden ik moest een van mijn kinderen maar alleen leggen. Dat weigerde ik te doen. Mijn jongste valt dat niet uit te leggen. Mijn oudste is nog te jong (een meisje) puber om alleen te leggen. We hebben toen twee uur in de lobby gewacht en er werd niks geregeld. Geen matras geen extra bed op de kamer Niks. Slangenreizen heeft gebeld en er werd niks geregeld. Vervolgens heeft een van mijn kinderen op een dun dekbed op de grond moeten liggen. Na de reis vroeg ik mijn geld terug aan slangenreizen omdat ik hier voor betaald had een driepersoonskamer en zei zeggen dat ik daar geen recht op heb omdat het hotel altijd andere kamers mag geven. Maar met twee kinderen waar ook nog een van gehandicapt is vind ik dat niet terecht!! Vandaar die 1 voor slangenreizen. Reis nooit met hun mee. Doe het niet!!! Ze houden geen rekening met mensen

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door Dieke83 »

heeft het Hotel ook een reden gegeven dat ze niet de geboekte kamer konden leveren?
En wat zei de organisatie toen u ze belde? hebben ze toezegging gedaan voor compensatie?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door sjohie »

Toinny schreef:Wij hadden van te voren een driepersoonskamer geboekt voor het hotel. Mijn jongste is gehandicapt. Mijn oudste is veertien een meisje. Ik kwam in het hotel aan en kreeg twee tweepersoonskamers zonder tussendeur. Met andere woorden ik moest een van mijn kinderen maar alleen leggen. Dat weigerde ik te doen. Mijn jongste valt dat niet uit te leggen. Mijn oudste is nog te jong (een meisje) puber om alleen te leggen. We hebben toen twee uur in de lobby gewacht en er werd niks geregeld. Geen matras geen extra bed op de kamer Niks. Slangenreizen heeft gebeld en er werd niks geregeld. Vervolgens heeft een van mijn kinderen op een dun dekbed op de grond moeten liggen. Na de reis vroeg ik mijn geld terug aan slangenreizen omdat ik hier voor betaald had een driepersoonskamer en zei zeggen dat ik daar geen recht op heb omdat het hotel altijd andere kamers mag geven. Maar met twee kinderen waar ook nog een van gehandicapt is vind ik dat niet terecht!! Vandaar die 1 voor slangenreizen. Reis nooit met hun mee. Doe het niet!!! Ze houden geen rekening met mensen
Zoals al gevraagd, wat was de uitleg van het hotel bij het geven van twee aparte tweepersoonskamers, in plaats van een enkele driepersoonskamer? Dat soort aparte kamers hebben ze vaak niet veel van, dit hotel heeft 4 familiekamers, en als deze bijvoorbeeld door waterschade onbruikbaar zijn, of geboekt zijn door mensen met baby's, is het eerlijke overmacht. Ik noem maar een willekeurige reden, zonder nadere info van u is het puur gissen. :wink:

Slangen reizen is zo te lezen een Zwitsers bedrijf, en dus geen lid van de ANVR, dus daar kan je helaas niet een klacht indienen. Ik lees in hun voorwaarden wel dit

Kamerindeling
U kunt bij boeking een voorkeur aangeven voor de indeling van de kamers. Het betreft hier altijd een preferentie, een garantie kunnen wij niet geven. Wij geven uw wensen aan het hotel door. Het hotel maakt vervolgens de definitieve kamerindeling. Alle prijzen van de meerdaagse reizen zijn gebaseerd op boekingen van 2 personen in een 2-persoonskamer. Kiest u voor een afwijkende kamerindeling dan kunnen er toeslagen berekend worden.
Een 3-persoonskamer is onder voorbehoud van beschikbaarheid. Het is mogelijk dat het hotel, bij een gebrek aan 3-persoonskamers, u zal indelen in één 2-persoonskamer + één 1-persoonskamer, de toeslag blijft gehandhaafd.


En daar bent u wel mee akkoord gegaan, dus dan is dit een lastig verhaal.


Wat betreft een 14 jarige alleen op een kamer, ik weet niet wat voor opvoeding de jongedame genoten heeft tot nu toe, en dus hoe zelfstandig ze wel/niet is, maar in de meeste hotels kan je van kamer naar kamer bellen simpel door het kamernummer in te tikken, en met het gratis roamen is een appje ook zo gestuurd. Een puber van 14 heeft doorgaans wel een smartphone, dus "te jong om alleen te leggen" vind ik wel wat, mijn neefje van toen 13 heeft vorig jaar ook alleen op een hotelkamer geslapen, met een beetje instructie over wel/niet deur open doen voor vreemden, en het bellen van kamer naar kamer, ging dat prima. Hij vond het zelfs wel stoer.

Toinny
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2017 11:28

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door Toinny »

Mijn dochter is veertien. Dat klopt maar wat jij schrijft van bellen tussen de kamers. Dat was niet mogelijk. Er was zowiezo geen wifi in het hotel. Ook al zeiden ze van te voren van wel. En ik had mijn dochter verboden om haar telefoon mee te nemen naar Parijs. Omdat er veel sprake is van zakkenrollers en criminaliteit. Ze had dus geen telefoon bij zich. Mijn dochter is trouwens amper veertien. En alleen thuis laten in Nederland 's-Avond of 's-Nachts doe ik ook niet. Ik weet niet wat jullie doen maar een meisje van veertien is net iets anders dan een jongen van veertien. Mijn dochter durfde dat niet eens En ik geef haar geen ongelijk. Ik vind haar persoonlijk te jong om op een eenpersoonskamer te leggen. En een andere mogelijkheid (ik alleen) is geen optie ivm met mijn jongste.

Toinny
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2017 11:28

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door Toinny »

Het hotel was volgeboekt Dat was de reden dat ze geen andere kamer hadden voor mij. Ze hadden van tevoren een indeling gemaakt. Maar ze krijgen alleen namen door. De leeftijd van de kinderen stond er niet bij. Dat was de uitleg van het hotel. Vervolgens weigerden ze ook maar om iets mee te werken. Ik vroeg om een extra bed of matras op een kamer dan had ik een bed kunnen maken. Maar dat deden ze niet. Er lagen tuinkussens op die ligbedjes ik vroeg om een ervan om een extra bed te maken. Er was geen ruimte op onze kamer en dat deden ze dus niet zeiden zij. Ik heb gebeld met het noodnummer van slangenreizen en met de chauffeur. Die hebben gebeld naar het hotel. Maar ze deden niks. Vervolgens hebben wij van het dekbed van de tweede kamer een bed gemaakt op de grond Er was een loodzware tweepersoons matras maar die kon inderdaad niet bij ons op de kamer. De chauffeur en de nooddienst (meneer) zeiden tegen mij dat ik geld kon terug krijgen. En vervolgens krijg ik id dat juridische regeltje onder de neus wat hier eerder vermeld stond. Ik ben het daar niet meer eens. Ik betaal voor een driepersoonskamer. Vervolgens krijgen wij die niet. 2 : ik ben bereid om met drie personen op een tweepersoonskamer te slapen als ik een extra bed of matras kon krijgen. Ook dit weigerde het hotel. 3: Vervolgens vraag ik die 54 euro terug die ik voor een driepersoonskamer heb betaald bij slangenreizen en ook dit geld krijg ik niet terug

prijk
Berichten: 114
Lid geworden op: 23 jul 2008 16:17

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door prijk »

U moet er wel rekening mee houden dat een hotel aan allerlei voorschriften is gebonden, het zou heel goed kunnen dat ze helemaal geen derde persoon op de kamer mogen laten, vanwege brandveiligheid of zo (ik noem maar een dwarsstraat). Met andere woorden, het hoeft geen onwil te zijn, het hotel heeft in dit geval gewoon volgens de voorwaarden gehandeld waarmee u vooraf akkoord bent gegaan. En dat uw jongste gehandicapt is, is dat relevant voor uw klacht?

Toinny
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2017 11:28

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door Toinny »

Vermeld dan van te voren dat je geen driepersoons kamer krijgt. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik net die dindag van te voren te horen kreeg dat onze reis naar londen die wij geboekt hadden geannuleerd was. Ik heb toen halsoverkop voor een andere reis moeten boeken en heb er voor gekozen op dat moment om mijn jongste mee te nemem. Het meisjr vroeg toen aan de telefoon of ik twee kamers of 1driepersoons kamer wou. Ik heb toen uitdrukkelijk aangegeven dat ik een driepersoons kamer wou ivm met mijn kinderen en mijn jongste. Ik heb toen al aangegeven dat ik best bereid was om extra te betalen als ik die driepersoonskamer maar kteeg. Niks is mij toen gezegd dat ook al betaal je ervoor dat dat geen garantie is
Het staat blijkbaar wel in de paperen Ik ben echter nalatig geweest door de regels niet te lezen. Ik wou in eetste instantie het geld voor de driepersoons kamer ook niet terug vragen. Maar het feit dat zowel de chauffeur als de nooddienst dat zei heeft mij het zetje gegeven om mijn geld terug te vragen. Dat ik vervolgens niks terug kreeg maakt mij boos. Verder is het relevant dat ik vertel dat mijn jongste gehandicapt is om de menselijkheid of de onmenselijkheid van een hotel en busreisorganisatie aan te tonen.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Het staat toch duidelijk op de website bij de algemene voorwaarden dat er geen garantie kan worden gegeven voor een specifieke kamer alleen een voorkeur.
Dus het word netjes vermeld. Heeft iemand u op papier gegeven dat u uw geld terug ging krijgen?
En zoals al eerder is aangegeven het kan zijn dat het hotel geen extra matras op de kamer mag leggen ivm de veiligheids regels van het hotel.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door sjohie »

Toinny schreef:Vermeld dan van te voren dat je geen driepersoons kamer krijgt. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik net die dindag van te voren te horen kreeg dat onze reis naar londen die wij geboekt hadden geannuleerd was. Ik heb toen halsoverkop voor een andere reis moeten boeken en heb er voor gekozen op dat moment om mijn jongste mee te nemem. Het meisjr vroeg toen aan de telefoon of ik twee kamers of 1driepersoons kamer wou. Ik heb toen uitdrukkelijk aangegeven dat ik een driepersoons kamer wou ivm met mijn kinderen en mijn jongste. Ik heb toen al aangegeven dat ik best bereid was om extra te betalen als ik die driepersoonskamer maar kteeg. Niks is mij toen gezegd dat ook al betaal je ervoor dat dat geen garantie is
Het staat blijkbaar wel in de paperen Ik ben echter nalatig geweest door de regels niet te lezen. Ik wou in eetste instantie het geld voor de driepersoons kamer ook niet terug vragen. Maar het feit dat zowel de chauffeur als de nooddienst dat zei heeft mij het zetje gegeven om mijn geld terug te vragen. Dat ik vervolgens niks terug kreeg maakt mij boos. Verder is het relevant dat ik vertel dat mijn jongste gehandicapt is om de menselijkheid of de onmenselijkheid van een hotel en busreisorganisatie aan te tonen.
In de voorwaarden van Slangen reizen, waar ik precies hierom uit citeerde, staat dat inderdaad zo beschreven, in zoverre dat ze niks garanderen, maar duidelijk aangeven dat je een wens/preferentie opgeeft, maar dat het toekennen aan de discretie van het hotel is. Als die volgeboekt zitten, zoals ze aangeven, kunnen ze niet aan die wens voldoen, en dat hóeven ze dus ook niet conform de boekingsvoorwaarden. Dat is ook niet iets finaal van de pot gerukts alleen van Slangen reizen, maar dit is iets wat in eigenlijk alle voorwaarden bij dit soort reizen wel staat. Verder heeft een hotel zich aan richtlijnen te houden, en mogen ze zoals al gezegd niet zomaar links en rechts extra mensen in kamers erbij doen. Dat geeft oa problemen met de capaciteit van de vluchtroutes etc. Dat klinkt misschien als ambtenaresk geneuzel, maar als er brand is, en er moeten 2x zoveel mensen als ontworpen door een enkele vluchtdeur, dan vallen er doden en gewonden. Een hotel(keten) als IBIS zal daar niet over marchanderen.

Ik vrees dan ook, mede gezien het feit dat ze als Zwitsers bedrijf niet zijn aangesloten bij de ANVR, en tot nu toe ook al niet in beweging te krijgen zijn, dat ze het verzoek tot restitutie dan ook niet zullen honoreren. :(

Toinny
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2017 11:28

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door Toinny »

Je hebt gelijk ik zal geen geld terug krijgen ook omdat het inderdaad alleen maar mondeling beloofd is. Wat ik wel kan doen en dat doe ik ook bij deze is mijn verhaal vertellen want als slangenreizen zo met mensen omgaan dan mogen ze wat mij betreft in de stront vallen. Ik hoop dat mensen mijn verhaal lezen en dan wel twee keer nadenken voor dat ze een reis boeken met slangenreizen naar hotel ibis rungis in Parijs!!

Toinny
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2017 11:28

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door Toinny »

Overigens dit las ik op een ander forum over de wet (het topic was trouwens of je je kinderen alleen mag thuis laten in Nederland) Dit betrof echter Parijs Frankrijk
Artikel 169:

1. Voor schade aan een derde toegebracht door een als een doen te beschouwen gedraging van een kind dat nog niet de leeftijd van veertien jaren heeft bereikt en aan wie deze gedraging als een onrechtmatige daad zou kunnen worden toegerekend als zijn leeftijd daaraan niet in de weg zou staan, is degene die het ouderlijk gezag of de voogdij over het kind uitoefent, aansprakelijk.

2. Voor schade, aan een derde toegebracht door een fout van een kind dat de leeftijd van veertien jaren al wel maar die van zestien jaren nog niet heeft bereikt, is degene die het ouderlijk gezag of de voogdij over het kind uitoefent, aansprakelijk, tenzij hem niet kan worden verweten dat hij de gedraging van het kind niet heeft belet.

Het gaat daarbij over de aansprakelijkheid wanneer er iets fout gaat. Ben je als ouder aansprakelijk? Of als kind zelf? Bij kinderen tot veertien is de ouder sowieso aansprakelijk. Bij kinderen van veertien en vijftien hangt het af van het feit of de ouder verweten kan worden dat de gedraging heeft plaatsgevonden.

Wat ik hier lees is dat ik hoe dan ook aansprakelijk ben omdat mijn kinderen allebei nog onder de veertien vallen. Plus dat ik overal op internet heb gelezen dat hotels kinderen niet alleen zonder ouderlijk gedrag op een kamer mogen leggen

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door sjohie »

Toinny schreef:Overigens dit las ik op een ander forum over de wet (het topic was trouwens of je je kinderen alleen mag thuis laten in Nederland) Dit betrof echter Parijs Frankrijk
Artikel 169:

1. Voor schade aan een derde toegebracht door een als een doen te beschouwen gedraging van een kind dat nog niet de leeftijd van veertien jaren heeft bereikt en aan wie deze gedraging als een onrechtmatige daad zou kunnen worden toegerekend als zijn leeftijd daaraan niet in de weg zou staan, is degene die het ouderlijk gezag of de voogdij over het kind uitoefent, aansprakelijk.

2. Voor schade, aan een derde toegebracht door een fout van een kind dat de leeftijd van veertien jaren al wel maar die van zestien jaren nog niet heeft bereikt, is degene die het ouderlijk gezag of de voogdij over het kind uitoefent, aansprakelijk, tenzij hem niet kan worden verweten dat hij de gedraging van het kind niet heeft belet.

Het gaat daarbij over de aansprakelijkheid wanneer er iets fout gaat. Ben je als ouder aansprakelijk? Of als kind zelf? Bij kinderen tot veertien is de ouder sowieso aansprakelijk. Bij kinderen van veertien en vijftien hangt het af van het feit of de ouder verweten kan worden dat de gedraging heeft plaatsgevonden.

Wat ik hier lees is dat ik hoe dan ook aansprakelijk ben omdat mijn kinderen allebei nog onder de veertien vallen. Plus dat ik overal op internet heb gelezen dat hotels kinderen niet alleen zonder ouderlijk gedrag op een kamer mogen leggen

Eeuhh, dat klopt wel, maar een Nederlandse wet, zegt niks over een hotelkamer in Frankrijk.. Je bent als ouder verantwoordelijk voor minderjarige kinderen, maar vanaf 16 jaar begint dat te verschuiven, en worden ze zelf verantwoordelijk voor hun doen en laten. Dan is er nog de onderhoudsplicht, en die geldt tot 21 jaar lees ik in dat artikel.

Wat betreft het alleen in een hotelkamer laten slapen van een 14 jarige, daar gaan we het denk ik niet over eens worden. Ik vind dat dat wel kan, met wat goede afspraken en technische hulpmiddelen zoals ik al schetste. Wij deden dat vroegâh geregeld, dan waren mijn ouders op een netwerkweekend van VNO-NCW of iets anders, en dan zaten wij lekker te keten op de hotelkamer.

Even voor de goede orde, ik (wij) hebben geen kinderen, en ik heb dus geen praktijkervaring als het gaat om opvoeden in deze moderne tijd. Af en toe oppassen op neefjes en nichtjes tel ik dan even niet mee. Waar ik wel aardig wat ervaring mee heb, is (samen met mijn zusje) zelfstandig slapen in hotelkamers en appartementen, en een avondje alleen thuis zijn. Zelfstandig slapen in hotelkamers deden wij vanaf dat ik (de oudste) 13 was, en mijn zusje 11. Dat ging prima. Persoonlijk vind ik dat je behoorlijk beschermend bent, 14 jaar is een leeftijd dat je jongvolwassen bent, en de eerste stappen op het pad van zelfstandigheid zou moeten zetten, en ik zie dat mijn neef van bijna 14 die nu ook aan het zetten is. Die heeft dus óók al een keer alleen op een hotelkamer geslapen, en ook dat ging prima.

Maar goed, dit valt of staat zeker ook met jouw gevoel, en uiteraard de persoonlijkheid van je dochter, dus als jij vindt dat dit nog te vroeg, of überhaupt een slecht idee is, moet je het vooral niet doen. Als jij de hele nacht wakker ligt in de kamer ernaast, en je dochter panisch wordt van elke voetstap op de gang buiten de hotelkamerdeur, wint niemand er iets bij.

Toinny
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2017 11:28

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door Toinny »

Ik geef je geen gelijk en geen ongelijk. Als je een behoorlijk zelfstandig kind hebt kan dat inderdaad. Mijn dochter is echter wel veertien jaar, maar nog heel onzeker, dat ligt niet aan mij, maar aan het feit dat ze de hele basisschool flink gepest is. Je wilt niet weten hoe vaak wij op school zijn geweest en achter andere ouders aan hebben moeten bellen. Mijn dochter doet het tegenwoordig goed. Ze heeft vriendinnen en is een lekkere meid aan het worden. Maar verder is ze nog vrij onzeker. En vergis je niet een pestverleden draag je lang met je meer. Alleen blijven op een hotelkamer zie ik niet zitten. Het is een meisje dat nog heel veel zelfvertrouwen moet opbouwen. Wat betreft mijn jongste Hij is autistisch geboren. Hij zit op speciaal onderwijs. Dit is een afwijking van het gebaande pad. Het feit dat wij vooruit betaald hebben voor een driepersoonskamer is ook ter bescherming van hem. Hij stelt zich daar op in. Je kunt niet zomaar van een kind dat autisme heeft verwachten dat de routine anders gaat worden. Ik vertel hem van tevoren wat hij kan verwachten. Gaat op dat moment alles anders dan heb ik een kind wat in paniek is. En niet meer rustig te krijgen is. Mijn dochter is wat dat betreft ook heel erg beschermend tov haar broertje. Hij heeft een onzichtbare handicap. En jammer genoeg zegt een leuk koppie niet dat hij gehandicapt is. Hij is zoals hij is. Hij is zo geboren en beslist niet zielig. Maar wij (de kinderen en ik ) doen iets spontaans.Disneyland Parijs. Programma staat vast en daar moet ik hem letterlijk weken zelfs maanden van te voren over beginnen te vertellen. Autisme wordt vaak onderschat en het is niet zomaar gezellig je kinderen in een andere kamer te leggen. Plus de kinderen zijn geen zestien, Mijn dochter is amper veertien en mijn zoon net twaalf Met een verstandsleeftijd van een kind van negen. Jouw neef is een jongen die waarschijnlijk niks mankeert en ja, dan valt het te verwachten, maar naar mijn kinderen ben ik beschermend toe. En menig ander ouder ook....

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door renewouters »

ALs je specifieke wensen hebt kan je beter gewoon zelf dit soort dingen boeken. Dit soort reisorganisaties zijn heel goed om voordelige reizen te regelen zolang je maar binnen het standaardprofiel past. Daar heb je nu niets meer aan, maar voor een volgende keer wellicht goed om het achterhoofd te houden.

Zelf zo'n reis boeken hoeft trouwens helemaal niet duur te zijn. Bijvoorbeeld Novotel heeft altijd 4 slaapplekken per kamer en heeft regelmatig scherpe aanbiedingen. Daarnaast heb ik de ervaring dat als je zelf hebt geboekt een hotel vaak behulpzamer is dan als je package deals gebruikt. Dan is in feite de reisorganisator de klant en niet de gast.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door sjohie »

renewouters schreef:ALs je specifieke wensen hebt kan je beter gewoon zelf dit soort dingen boeken. Dit soort reisorganisaties zijn heel goed om voordelige reizen te regelen zolang je maar binnen het standaardprofiel past. Daar heb je nu niets meer aan, maar voor een volgende keer wellicht goed om het achterhoofd te houden.

Zelf zo'n reis boeken hoeft trouwens helemaal niet duur te zijn. Bijvoorbeeld Novotel heeft altijd 4 slaapplekken per kamer en heeft regelmatig scherpe aanbiedingen. Daarnaast heb ik de ervaring dat als je zelf hebt geboekt een hotel vaak behulpzamer is dan als je package deals gebruikt. Dan is in feite de reisorganisator de klant en niet de gast.
En vaak loont het ook de moeite om lid te worden van het klantenprogramma van een keten, dat kost niks, en kan serieuze besparingen of extra's als een late checkout op zondag opleveren voor nop.

Toinny
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2017 11:28

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door Toinny »

Dank jullie wel... voor de tips. Ik kijk id voortaan beter uit waar ik boek. Wij hebben evengoed een leuk weekend gehad. En met passen en meten heeft mijn jongste toch bij ons op de kamer geslapen. Het is alleen jammer dat zo'n reisorganisatie meer van winst uitgaat dan van klantenservice...

m.v.g. Toinny

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Toinny schreef:Dank jullie wel... voor de tips. Ik kijk id voortaan beter uit waar ik boek. Wij hebben evengoed een leuk weekend gehad. En met passen en meten heeft mijn jongste toch bij ons op de kamer geslapen. Het is alleen jammer dat zo'n reisorganisatie meer van winst uitgaat dan van klantenservice...

m.v.g. Toinny
Waarop baseert u dit? U heeft een preferentie opgegeven en er word netjes bij vermeld dat als je een 3 persoons kamer wilt hier een toeslag voor geld ook als dit bij aankomst niet mogelijk blijkt te zijn.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Slangenreizen en Hotel Ibis rungis Parijs

Ongelezen bericht door sjohie »

Toinny schreef:Dank jullie wel... voor de tips. Ik kijk id voortaan beter uit waar ik boek. Wij hebben evengoed een leuk weekend gehad. En met passen en meten heeft mijn jongste toch bij ons op de kamer geslapen. Het is alleen jammer dat zo'n reisorganisatie meer van winst uitgaat dan van klantenservice...

m.v.g. Toinny
Is een hond die tegen een lantaarnpaal aanplast een vandaal, of gewoon een hond? :wink: Ik bedoel maar te zeggen, die reisorganisatie is een bedrijf, en die hebben 1 definiërend kenmerk, en dat is een winst willen maken, doorgaans hoe meer hoe beter.

Gesloten